چهارمین روز آواربرداری از متروپل در حالی آغاز شد که دقایقی از نیمه شب گذشته، خبر مصدومیت شماری از امدادگران در پی هجوم مردم حاضر در محل حادثه مخابره گردید؛ اتفاقی که حکم زنگ خطر بسیار جدی در وضعیتی دارد که بخش‌های سرپا مانده سازه در حال فروریختن است و هر آن ممکن است فاجعه مهیب‌تر رقم بخورد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران از مصدوم شدن ۱۸ نفر بر اثر سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی تهران خبر داد.
طبق ادعای آاس، رئال مادرید قصد دارد تا مشخص شدن وضعیت زانوی مصدوم جود بلینگام صبر کند و فعلا با او قرارداد نخواهد بست.
رضا میرزایی به همراه پدرش، دیدار استقلال و نساجی را از نزدیک تماشا کرد.
شروع ناامید کننده میلان بهت و حیرت رافائل لیائو، ستاره مصدوم این تیم، از روی سکوها را به همراه داشت.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۹ نفر دیگر در تصادف زنجیره‌ای خبر داد.
نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، در یک بازی آنلاین با باختی سنگین مواجه شد و 1 میلیون یورو از دست داد. واکنش جالب نیمار به این باخت سنگین سوژه شده است.
براساس جدیدترین آمار اورژانس کشور، تعداد جانباختگان حوادث چهارشنبه سوری ۱۷ نفر است و تاکنون ۵۰۱ نفر هم دچار مصدومیت شده اند. همچنین اورژانس تهران از بستری شدن ۲۷ مصدوم در بیمارستان‌های پایتخت خبر داد.
براساس جدیدترین آمار اورژانس کشور، تعداد جانباختگان حوادث چهارشنبه سوری ۱۷ نفر است و تاکنون ۵۰۱ نفر هم دچار مصدومیت شده اند. همچنین اورژانس تهران از بستری شدن ۲۷ مصدوم در بیمارستان‌های پایتخت خبر داد.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۱۹ نفر در ۲ سانحه رانندگی از عصر پنجشنبه تا بامداد امروز خبرداد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از مصدوم شدن ۱۵ نفر در سانحه تصادف اتوبوس و نیسان در اتوبان آزادگان این شهر خبر داد.
در جریان بازی تراکتور و هوادار محمدرضا اخباری مصدوم شد. اخباری که خروج عجیبی در نیمه اول این باز یداشت در برخورد بازیکن هوادار بیهوش شد.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر بجستان گفت: هفت نفر بر اثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و ۴۰۵ در محور بجستان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۲۵ نفر در سوانح رانندگی صبح امروز خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۱۱ نفر در برخورد یک دستگاه مینی بوس با وانت در میدان بسیج تبریز خبر داد.
رشت- رئیس اورژانس گیلان از مصدوم شدن ۱۱ نفر در دو تصادف جاده ای در امامزاده هاشم و گردنه حیران آستارا خبر داد.
مدیرعامل هلال‌ احمر استان مرکزی، از مصدوم شدن ۱۲ نفر و فوت پنج نفر در حادثه تصادف کامیون با اتوبوس در محور تفرش به فرمهین خبر داد.
کاپیتان باتجربه تراکتور در چند صحنه به زیبایی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.
وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که در جریان آتش‌بازی و شلیک هوایی به مناسبت آغاز سال نو میلادی در بغداد، ۱۵۰ نفر مصدوم شده اند.
در دیداری از لیگ عربستان، بازیکن الفتح با حرکتی عجیب، از یک بازیکن مصدوم کرنر گرفت.
مدافع تیم ملی برزیل هر چند مصدومیت رخ داده برای نیمار را جدی نمی‌داند، اما نگران است که این اتفاق دوباره برای او در ادامه بازی‌ها رخ دهد.
مصدوم شدن نیمار در جریان تمرین امروز تیم ملی برزیل هواداران سلسائو را در آستانه جام جهانی نگران کرده است.
گفتنی است روز چهارشنبه (۲۳ شهریورماه) بخش‌هایی از باقیمانده ساختمان متروپل آبادان هنگام انجام عملیات تخریب توسط پیمانکار، فرو ریخت که به گفته مسئولین این عملیات یک کشته و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.
خبرنگار الجزیره از کشته و زخمی شدن ۴۱۰ نفر و ویرانی بیش از پنج هزار خانه مسکونی طی پنج روز بارش های سیل آسا و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف افغانستان خبر داد.
منابع خبری از آتش سوزی در کلیسایی در مصر و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر دادند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از واژگونی یک مینی‌بوس در گیلانغرب و مصدوم شدن ۱۰ نفر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ