اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۱۹ نفر در ۲ سانحه رانندگی از عصر پنجشنبه تا بامداد امروز خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته در ۴۲ ماموریت امدادی حضور داشته‌ایم، گفت: از بین امدادرسانی‌ها عملیات رهاسازی برای دو جان باخته سوانح رانندگی انجام شد.
هلال احمر با امضای تفاهم‌نامه با صندوق جمعیت سازمان ملل متحد، فعالیت‌های آموزشی تازه‌ای در زمینه آموزش بهداشت باروری برای تیم‌های مامایی واحدهای درمان اضطراری و عموم مردم آغاز خواهد کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با توجه به تهدیدات شناسایی شده در حوزه سلامت، سوانح یکی از اولویت های ما است و ضروری است شبکه تحقیقات سوانح و سوختگی ایجاد شود.
مانور مشترک مقابله با سوانح پرتویی در نیروگاه اتمی‌بوشهر برگزار می‌شود.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: عامل انسانی حدود ۶۰ درصد در تصادفات و سوانح ترافیکی نقش ایفا می کند.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: از سوی کمیسیون ایمنی راه‌ها پیشنهاد می شود سهمی از فروش خودروها به عنوان منابع مالی پایدار برای افزایش ایمنی جاده‌ها و کاهش سوانح رانندگی اختصاص یابد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه جامع ثبت سوانح حمل‌ونقل باید تا پایان خردادماه باید تکمیل شود.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته امداد رسانی به ۲۰۷ حادثه دیده در ۸ استان متاثر از سوانح جوی انجام شد.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از فوت یک نفر در سوانح رانندگی در محورهای این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۵ نفر نیز در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به حجم عملیات‌های هلال احمر در ۷۲ ساعت گذشته گفت: در سه روز گذشته ۱۷۳ مصدوم حوادث و سوانح مختلف توسط ناوگان هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
سخنگوی طرح نوروزی هلال احمر با اشاره به تداوم طرح ملی نوروزی هلال احمر از انتقال ۱۳۴۷ مصدوم سوانح و حوادث مختلف توسط ناوگان امدادی این جمعیت به مراکز درمانی خبر داد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: اگر ۸۰۰ نقطه حادثه‌خیز ایمن‌سازی شود، ۳۰ درصد جانباختگان و سوانح جاده‌ای کاهش می‎‌یابد.
اصفهان- سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۲۵ نفر در سوانح رانندگی صبح امروز خبر داد.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته گفت: آمار تلفات جده‌ای و تصادفات رانندگی کاهش یافته ولی یک نفر آن هم زیاد است.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: سالیانه حدود ۱۶ هزار نفر از هموطنان‌مان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و حدود ۳۰۰ هزار نفر نیز در جریان این سوانح، مجروح و مصدوم می‌شوند
رئیس فدراسیون جمعیت‌های صلیب سرخ ضمن هشدار درباره افزایش سوانح ناشی از تغییرات اقلیم در جهان گفت: جمعیت‌های ملی باید خود را برابر این حوادث تجهیز و تأمین کنند.
اداره کل راهنمایی و رانندگی عراق شمار سوانح رانندگی در عراق از ابتدای سال ۲۰۲۲ تا کنون را اعلام کرد.
سمنان- رئیس پلیس راه کشور از افزایش ۶۰ درصد فوتی تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان سمنان خبر داد و گفت: تقویت و افزایش ایمنی جاده‌های این استان باید بیشتر و نقاط حادثه خیز رفع شود.
رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش ۵۱ درصدی عملیات‌های پاسخ به سوانح جوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات از افزایش ۵۱ درصدی عملیات‌های پاسخ به سوانح جوی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
اراک- رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در طراحی و اجرای اورژانس سوانج و سوختگی اراک طی چهار سال گذشته گفت: تا ماه آینده این مرکز راه اندازی می شود.
شاهرود- مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه مرداد ماه سال جاری ۳۴ نفر در سوانح رانندگی برون شهری استان جان باختند، گفت: این میزان به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
سوانح رانندگی در بغداد و سایر استان های عراق روزانه به کشته و مجروح شدن شماری از شهروندان این کشور منجر می شود و به یکی از بارزترین عوامل مرگ شهروندان عراقی تبدیل شده است.
سوانح رانندگی در بغداد و سایر استان های عراق روزانه به کشته و مجروح شدن شماری از شهروندان این کشور منجر می شود و به یکی از بارزترین عوامل مرگ شهروندان عراقی تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ