کاپیتان تیم ملی هندبال مردان ایران در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل مونه‌نگرو در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ می‌گوید این دیدار اولین نمایش خوب ایران در مسابقات جهانی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان ایران تیم لهستان را تیم فوق العاده ای خواند و گفت: ما از اول هم می دانستیم بازی سختی برابر این تیم داریم.
کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال فرانسه تاکید کرد که بازی برابر ایران همیشه دشوار است.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار برابر ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار باکیفیت است و سابقه خوبی در والیبال جهان دارد.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار برابر ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار باکیفیت است و سابقه خوبی در والیبال جهان دارد.
مصاف تیم ملی فوتبال ایران در برابر افغانستان بدون آورده ی فنی هم برای تیم ملی نبود. در کمترین حالت یک جلسه تمرین تاکتیکی خوب بود.
کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال لهستان گفت: بعد واگذاری ست‌های اول و دوم برابر ایران، سعی کردیم به تیم خودمان انرژی تزریق کنیم و در مجموع کامبک خوبی داشتیم.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار در شرایطی با برتری سرخپوشان به پایان رسید که کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران نتوانست از روی نقطه پنالتی بازی را حساس تر کند.
تیم فوتسال پالما در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا به یک پیروزی شیرین رسید و در شب درخشش بازیکن ایرانی اش فینالیست شد.
در پایان تساوی یک بر یک ایران در دیدار برگشت برابر میانمار زهرا قنبری به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد.
تیم فوتسال پالما در روز گلزنی بازیکن ایرانی خود برابر بارسلونا شکست خورد و به فینال کوپادل‌ری نرسید.
تیم فوتسال پالما در هفته هفدهم لیگ اسپانیا شکست سنگینی را برابر تیم اینترمووی‌استار متحمل شد و حتی گلزنی بازیکن ایرانی هم چاره‌ساز نشد.
تایلر آدامز پس از پیروزی آمریکا برابر ایران بسیار خوشحال بود و البته اعتراف کرد که با سختی و رنج زیاد توانستند برنده شوند.
کاپیتان سابق استقلال پس از پایان دوران بازداشت خود به بازی ایران با آمریکا واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال ایران از پوستر رسمی بازی امشب برابر امریکا رونمایی کرد.
ریو فردیناند، مدافع سابق تیم ملی انگلیس، از نمایش جود بلینگام برابر ایران تمجید کرد.
تکلیف دو پست تیم ملی برای دیدار با انگلیس تا حد زیادی مشخص شده است و باید منتظر نمایش کاپیتان در میانه میدان برابر حریف بود.
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری که بخش عمده‌ای از بازیکنان اصلی‌اش را به همراه نداشت برابر تیم ملی نیکاراگوئه به برتری رسید تا کی‌روش ارزیابی کاملی از شاگردانش داشته باشد.
روزنامه دیلی میل معتقد است که کیه‌ران تریپیه در دیدار برابر ایران، در پست بال راست به میدان می رود.
سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران ابراز امیدواری کردند بتوانند با پیروزی برابر ژاپن عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهند.
کاپیتان تیم فوتبال استقلال در دیدار تیم ملی ایران برابر سنگال مرد شماره یک زمین بود و نمایش قابل قبولی داشت.
میلاد عبادی‌پور امتیازآورترین بازیکن ایران برابر هلند در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شد.
میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران برابر آرژانتین در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان را به دست آورد.
میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران برابر آرژانتین در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان را به دست آورد.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال شانس برتری ایران برابر استرالیا را اندک خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ