سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: تمام پروازها از ساعت ۲۴ امشب سی ام شهریورماه ۱۴۰۱ طبق ساعت درج شده در بلیت و ساعت رسمی کشور انجام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز در پروازهای فرودگاه مهرآباد شاهد تاخیرهای طولانی و متعددی بودیم که فرسودگی ناوگان ها نیز در این مورد بی تاثیر نخواهد بود.
یک شرکت هواپیمایی روسیه امروز اولین پرواز را به مقصد کوبا، پس از مدتی وقفه صورت داد.
متوسط زمان تاخیر پرواز‌های تاخیردار در اردیبهشت ماه به ۸۴ دقیقه رسید و نسبت به اردیبهشت ۱۴۰۲، پنج دقیقه کاهش یافت؛ همچنین تنها ایرلاین ایران‌ایرتوز متوسط تاخیرهایش بیشتر از ۱۰۰ دقیقه بود و به ۱۰۶ دقیقه رسید.
مدیر فرودگاه بین المللی صنعاء از آغاز پروازهای هوایی میان این فرودگاه و عربستان سعودی از شنبه آتی برای انتقال حجاج یمنی خبر داد.
فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف اعلام کرد: پرواز‌ها به ایران طبق معمول انجام می‌شود.
در اولین نشست قرارگاه اربعین موضوع دو برابر شدن افزایش پروازهای ویژه اربعین به عراق مورد بررسی قرار گرفت.
بحرین و قطر اقدامات برای از سرگیری پرواز میان دو کشور را آغاز کردند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از توقف کامل پروازها از سرزمین های اشغالی به کشورهای عربی حاضر در توافقات «آبراهام» از جمله بحرین و امارات طی دو هفته گذشته خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از توقف کامل پروازها از سرزمین های اشغالی به کشورهای عربی حاضر در توافقات «آبراهام» از جمله بحرین و امارات طی دو هفته گذشته خبر دادند.
معاون اول رئیس پارلمان بحرین به از سرگیری قریب الوقوع پروازها میان ایران و بحرین اشاره کرد.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت:۷۰ درصد پروازها در زمان مقرر و بدون تاخیر انجام می‌شود.
مشاور مدیرعامل بر اهمیت به روز بودن فرودگاه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهم‌ترین مسئله در بخش فرودگاهی است.
مدیریت فرودگاه بین المللی بغداد صبح امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از توقف پروازها در این فرودگاه به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید افقی به زیر ۱۰۰ متر خبر داد.
لیلا بیات، مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گفت: پروازهای مهرآباد بدون مشکل انجام می شود.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با توجه به جو ناپایدار موجود در کشور مسافران قبل از عزیمت به سمت فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.
مدیر روابط عمومی فرودگاه مهر آباد گفت: پروازهایی که فرودگاه های مقصد مشکلی نداشته باشد در حال انجام است.
فرودگاه مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی پرواز خروجی به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه‌های مقصد خبر داد و از مسافران خواست تا پیش از حرکت به سمت فرودگاه با ۱۹۹ تماس بگیرند.
فرودگاه مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی پرواز خروجی به دلیل شرایط نامناسب جوی فرودگاه‌های مقصد خبر داد و از مسافران خواست تا پیش از حرکت به سمت فرودگاه با ۱۹۹ تماس بگیرند.
روابط عمومی فرودگاه ها گفت: روز سوم دی ماه هوای کشور بارانی و برفی است ولی با این شرایط پروازها بدون تاخیر انجام می شود.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام گفت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده و تمام پروازها برنامه‌ای بوده که اطلاعات آن از طریق تابلو پروازی در انتشار عمومی می‌شود و پروازهای کارگو هم طبق روال انجام می‌شود.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: بنا به افزایش درخواست‌ها و ظرفیت شرکتهای هواپیمایی در برخی روزها تعداد پروازها از مشهد به مقصد نجف و بغداد تا ۱۶ پرواز افزایش می‌یابد.
در حالی که طبق تأکید سازمان هواپیمایی عرضه بلیت پروازهای اربعین فقط از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مرکزی خواهد بود و آژانس‌ها و اپلیکیشین‌‌ها مشارکتی در عرضه ندارند، بررسی‌ها نشان از اختلال در تارنمای شرکت‌های هواپیمایی همزمان با افزایش تقاضا دارد.
منابع عراقی به ازسرگیری پروازهای شرکتهای هواپیمایی خارجی از جمله ایران ایر و امارات ایر به این کشور اشاره کردند.
در بحبوحه افزایش تنش‌ها بین چین و آمریکا در تایوان، کره جنوبی اعلام کرد تمام پروازهای این کشور به تایوان را لغو کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ