تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۱۱ نفر در برخورد یک دستگاه مینی بوس با وانت در میدان بسیج تبریز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی انفجار شدید در ساختمانی در وایادولید اسپانیا که به گفته کارشناسان احتمالا ناشی از نشت گاز است، یک زن جان خود را از دست داد و ۱۴ نفر زخمی شدند.
مقامات برزیل اعلام کردند که در پی وقوع انفجار در یک سیلوی غلات واقع در جنوب این کشور دست‌کم ۸ نفر کشته و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.
به دلیل انفجارهای سیلو در محل یک تعاونی کشاورزی در ایالت پارانای جنوبی برزیل، ۸ نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.
به گزارش مقامات محلی، یک دیوار که بر اثر باد و باران شدید آسیب دیده بود، بر روی چادرهای کارگران در یک محل ساخت و ساز فروریخت.
سرپرست اورژانس استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه صبح امروز دوم تیرماه، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم به اورژانس تهران گزارش شد. وی افزود: تعداد کل مسافران اتوبوس ۳۵ نفر بود که از این تعداد، ۱۸ نفر مصدوم شدند و ۱۶ نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.
صبح دوشنبه یک قایق گردشگری در داخل غار آبی کانال ایری در نزدیکی نیاگارا در شمال نیویورک واژگون شد و یک نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
بر اساس اعلام آژانس ملی جستجو و نجات اندونزی، در پی واژگونی یک قایق در سواحل شرقی جزیره سوماترا در اندونزی، حداقل ۱۱ نفر کشته و ۹ نفر ناپدید شدند.
مقامات ایالت پنسیلوانیا می‌گویند بر اثر انفجار در یک کارخانه در شمال‌ این ایالت تاکنون دست‌کم ۲ نفر جان باخته و شماری نیز زخمی و ناپدید شدند.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که مبالغ اختصاص داده شده به این رشته کفاف هزینه ها را نمی دهد گفت: کمیته ملی المپیک، یک و نیم میلیارد به کشتی داده اند و بابت این مقدار نیز منت می گذارند.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که مبالغ اختصاص داده شده به این رشته کفاف هزینه ها را نمی دهد گفت: کمیته ملی المپیک، یک و نیم میلیارد به کشتی داده اند و بابت این مقدار نیز منت می گذارند.
یک منبع آگاه گفت: این کشتی به دلیل دریافت و تمدید گواهی نامه‌های بیمه‌ای محل استقرار خود را در فاز ۱۱ ترک کرده و پس از اخذ جدید گواهی نامه به محل استقرار باز خواهد گشت.
پنج میلیون نفر برای شرکت در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی راهی خیابان‌های بوئنوس آیرس شدند.
منابع خبری از وقوع یک انفجار در شمال پایتخت افغانستان خبر می دهند که ۱۱ کشته و زخمی بر جا گذاشته است.
کرمان - رئیس اورژانس سیرجان گفت: واژگونی یک خودرو سواری در جاده سیرجان - کرمان ۱۱ مصدوم و یک کشته به همراه داشت.
کشتی World Europa دارای یک سرسره مارپیچ ۱۱ طبقه، هفت استخر، یک پارک آبی با فناوری مجازی به علاوه ۱۳ مکان غذاخوری است. هنگام قدم زدن تصاویر دلفین‌های باشکوهی در حال شنا کردن بالای سرتان روی یک صفحه ال‌ای دی ۳۲۵ متر مربعی دیده می‌شوند و حسی شبیه حس واقعی بودن شنای دلفین‌ها را منتقل می‌کنند.
منابع محلی پاکستانی از کشته شدن ۲۰ نفر از جمله ۱۱ کودک بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در ایالت سند خبر دادند.
شمار دانش‌ آموزانی که بر اثر واژگونی یک قایق در جنوب کامبوج جان خود را از دست دادند، به ۱۱ نفر افزایش یافت.
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل اعلام کرد که دستکم ۱۱ کودک در نتیجه شلیک بالگرد ارتش میانمار به یک مدرسه کشته شده‌اند.
در چارچوب رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان؛ یونس امامی در دومین دیدار خود مقابل اندروسی از استونی در ۱ دقیقه و ۱۱ ثانیه موفق شد حریف خود را با براندازهای پی در پی شکست دهد.
حسن یزدانی با دو برد پیاپی ۱۰ بر صفر و ۱۱ بر صفر به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان رسید و با عبور از یک حریف اوکراینی به فینال ۸۶کیلو با دیوید تیلور خواهد رسید
سخنگوی وزارت دفاع روسیه آمار تلفات و خسارت های نظامیان اوکراین در دویست و یکمین روز جنگ را اعلام کرد.
۱۱ سال قبل مردی در جریان یک درگیری زنی را به قتل رساند و به قصاص محکوم شد. در طول این سال‌ها ۸ نفر از اولیای دم مقتول خواهان قصاص شدند و ۴ بار مرد میانسال به پای چوبه‌دار رفت. اما هر بار با تلاش واحد صلح و سازش مهلت گرفت.
منابع سوری از کشته شدن شماری از اشخاص در پی فرو ریختن یک ساختمان در شهر حلب خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ