اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش خوب اتحاد کلبا مانع از شکست این تیم مقابل شارجه پرستاره نشد.
شماری از داوطبان را بر آن داشته تا با راه اندازی کارزارهایی، از مسئولان بخواهند که نتایج آزمون یاد شده را مطابق وعده‌های داده شده، اعلام نمایند. کارزار‌هایی که یکی از نکات مورد اشاره در آن‌ها این است که ثبت نام مدارس از مدت‌ها پیش آغاز شده و در نتیجه تاخیر در اعلام نتیجه آزمون، ممکن است مدارس خوب پرشوند و جاماندگان از قبولی در مدارس نمونه و تیزهوشان، از ثبت نام در مدارس خوب هم بازبمانند.
حدود یک هفته قبل بود که خبری تلخ از آلمان به دست رسانه‌های ایرانی رسید: خبر مصدومیت سردار آزمون در کمپ تمرینی لورکوزن در اتریش.
خوان لاپورتا انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید را خبری خوب برای لالیگا عنوان کرد.
متن سوال از قبل تنظیم شد و به انگلیسی نوشته شد، اما نکته این بود که صدای من خوب شنیده نشد و بعد از توضیحات من به مجری، رئیس جمهور محترم آذربایجان، استقبال خوبی از این اقدام ایرنا کرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز دمای تهران به ۳۹ درجه می‌رسد؛ سه‌شنبه ۴ درجه دما کاهش می‌یابد.
ژاوی در نشست های خبری سعی می کند خودش را خونسرد نشان دهد ولی نزدیکان او خوب می دانند که چقدر از وضعیت فعلی خود و تیمش ناراضی است.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری پیش از بازی در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا از آماده بودن شاگردانش و تلاش برای اجرای یک بازی زیبا صحبت کرد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس دقایقی پیش و بعد از بررسی چند متخصص با خبری خوب مواجه شد.
دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه در نشست خبری خود به سوالات و ابهامات درباره فهرست جدید تیم ملی پاسخ داد.
کاهش نرخ تورم سالانه به سطح روز‌های پایانی سال ۲۰۲۱ خبری خوب برای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه محسوب می‌شود و امید‌ها به پیروزی او را افزایش می‌دهد. او در دوره زمامداری خود موفق شده در فاصله ژانویه ۲۰۰۵ تا مه ۲۰۱۸ نرخ تورم ترکیه را همواره پایین‌تر از ۱۳ درصد نگاه دارد.
به دنبال شکست دو بر یک تیم نساجی در برابر مس کرمان حمید مطهری در کنفرانس خبری بعد از بازی از سمت خود استعفاء کرد.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر بخش مهمی از صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از مصاف با مس کرمان را به هواداران سیرجانی و یک درخواست از آنها اختصاص داد.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
ژاوی، سرمربی بارسلونا، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل ختافه در کنفرانس خبری از عملکرد بلوگرانا انتقاد کرد و گفت بارسا با عملکرد ایده‌آل فاصله زیادی دارد.
کاپیتان تیم ملی هندبال مردان ایران در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل مونه‌نگرو در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ می‌گوید این دیدار اولین نمایش خوب ایران در مسابقات جهانی بود.
یک مرجع تقلید گفت: داشتن رهبر خوب یک طرف قضیه است، از آن طرف مجموعه مسئولین باید درست عمل کنند. کشور ما دارای امکانات فراوان خدادادی است، ما تقریبا یک درصد جمعیت جهان ولی ده درصد امکانات جهان را در اختیار داریم که باید با برنامه ریزی درست به وضعیت کشور سامان داده شود.
روملو لوکاکو ستاره اینتر در جام جهانی با لباس تیم ملی بلژیک حضور پیدا خواهد کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل اورتون در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
وزیر صمت با اشاره به اینکه روند طی شده در صنعت خودرو رو به رشد و شتابنده است افزود: خبر خوب آن است که حرکت‌های مهم و قابل توجهی در بخش‌های دانش بنیان و فناوری‌های نوین آغاز شده است. در گام اول تمرکز بر ثبات تولید بود و اکنون به مرحله‌ای از تولید رسیده ایم که دیگر کسی نمی‌پرسد چرا خودرو ناقص تولید می‌شود.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی فردا را ببریم.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی را ببریم.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی فردا را ببریم.
گوجه‌فرنگی که گاهی به نام طب سنتی به آن کم‌محلی می‌شود، سرشار از لیکوپن است و با پخته شدن مواد موثره آن در جلوگیری از التهاب و تولید سلول سرطانی بیشتر می‌شوند، در طب سنتی خوردن خام آن همراه غذا نهی می‌شود، ولی پخته شده آن توصیه می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۵۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ