روملو لوکاکو ستاره اینتر در جام جهانی با لباس تیم ملی بلژیک حضور پیدا خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات بلژیکی از این رویداد باورنکردنی در جاده های خود خبر داده اند
باشگاه شارلروا بلژیک از انتقال ستاره ایرانی خود به لخ پوزنان لهستان خبر داد.
نخست وزیر بلژیک از آزادی سه شهروند اروپایی دیگر در جریان تبادل زندانی با ایران خبر داد.
خبر آزادی اسدالله اسدی دیلپمات ایرانی بازداشت شده در بلژیک و بازگشت او به کشور در فضای مجازی به سرعت دست به دست شده و واکنش‌های زیادی در پی داشت.
شبکه تلویزیونی الجزیره پیش از این به نقل از وزارت خارجه عمان از موفقیت مسقط در میانجیگری بین ایران و بلژیک درباره پرونده اتباع بازداشتی در دو کشور خبر داد.
شهرداری لیژ در کشور بلژیک امروز از قطع روابط خود با رژیم صهیونیستی خبر داد.
به نظر نمی‌رسد ادن هازارد فردا هم شانسی برای بازی مقابل بارسلونا داشته باشد. او هرگز در یک ال‌کلاسیکوی رسمی به میدان نرفته است.
پلیس اکوادور از شکست عملیات قاچاق ۹ تُن کوکایین جاسازی شده میان یک محموله موز از یکی از بنادر این کشور به مقصد بلژیک خبر داد.
پلیس اکوادور از شکست عملیات قاچاق ۹ تُن کوکایین جاسازی شده میان یک محموله موز از یکی از بنادر این کشور به مقصد بلژیک خبر داد.
فدراسیون فوتبال در تمام روزهایی که رسانه‌های ایران به دنبال خبری از سرمربی احتمالی تیم ملی بودند، در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر بوده است.
سرویس‌ های امنیتی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز از کشف ۳ پاکت حاوی پودر مشکوک در ساختمان‌های «ناتو» در بلژیک و اطلاع رسانی این موضوع به پلیس این کشور خبر دادند.
بعد از اعلام برگزاری دو مسابقه دوستانه بین تیم ملی آلمان مقابل پرو و بلژیک، هانسی فلیک، سرمربی مانشافت در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
تساوی هال سیتی انگلیس با خبر خوش بازگشت مهاجم ایرانی این تیم همراه بود اما در بلژیک حضور بازیکنان ایرانی نتوانست مانع از باخت شارلوا شود.
رسانه ها از صدور حکم تحویل مظنون پرونده رسوایی مالی در پارلمان اروپا به بلژیک با رأی دادگاهی در ایتالیا خبر می دهند.
مربی مراکش در نشست خبری بازی با فرانسه با سوالی در مورد انتقادات از سبک بازی مراکش روبرو شد. اینکه تیمش دفاعی بازی می‌کند و با ضدحمله به تیم رقیب ضربه می‌زند. مراکش تا به اینجای جام تنها یک گل از کانادا دریافت کرده و تیم‌های بزرگی، چون کرواسی، بلژیک، اسپانیا و پرتغال موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند.
تیبو کورتوا دیشب در حال مصاحبه با کادنا سر اسپانیا بود که به او خبر دادند روبرتو مارتینز از هدایت بلژیک استعفا کرده است.
پلیس بلژیک از بازداشت 18 نفر از طرفداران تیم ملی فوتبال مراکش در بروکسل پس از پیروزی این تیم مقابل کانادا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال قطر خبر داد.
پلیس بلژیک از بازداشت 18 نفر از طرفداران تیم ملی فوتبال مراکش در بروکسل پس از پیروزی این تیم مقابل کانادا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال قطر خبر داد.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از تساوی مقابل بلژیک و صعود تیمش از مرحله گروهی جام جهانی گفت از شنیدن خبر استعفای روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، متاسف است.
روبرتو مارتینز، مربی بلژیک، در نشست خبری بازی با کرواسی به شدت از جاسوس رختکن تیمش انتقاد کرد و گفت که جام جهانی از فردا تازه برای بلژیک شروع خواهد شد.
ادن هازارد در نشست خبری پیش از دیدار با مراکش مورد هجمه خبرنگاران منتقدش قرار گرفت.
مربی تیم ملی بلژیک در نشست خبری بازی با مراکش گفت که می داند مردم از این تیم توقع قهرمانی دارند و همه تلاش خود را خواهند کرد.
تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، از امروز صبح در تمرینات این تیم شرکت کرده است.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: لایحه معاهده انتقال محکومان بین ایران و بلژیک را به فال نیک می‌گیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ