ژاوی در نشست های خبری سعی می کند خودش را خونسرد نشان دهد ولی نزدیکان او خوب می دانند که چقدر از وضعیت فعلی خود و تیمش ناراضی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسی اولین بار زمانی که پنج ساله بود توجه اش به همسر آینده اش جلب شد چرا که آنتونلا از اقوام نزدیک "لوکاس اسکالیا" بازیکن فوتبال اهل آرژانتین و دوست دوران کودکی مسی بود. پدر اسکالیا پیش تر گفته بود وقتی مسی برای نخستین بار در دهه 90 میلادی روکوزو را ملاقات کرد پرسید:"او کیست"؟
با درخشش سینا سعیدی‌فر درون دروازه استقلال حالا او مدعی پیراهن شماره یک تیم فوتبال امید خواهد بود.
لاریجانی ظاهرا همچنان از رویه فراگیر شده در درون جبهه اصول‌گرایان دلخور است، اما این بدین معنا نیست که او کلیت حضور در صحنه و انتخابات را رد کند. او می‌خواهد به جریان نواصول‌گرایان طرفدار یک‌دست شدن حاکمیت که همچنان دغدغه‌شان تداوم یکپارچه ماندن قدرت نزد خودشان است، اطمینان دهد که فعلا نمی‌خواهد چالشی برای آن‌ها باشد
یک کنایه از وینیسیوس به بازیکنان اوساسونا کافی بود تا درون میدان و حتی پس از بازی تنش بین این دو شکل بگیرد. چیمی آویلا در پایان بازی قصد کتک زدن ستاره برزیلی را داشت.
نماینده ادوار مجلس گفت: مرحوم افروغ در بیان آنچه در دل داشت صراحت و شجاعت داشت در نتیجه او را دوگانه نمی‌دیدید، زیرا درون و برونش یکی بود و در نفاق فردی و حزبی گرفتار نبود.
پسرجوان به قاضی «عارفی راد» گفت: وقتی سینه پدرم را با چاقوهای اره ای شکافتم فکر کردم که «طلسم» درون قلب او افتاده است. به همین دلیل قلب پدرم را از سینه اش بیرون آوردم و آن را در پشت بام مجتمع مسکونی به طور کامل خوردم!...
ایلان ماسک بر این باور است که ابرموشک استارشیپ او در عرض چند هفته مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و او وعده نمایشی هیجان انگیز را داده است.
دنی سبایوس از اینکه نتوانست یک موقعیت عالی که درون محوطه جریمه بتیس نصیبش شد را به گل تبدیل کند، ناراحت بود. او می توانست باعث برتری تیمش شود.
در آخرین بخش تمرین امروز، یحیی گل‌محمدی در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد و تیم او برنده فوتبال درون تیمی شد.
بایدن به شدت تحت نظارت قرار دارد و مقام‌های کاخ سفید و مشاوران سیاسی او نگران حجم عظیم تحقیقاتی هستند که در هفته‌ها و ماه‌های آینده سرازیر خواهند شد درست زمانی که بایدن در سن ۸۰ سالگی یک انتخابات طاقت فرسا را پیش رو خواهد داشت. واقعیت آن است که اکنون قطعا بایدن و مشاوران ارشدش شب‌ها خواب راحتی ندارند.
سی‌تی‌اسکن‌های جدید مومیایی پسری که حدود دو هزار و ۳۰۰ سال پیش در مصر درگذشته است، نشان می‌دهد که جواهرات کمیابی درون بدن او قرار داده شده است.
عملکرد کپا آریزابالاگا در درون دروازه چلسی برابر منچسترسیتی انتقادات زیادی را به همراه داشت. به خصوص ژست او هنگام پنالتی جولین آلوارز باعث تمسخر او شده است.
این ایمیل‌ها نشان دهنده خشم و نارضایتی درون نهاد‌های امنیتی از جنگی است که به دلیل فرمان پوتین علیه اوکراین در تاریخ ۲۴ فوریه آغاز شد. ایمیل‌های تازه در تاریخ نوامبر نشان می‌دهند که یک جنگ داخلی میان نزدیک‌ترین متحدان پوتین در گرفته است.
هافبک جوان رئال در فهرست نهایی فرانسه برای جام جهانی قرار گرفت و از این بابت خوشحال است. او گفت که حاضر است برای فرانسه در درون دروازه هم قرار بگیرد.
قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند.
«لیز تراس منتخب رای مردم بریتانیا نبوده بلکه وی درنتیجه یک انتخابات درون حزبی، قدرت را به دست گرفته است. او بیش از آنکه خود را مدیون رای مردم بداند، مدیونِ اعضای حزب محافظه کار و مخصوصا شرکت‌های بزرگ انرژی در بریتانیا است و همین مساله موجب شده تا سیاست‌هایی را جهت کسب رضایت آن‌ها دنبال کند. سیاست‌هایی که تاثیرات به شدت مخرب خود را در یک دوره زمانی کوتاه به وضوح نشان داده‌اند و موقعیتِ دولت لیز تراس را هم کاملا متزلزل کرده‌اند.»
سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده ۳۱ ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می‌فشرد با چهره‌ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن ۲۴ ساله‌ای به نام «مهدیه» هجوم برد و او را با ضربات متعدد قمه نقش بر زمین کرد. در همین حال مادر ۴۴ ساله دختر جوان خود را روی پیکر دخترش انداخت تا از وارد آمدن ضربات بیشتر به او جلوگیری کند، ولی راننده نیسان بی رحمانه ضربات دیگر را بر پیکر زن ۴۴ ساله وارد کرد و او را نیز در کنار دخترش درحالی به قتل رساند.
داوید دخیا یک بار دیگر در درون دروازه منچستریونایتد متزلزل کار کرد و با دریافت 6 گل از منچسترسیتی، نمایش ضعیفی داشت.
زینت که از درون زیرزمین منزل صدای زن برادرش را شنیده و به ماجرا پی برده بود پنجره زیر زمین را گشود و با چهره‌ای غضب آلود گفت: ۱۳ سال بیشتر نداشتم که به پای این مرد بی مسئولیت سوختم و مدام باردار شدم، اما فرزندانم نابینا بودند چرا که او حتی هزینه آزمایش‌های پزشکی یا حتی مخارج درمان را نمی‌پرداخت به همین دلیل من هم نمی‌توانستم به پزشک مراجعه کنم تا این که سه فرزند نابینا به دنیا آوردم، اما این مرد بی خاصیت مرا به دام مواد افیونی انداخت تا او و فرزندان معلولم را رها نکنم.
تیبو کورتوا، دروازه بان بلندقامت رئال مادرید، در حال سپری کردن بهترین روزهای دوران ورزشی خود است.
به گفته محققان، این امکان وجود دارد که این زن در قایق دفن شده بوده تا قایق بتواند به او در سفر به جهان پس از مرگ کمک کند. این قایق درحقیقت استعاره‌ای است از انتقال روح فرد متوفی از طریق دریا به مقصد ابدی.
پی اس جی تمایلی برای حفظ نیمار نداشت و او را در فهرست خروج قرار داده بود اما هرگز انتظار چنین واکنشی از ستاره برزیلی را نداشت.
از سفر سرمربی تیم ملی به ترکیه مشخص بود که در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیت برای او مهم تر از جنگ های درون گروهی است.
زهرا می‌گوید: «دولت از کار آن زن آگاه بود. ماموران دولتی و اعضای گروه‌های شبه نظامی مسلح خود از مشتریان او بودند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ