جالب است بدانید که پشه‌ها چشمانی قوی دارند و از این ویژگی خود برای هدف قرار دادن قربانیان استفاده می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد پوشیدن رنگ‌های تیره (سبز، سیاه و قرمز) تشخیص شما را برای دشمن (!) آسان‌تر می‌کند، پس بهتر است لباس‌هایی با رنگ‌های ملایم‌تری مانند پاستلی، بژ یا حتی سفید را انتخاب کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز متقاضیان در حالی در محل آزمون حضور یافتند که آخرین آزمون هفت ماه قبل برنامه ریزی شده بود و می‌بایست برگزار می‌شد، اما سازمان ناظر با برگزاری اش مخالفت کرد و لغوش نمود. اتفاقی که امروز بار دیگر خورد و حالا با صدور اطلاعیه ای، نکات مختصری در خصوص آن بیان شده است؛ نکاتی که وضعیت آینده را ترسیم نمی‌کند...
بعضی از خانم‌ها دلیل درست نکردن دسر را وقت زیادی می‌دانند که باید صرف آماده‌سازی آن شود. در حالی که برای تهیه بسیاری از دسرها آن هم از نوع کرم و ژله، وقت زیادی لازم نیست و شما می‌توانید با صرف فقط پنج تا هفت دقیقه یک دسر خوشمزه درست کنید.
دنی سبایوس به دلیل مصدومیت هفت تا 10 روز قادر به همراهی رئال نیست و در بازی رفت برابر سیتی غایب خواهد بود.
دیدار روز گذشته رییس جمهور با کارگران کارخانه هفت تپه که به دلیل سیاست‌های غلط دولت‌های گذشته با بحران مواجه شده بود، امید تازه‌ای را در دل کارگرانی ایجاد کرده است که در آستانه ۱۱ اردیبهشت ماه، روز کارگر به دلیل سیاست‌های غلط معاونت صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت به تعطیلی کشیده شده است. حالا کارگران امیدوارند که رییس جمهور صدای آن‌ها را هم بشنود و دلیل تعطیلی چندین کارخانه منسوجات نبافته در کشور طی روز‌های گذشته را از وزارت صنعت، معدن و تجارت جویا شود.
مشهد ـ رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تمام مدارس هفت گانه مشهد و ناحیه تبادکان از امروز به دلیل محیا شدن برای اسکان زائران غیرحضوری می‌شود.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت:‌ شهر تهران به دلیل نوع گسل‌هایی که در این شهر وجود دارد، پتانسیل وقوع زلزله‌هایی با توان لرزه‌خیزی با بزرگای هفت ریشتر را دارد.
قهرمان هفت دوره گرند اسلم و شماره یک پیشین جهان درباره عواقب آسیب‌دیدگی که به دلیل آن مجبور شد گرنداسلم استرالیا را از دست بدهد، صحبت کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، به دلیل وقوع زلزله در این کشور، هفت روز عزای عمومی اعلام کرد.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
نمایی زیبا از مسیه ۴۵، خوشه پروین یا هفت خواهران. گالیله برای اولین‌بار با استفاده از تلسکوپ خود، ستارگان کم‌نور خوشه پروین را که با چشم قابل مشاهده نبودند، رصد کرد، این خوشه به دلیل سحابی‌های بازتابی آبی رنگ خیره‌کننده‌اش معروف است.
هفت بازیکن تیم ملی مراکش به دلیل مصدومیت یا خستگی در تمرین روز گذشته این تیم شرکت نکردند.
در سال گذشته (۱۴۰۰)، ۸۳۹ نفر به دلیل مسمومیت با گاز منوکسید کربن در کشور جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۶۳۱ نفر مرد و ۲۰۸ نفر زن بودند.
طی هفت روز گذشته صنعت کریپتوکارنسی پویا بوده زیرا کل سرمایه بازار آن به میزان قابل توجه ۷۰ میلیارد دلار افزایش یافته است؛ این اتفاق به دلیل سودهای عمده اکثر سکه‌ها با استثنائات خاص رخ داد.
هفت عضو تیم ملی تکواندو ایران به دلیل صادر نشدن روادید از سوی کشور انگلستان حضور در رقابت‌های گرندپری منچستر را از دست دادند.
هفت عضو تیم ملی تکواندو ایران به دلیل صادر نشدن روادید از سوی کشور انگلستان حضور در رقابتهای گرندپری منچستر را از دست دادند.
هفت عضو تیم ملی تکواندو ایران به دلیل صادر نشدن روادید از سوی کشور انگلستان حضور در رقابتهای گرندپری منچستر را از دست دادند.
هفت عضو تیم ملی تکواندو ایران به دلیل صادر نشدن روادید از سوی کشور انگلستان حضور در رقابتهای گرندپری منچستر را از دست دادند.
سرخیو راموس، مدافع پی‌اس‌جی، به دلیل فحاشی به داور مسابه این تیم مقابل رنس ممکن است با هفت بازی محرومیت مواجه شود.
ریان یاسر سلیمان کودک هفت ساله فلسطینی شامگاه گذشته، به دلیل سقوط از ارتفاع در جریان تعقیب وی توسط نظامیان صهیونیست در منطقه تقوع در جنوب شرق بیت لحم به شهادت رسید.
غبغب اغلب به نداشتن فعالیت بدنی درست و رژیم غذایی نامناسب مربوط است. بااین‌حال هرچند این عوامل می‌توانند تأثیر زیادی داشته باشند، غبغب بیش از هر چیز دیگری به برخی عوامل ژنتیکی مرتبط است. به هر دلیلی که با داشتن غبغب مشکل دارید، روش هایی وجود دارد که شما را از شر آن راحت کند.
مشهد ـ فرماندار باخرز گفت: هفت جوان به دلیل شکستن شیشه خودروی گردشگران در تفرجگاه روستای ارزنه باخرز خراسان رضوی دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند.
مشهد ـ فرماندار باخرز گفت: هفت جوان به دلیل شکستن شیشه خودروی گردشگران در تفرجگاه روستای ارزنه باخرز خراسان رضوی در روز عاشورا دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند.
قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک فاش کرد که پیشنهاد بازی در فیلم جدید ستاره سرشناس هالیوود را داشته اما آن را رد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ