مشاور مدیرعامل بر اهمیت به روز بودن فرودگاه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهم‌ترین مسئله در بخش فرودگاهی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه همرزمان ما با تشکیل ستادهایی توانسته‌اند امنیت را برقرار کنند، گفت: قطعاً زوار با مشکل امنیتی طی مسیر پیاده‌روی اربعین روبرو نخواهند شد.
کرمان- فرمانده نیروی زمینی ارتش از ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی کارکنان ارتش در کشور خبر داد و گفت: این واحدها ۲ ساله ساخته می‌شوند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه، گفت: در جنوب شرق کشور امروز به شکلی پایدار شده که امسال دسته‌های عزاداری امام حسین در شهر به راحتی حرکت می‌کردند و به عزاداری می‌پرداختند.
امنیت و سلامت غذایی مورد تاکید دولتمردان و متولیان بوده که تحقق آن برای جمعیتی ۹۰ میلیون نفری به راحتی به دست نمی‌آید.
قیمت گذاری ۳۲ قلم کالای اساسی در سال زراعی جدید، قرار است تا پایان مرداد انجام شود.
معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور گفت: لایحه صیانت از حقوق عامه در این هفته تقدیم دولت می‌شود، پیشنهاد دادیم امنیت روانی مردم هم از مصادیق عمده حقوق عامه باشد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امنیت مرزهای هوایی کشور با اقتدار و آمادگی نیروی هوایی ارتش در سطح بسیار بالایی برقرار است.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امنیت مرزهای هوایی کشور با اقتدار و آمادگی نیروی هوایی ارتش در سطح بسیار بالایی برقرار است.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امنیت پاکستان را امنیت خودمان می‌دانیم و با گسترش تعاملات، همکاری‌ها و اقدامات مشترک و هم افزا به حیات گروهک‌های تروریستی پایان خواهیم داد.
وزیر امور خارجه با تاکید براینکه امنیت آذربایجان و منطقه را امنیت ایران میدانیم،گفت: علی اف تاکید کرده است که آذربایجان بدنبال بستن مسیرهای مواصلاتی تاریخی ایران در منطقه نبوده و نخواهدبود.
وزیر امور خارجه گفت: اشد مجازات در انتظار عامل حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و هر طرفی است که در این اقدام جنایتکارانه نقش داشته است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهتمام نیروی زمینی ارتش در پایش مرزهای کشور گفت: امنیت کامل در مناطق مرزی استان کردستان برقرار است.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در سفر به امارات تاکید کرد: امنیت و ثبات پایدار منطقه‌ای در گرو همکاری همه کشورهای منطقه برای توسعه و پیشرفت است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:ناوگان مقتدری را در حال تولید داریم که امنیت و اقتدار را برای کشور ما به ارمغان آورده و خواهد آورد.
وزیر امور خارجه اردن با تأکید بر اینکه اشغالگری رژیم صهیونیستی عامل اصلی تنش‌ها در غزه است، گفت: تنها در صورتی که فلسطینی‌ها امنیت داشته باشند، اسرائیل نیز امنیت خواهد داشت.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید امنیت نیروهای امنیتی و انتظامی جدی‌تر گرفته شود و زیبنده نیست که نیروهای انتظامی و امنیتی در کف خیابان‌ها به دست اوباش به شهادت برسند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار است که امنیت نیروهای امنیتی و انتظامی جدی‌تر گرفته شود و اقتدار به آن‌ها بازگردد.
علی القحوم،عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: آثار مثبت توافق با عربستان، بازتاب‌های مثبتی بین کشورهای منطقه داشته است و امنیت منطقه مرهون امنیت یمن است.
اصفهان - چالش‌های جامعه کارگری در زمینه تامین هزینه‌های معیشت و درمان روز به روز بیشتر شده و نبود امنیت شغلی نمکی بر زخم زندگی سخت این قشر از جامعه است.
اصفهان - چالش‌های جامعه کارگری در زمینه تامین هزینه‌های معیشت و درمان روز به روز بیشتر شده و نبود امنیت شغلی نمکی بر زخم زندگی سخت این قشر از جامعه است.
وزرای دفاع ایران و قزاقستان در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با یکدیگر ملاقات و گفتگو کردند.
رئیس‌جمهور در جمع مردم شادگان گفت: تمام تلاش‌هایی که در این منطقه می‌شود برای آن است که مردم بتوانند با آرامش زندگی اجتماعی خود را داشته باشند.
به دنبال عدم توافق اتحادیه گارد امنیتی فرودگاه هیترو لندن با مدیران؛ اعتصاب ۱۰ روزه هزار و ۴۰۰ نفر از کارکنان این فرودگاه، آغاز می‌شود.
یک منبع امنیتی عراقی از تشدید پروازهای شناسایی آمریکا بر فراز پایگاه عین الاسد به سمت عمق خاک سوریه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ