در دیداری از لیگ عربستان، بازیکن الفتح با حرکتی عجیب، از یک بازیکن مصدوم کرنر گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحنه‌های مشکوک دیدار استقلال و ملوان در هفته دوم لیگ برتر مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
آبادان- مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: بعد از ۱۱۰ سال نخستین کشتی حمل گاز مایع در اسکله این پالایشگاه پهلو گرفت.
مدیر باشگاه سایپا ارتباط نزدیکی با استاندار یکی از استان‌ها دارد و می‌خواهند در فضای سیاسی خودشان را مطرح کنند.
تیم الاهلی عربستان در آستانه عقد قرارداد با ماتیاس یایسله، سرمربی آلمانی، قرار گرفته است.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در لیبی =فعالیت خود در این کشور را از سرگرفته است و چهارشنبه گذشته اولین کشتی ایران در بندر مصراته بعد از حدود ده سال پهلو گرفت.
با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد حریق در یک مغازه صافکاری و نقاشی به مساحت ۲۵۰ متر مربع رخ داده و دو دستگاه خودروی سواری داخل آن نیز در حال سوختن است. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به بخش‌ها و خودرو‌های دیگر بود.
طعنه وزیر دفاع انگلیس به مقامات کی‌یف برای قدردانی از غرب بابت تامین و ارسال اسلحه به اوکراین، بازیگر سابق و رئیس جمهور کنونی اوکراین را مجبور به واکنش کرد!
عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F54 را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۴ را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: متأسفانه در حال حاضر برخی از مفاد مهم منشور ملل متحد اجرا نمی‌شوند و به طور عمدی نادیده گرفته می‌شوند.
​کامبو، ترشحی است از نوعی قورباغه که در مراسم پاکسازی قبایل از آن استفاده می‌شود. این ماده در مرگ و میر‌های زیادی در سراسر جهان نقش داشته است و کارشناسان زنگ خطر را درباره آن به صدا در آورده‌اند.
کانر گلگر، هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال چلسی، مورد توجه باشگاه تاتنهام قرار گرفته است.
یک خودروی سوختکش در روستای «ملک‌آباد کوه‌ ون» از توابع شهرستان سرباز واقع در منطقه بلوچستان داخل یک مَندی (اصلاح محلی که به محل دپوی سوخت قاچاق گفته میشه) دچار حریق شد.
یک خودروی سوختکش در روستای «ملک‌آباد کوه‌ ون» از توابع شهرستان سرباز واقع در منطقه بلوچستان داخل یک مَندی (اصلاح محلی که به محل دپوی سوخت قاچاق گفته میشه) دچار حریق شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز تأکید کرد: جدی گرفتن گلایه‌ها و نگرانی‌های غرب درباره برنامه هسته‌ای ایران سخت است.
وضعیت عجیب زمین چمن و نقطه کرنر ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان که ناظر بازی هم به آن ایراد گرفت. شرایط نقطه کرنر به گونه‌ای است که بازیکنان نمی‌توانند ارسالی انجام دهند.
کانر مک گریگور در بازگشت به UFC برابر مبارز آمریکایی قرار خواهد گرفت.
شب گذشته در جریان برگزاری دیدار الفتح - الشباب، درحالی که کریچوویاک از ناحیه سر احساس ناراحتی می‌کرد و روی زمین افتاده بود، «وِلِز» با زدن توپ به سر او کرنر گرفت! منبع: تسنیم
پائولو بنتو به دلیل کارت قرمزی که در پایان بازی با غنا گرفت، نمی تواند کره را در دیدار مقابل پرتغال همراهی کند.
دروازه بان تیم فوتبال آلتای در لیگ دسته دوم ترکیه توسط یک هوادار مسلح به پرچم کرنر مورد اصابت قرار گرفت.
آمریکا امروز در حالی تایلر آدامز را به عنوان کاپیتان خود معرفی کرد که پیش از این به نظر می‌رسید بازوبند در اختیار کریستین پولیشیچ قرار بگیرد.
تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد تنها موقعیت بازیکنان مقابل دروازه توسط VAR بررسی شده است؛ در حالی که کاندروایی که در نزدیکی خط کرنر قرار گرفته بود آفساید را پر کرده
در حالی که دوربین‌ها برای گرفتن ضربه کرنر سانتاماریا در نیمه دوم در حال حرکت بودند، هوادارانی در پس‌زمینه بودند و ظاهرا بهترین لحظات زندگی خود را در جکوزی سپری می‌کردند.
مردود اعلام شدن گل کانر کودی در دیدار امروز اورتون-لیورپول، باعث عصبانیت شدید یکی از هواداران اورتون شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ