مدیرعامل هلال‌ احمر استان مرکزی، از مصدوم شدن ۱۲ نفر و فوت پنج نفر در حادثه تصادف کامیون با اتوبوس در محور تفرش به فرمهین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید عزت‌اللهی هم در نقل و انتقالات تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد، اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی حاصل نشود.
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: با تکمیل این پروژه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر تهران تحت پوشش طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب قرار می‌گیرند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از توزیع ۱۲ هزار بسته مکمل غذایی ویژه کودکان ۶ ماهه تا دو ساله خبر داد.
دانه چیا یکی از بهترین و مفیدترین دانه‌های خوراکی است. این دانه‌های سیاه و سفید، آب دوست هستند و می‌توانند تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب کنند، برای همین میان ورزشکاران و افرادی که رژیم می‌گیرند طرفدار دارد.
پرسپوليس طی ۱۲ روز اخیر در سکوت خبری بزرگی در خصوص نقل و انتقالات مواجه بوده‌اند.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال با بیان اینکه تیم های زیادی متقاضی حضور در فصل جدید لیگ برتر هستند، گفت: کیفیت برای‌مان مهمترین فاکتور است و به همین دلیل بیش از ۱۲ تیم نمی‌پذیریم.
بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.
اراک- وقوع چهار حادثه طی روز جمعه ۱۶ تیرماه در استان مرکزی جان چهار نفر را گرفت و ۱۲ نفر را مصدوم کرد.
طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی دوباره پس از 12 سال در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. موافقان در این زمینه معتقدند در صورت اجرای این طرح شاید شرایط حوزه مسکن بهبود پیدا کند اما اینکه بار مالی تحمیل شده به دولت در راستای تحقق این امر چقدر توجیه اقتصادی داشته باشد جای سوال دارد؟ منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با تابناک به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.
رسانه‌های آمریکا از وقوع یک تیراندازی در شهر فیلادلفیا خبر می‌دهند که در جریان آن دست‌کم ۴ نفر کشته و ۸ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع تصادف مرگبار اتوبوس در اتوبان تهران ـ قم خبر داد و گفت: در اثر این حادثه دو نفر جان خود را از دست داده و ۱۲ نفر مصدوم شده‌اند.
یاسوج- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف مینی بوس و وانت نیسان در محور پاتاوه به دهدشت ۱۴ مصدوم برجا گذاشت.
۱۶ مصدوم این حادثه که شامل ۱۲ زن و چهار مرد بودند توسط تیم‌های اعزامی اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بهشهر منتقل شدند.
۵۰ خانه در ۱۲ روستای شهرستان سراب شامل روستا‌های دامنجان، تازه کند، اسبفروشان، صومعه زرین، امام چای و شالقون به خاطر بافت قدیمی دچار ترک خوردگی دیوار شدند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از تصادف بین کامیون و اتوبوس در محور آرادان به سمت سرخه خبر داد و گفت: این حادثه ۱۲ مصدوم بر جای گذاشته است.
اورژانس تهران اعلام کرد: تا این لحظه تعداد آمار مصدومان و فوتی‌های چهارشنبه پایان سال در استان تهران، مجموعا ۳۷۳ نفر هستند که از این تعداد ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند
مدیر جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: امدادرسانی به ۱۲ مصدوم این حادثه انجام گرفت.
این حادثه در اثر ریزش داربست عملیات بتن ریزی تونل ۲۰ در روبروی پایگاه هلال احمر شهرستانک رخ داد.
با ریزش داربست و بتن ۱۲ نفر دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۵ نفر به بیمارستان اعزام می‌شوند و برای ۷ نفر دیگر هم مشکل خاصی به وجود نیامده است.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر از انحراف اتوبوس و تصادف با گاردریل در شیروان با ۲۵ سرنشین خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۲ نفر در سانحه رانندگی برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو در اهواز نیز داد.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از واژگونی اتوبوس در محور هندیجان - دیلم و مصدومیت ۱۲ نفر خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۲ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در مسیر اهواز به غیزانیه خبر داد.
ساعت ۲۲:۴۰ دیشب در تماس با سامانه ۱۱۵ اصفهان اعلام کردند که یک خودروی ۲۰۶ با عابران برخورد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ