خبرنگار الجزیره از کشته و زخمی شدن ۴۱۰ نفر و ویرانی بیش از پنج هزار خانه مسکونی طی پنج روز بارش های سیل آسا و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف افغانستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند شمار قربانی‌ها در آتش‌سوزی‌های جنگلی اخیر در ایالت هاوایی افزایش یافته است.
آبادان- مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: بعد از ۱۱۰ سال نخستین کشتی حمل گاز مایع در اسکله این پالایشگاه پهلو گرفت.
آبادان- مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: بعد از ۱۱۰ سال نخستین کشتی حمل گاز مایع در اسکله این پالایشگاه پهلو گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۱۱۰ کیلو ۳۰۰ گرم شیشه در بازرسی از یک باب منزل مسکونی خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۱۰ میلیون نخ سیگار قاچاق در یک انبار کالا در جنوب تهرن خبر داد.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: از ابتدای سال‌جاری ۱۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در اصفهان مسدود شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف ۱۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.
در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، پلیس این کشور اعلام کرد ده‌ها نفر را به علت ارتباط با سازمان‌های غیرقانونی و تررویست بازداشت کرده است.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت:  با مشوق‌های در نظر گرفته شده انتظار می‌رود تا روند نوسازی در بافت فرسوده برای سال جاری سرعت بگیرد.
تا شامگاه دوشنبه، حداقل  ۱۸۰ نفر در درگیری های سودان کشته و ۱۸۰۰ دیگر نیز زخمی شدند.
تا شامگاه دوشنبه، حداقل  ۱۸۰ نفر در درگیری های سودان کشته و ۱۸۰۰ دیگر نیز زخمی شدند.
سخنگوی فراجا گفت: هیجان‌طلبی دانش‌آموزان و استفاده از بمبک‌های بد بو و موارد مشابه از عوامل اصلی این رخداد است که در این راستا حدود ۹ هزار بمبک بدبو جمع‌آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده که این مواد را از طریق کشور‌های همجوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.
سخنگوی فرماندهی انتظامی گفت: پلیس با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده، "۴ هزار گشت پلیس"، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داده است.
شاهرود– مسابقات تکواندوی کارگری کشور با حضور ۱۱۰ ورزشکار در دو بخش فرم و مبارزه به مدت دو روز در شاهرود آغاز شد.
معاون بنیاد مسکن با اعلام تسریع در روند ساخت واحدهای مسکونی توسط این بنیاد، گفت: هم‌اکنون ۱۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در شهرها توسط بنیاد مسکن به مرحله اجرا رسیده است.
جنگ اوکراین را ویران کرده است و شهر‌ها و شهرک‌ها در اثر حملات توپخانه‌ای و موشکی با خاک یکسان شده‌اند. ده‌ها هزار غیرنظامی کشته یا زخمی شده اند. حدود ۸ میلیون اوکراینی، تقریباً ۲۰ درصد از جمعیت قبل از جنگ، برای امنیت به خارج از این کشور گریخته اند، در حالی که میلیون‌ها نفر دیگر در داخل کشور آواره هستند.
حل معضل ۴۰ ساله پسماند «سراوان» و نابودی کوه ۱۱۰ متری زباله در دل جنگل‌های این منطقه نیازمند اقدامات علمی و تخصصی است؛ موضوعی که به‌رغم داشتن دستور مسئولان ارشد ملی همچنان اندر خم وعده‌هاست.
سرپرست دبیرخانه ستاد مسکن و ازدواج سازمان بهزیستی از واریز ۱۱۰ میلیارد تومان در راستای کمک به تأمین مسکن معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.
میرعرب، از ورود ۱۱۰ نوع از ارقام مناسب توسعه کشت زیتون به کشور خبر داد و گفت: ارقام متنوعی از زیتون در کشور کشت می‌شود که رویکرد جهاد کشاورزی توسعه ارقام روغنی و باغات متراکم است.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ۱۱۰ نفر از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شامگاه سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ در فارس دستگیر شدند.
اهواز - معاون آبخیزداری و بیابان سازمان منابع طبیعی از اختصاص مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در این استان خبر داد.
این در حالی است که انفجار انتحاری صبح جمعه (۹ مهر) در مرکز آموزشی کاج واقع در غرب کابل دانش آموزان را هدف قرار داد که دستکم تاکنون ۵۳ نفر شهید و ۱۱۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.
مشهد ـ رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: ۱۱۰ ایستگاه فرهنگی و خدماتی در مسیر زائران پیاده که به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف می‌شوند در نظر گرفته شده است.
در سال جاری و سال آینده، دورنمای تیره تری برای اکران قابل تصور است و سرمایه گذاران این فیلم‌ها احتمالاً با در نظر گرفتن عدم بازگشت سرمایه‌شان این فیلم‌ها را تولید کرده‌اند؛ معادله‌ای که نشان می‌دهد سینمای ایران دست‌کم در حوزه اقتصادی وضعیت طبیعی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ