ستاره تیم ملی قطر می‌گوید هدف قطر در جام جهانی ۲۰۲۲، صعود از مرحله گروهی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون یک ماجرای جالب را برای نخستین بار تعریف کرد.
اگر بدانیم افزایش‌های در نظر گرفته شده تا حد زیادی منطبق با اوضاع اقتصادی در این کشور و با دخیل کردن نرخ تورم بوده و به عنوان مثال در دو نوبت آخر، یکبار ۵۴.۵ درصد و بار آخر ۳۴ درصد به حقوق و دستمزد حقوق بگیران در ترکیه افزوده شده، به نظر می‌رسد که بررسی تدابیر اتخاذ شده در این کشور می‌تواند الگوی خوبی برای برون رفت کشورمان از این ماجرای حاشیه ساز و آسیب زا باشد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برخی از خانواده‌ها تنها کودکانی که دارای معلولیت یا بیماری صعب‌العلاج بودند را پذیرش می‌کردند.
دختر كبدى كار ايران با انتشار يك ويديوى جالب در اينستاگرام يك شبه چندين برابر شهرت پيدا كرد.
منصوره اتحادیه ۸۹ سال دارد. او مادر و مادربزرگ است. هر روزش به خواندن و پژوهش و ورق زدن اسناد می‌گذرد و صبحش در نشر «تاریخ ایران» شب می‌شود. او همه این‌ها هست، ولی هیچ یک از این‌ها او را به‌درستی توصیف نمی‌کنند. نکته جالب درباره زندگی خانم اتحادیه این است که او در یک سه‌راهی تاریخی جذاب به دنیا آمده و زندگی کرده است.
مدیر تیم پرسپوليس واکنشی جالب به حواشی امروز‌ این باشگاه داشت.
محمدعلی انصاری در گفتگو با برنامه حضور گفت: افرادی در کنار آقای منتظری و در دفتر ایشان بودند که با حضرت امام از جهت فکری و سیاسی زاویه داشتند. اینکه برخی‌ها از سر دلسوزی یا ساده‌لوحی خودشان را در معرض نفوذ‌ها و هجمه‌ها قرار می‌دهند یک آفت است.
شماری از هواداران عراقی در بازی روز گذشته تیم امید عراق و امارات در ورزشگاه کربلا، اقدامی جالب توجه در حمایت از فلسطین انجام دادند.
شماری از هواداران عراقی در بازی روز گذشته تیم امید عراق و امارات در ورزشگاه کربلا، اقدامی جالب توجه در حمایت از فلسطین انجام دادند.
سرمربی جدید تیم فوتبال گل‌گهر خاطرات جالب توجهی از دوران حضور در لیگ یونان دارد.
مدیرعامل اسبق پرسپوليس در گفتگویی به ماجرای جالب حضور برانکو در تهران و قبول هدایت این تیم اشاره کرده است.
ماجرای سوار شدن محسن رضایی بر هواپیمای F ۵ و ترسیدن و ازحال رفتنش را، از زبان امیرسرتیپ محمود ضرابی؛ دبیر کانون خلبانان نیروی هوایی ببینید و بشنوید.
ماجرای دختری که بعد از یک تصادف شدید و ضربه مغزی به کما رفت و وقتی به هوش آمد شخصیتی دیگر شده بود فقط برای روانشناسان و پزشکان جالب نیست بلکه هر کسی می تواند با کنجکاوی آن را بخواند و ببینید قصه چیست و آخرش چه می شود.
رسانه‌های محلی نام فردی که با پرتاب اسکناس‌ها این ماجرای عجیب اما جالب را رقم زد دیویس مک کارتی اعلام کردند.
جالب‌ترین وجه برای معرفی حجتی کرمانی این است که پدرش یک موبد زرتشی به نام «مرزبان»‌ بوده است.
پس از جدایی خبرساز زوج معروف شکیرا و پیکه حالا یک ماجرای جالب از رابطه آن‌ها افشا شده است.
ماجرای تامین پول از سوی مدیریت باشگاه برای رساندن دریافتی بازیکنان استقلال به 40 درصد روایت جالبی دارد.
با توجه به اسم انتخاب شده برای سال، ماجرا جالب توجه‌تر به نظر می‌رسد؛ اینکه مجموعه‌ای دانش بنیان توانسته ادعایی که درباره کشورمان مطرح شده را راستی‌آزمایی کرده و در پایان بررسی‌های دقیق و فنی، نتیجه بگیرد که آن ادعا صحت دارد. نتیجه‌ای که می‌تواند ماجرای مطرح شده را وارد فاز دیگری نماید و مانع از آن شود که توده عظیم و غلیظ متان در جنوب تهران، به بوته فراموشی سپرده شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال از حل اختلاف بین سیاوش یزدانی و ریکاردو ساپینتو خبر داد.
لباسی که لیونل مسی در هنگام ورود به هتل تیم ملی آرژانتین پوشید مورد توجه کاربران و هواداران قرار گرفت.
دومین محکومی که موفق به جلب رضایت شد مرد جوانی بود که دامادشان را به قتل رسانده بود. این جنایت ۳ تیر سال ۸۸ زمانی رقم خورد که زن جوانی با مادرش تماس گرفت و از شوهرش که با او دعوا کرده بود شکایت کرد.
پرواز ذوب آهن به کرمان با ماجراهای جالبی همراه بوده است.
شهاب‌الدین طباطبایی، روزنامه‌نگار، ۸ اسفند سال ۹۷ در یادداشت خود در روزنامه شرق بخشی از گفت‌وگوی عباس معروفی با نشریه ادبی «الفبا» پیرامون ماجرای دیدارش با سیدابراهیم رئیسی ، رئیس وقت دادگاه انقلاب- را بازنشر داد.
اکثریت قریب به اتفاق فوتبالیست‌های خارجی که راهی ایران می‌شوند؛ ترجیح می‌دهند به صورت انفرادی راهی کشورمان شوند و خانواده‌های‌شان همراه با آن‌ها سفر نمی‌کنند، اما ماجرای لوکادیا متفاوت است. خانواده این بازیکن، نقشی بسیار زیاد در پرسپولیسی شدن او داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ