مدیر روابط عمومی فرودگاه مهر آباد گفت: پروازهایی که فرودگاه های مقصد مشکلی نداشته باشد در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، دادستانی تهران اقدام به تعیین تیم‌های بازرسی ویژه و تشدید نظارت‌های خود بر شرکت‌های هواپیمایی کرده است.
پروازهای اربعین از ۲۷ مرداد آغاز می‌شود و با توجه به افزایش ایام عملیات اربعین نسبت به سال گذشته، این پروازها تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.
امروز در پروازهای فرودگاه مهرآباد شاهد تاخیرهای طولانی و متعددی بودیم که فرسودگی ناوگان ها نیز در این مورد بی تاثیر نخواهد بود.
یک شرکت هواپیمایی روسیه امروز اولین پرواز را به مقصد کوبا، پس از مدتی وقفه صورت داد.
مدیر فرودگاه بین المللی صنعاء از آغاز پروازهای هوایی میان این فرودگاه و عربستان سعودی از شنبه آتی برای انتقال حجاج یمنی خبر داد.
شرکت هواپیمایی عربستان از افزایش تدریجی پروازها با توجه به موج تقاضا برای سفرهای هوایی به این کشور خبرداد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از توقف کامل پروازها از سرزمین های اشغالی به کشورهای عربی حاضر در توافقات «آبراهام» از جمله بحرین و امارات طی دو هفته گذشته خبر دادند.
معاون اول رئیس پارلمان بحرین به از سرگیری قریب الوقوع پروازها میان ایران و بحرین اشاره کرد.
سرمربی استقلال خوزستان بعد از برتری تیمش مقابل دریای بابل و حضور دوباره در جمع مدعیان از امیدواری‌اش برای صعود گفت.
مشاور مدیرعامل بر اهمیت به روز بودن فرودگاه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهم‌ترین مسئله در بخش فرودگاهی است.
کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به مه گرفتگی شدید در بوشهر اظهار داشت: با توجه به مه شدید صبح امروز پرواز‌های ورودی و خروجی از فرودگاه بوشهر لغو شد.
لیلا بیات، مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد گفت: پروازهای مهرآباد بدون مشکل انجام می شود.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با توجه به جو ناپایدار موجود در کشور مسافران قبل از عزیمت به سمت فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.
روز گذشته با توجه به برودت هوا و بارش برف کلیه پرواز‌ها از مبدا و به مقصد فرودگاه مشهد لغو شده بود و این روند تا ظهر امروز ادامه پیدا کرد تا عملیات یخ‌زدایی از باند فرودگاه مشهد به طور کامل انجام و شرایط برای آغاز فرایند پرواز‌ها فراهم شود.
اهواز - با توجه به وقوع پدیده مه غلیظ در اهواز، انجام پروازهای فرودگاه سپهبد شهید سلیمانی این شهرستان متوقف شد.
همزمان با بارش برف وباران در بیشتر مناطق کشور، برخی پرواز‌های ورودی و خروجی به/از فرودگاه مهرآباد با تاخیر انجام می‌گیرد. پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی وبارش باران زمستانی در صورت مساعد بودن فرودگاه مقصد مطابق برنامه انجام می‌گیرد.
روابط عمومی فرودگاه ها گفت: روز سوم دی ماه هوای کشور بارانی و برفی است ولی با این شرایط پروازها بدون تاخیر انجام می شود.
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: تمام پروازها از ساعت ۲۴ امشب سی ام شهریورماه ۱۴۰۱ طبق ساعت درج شده در بلیت و ساعت رسمی کشور انجام خواهد شد.
منابع عراقی به ازسرگیری پروازهای شرکتهای هواپیمایی خارجی از جمله ایران ایر و امارات ایر به این کشور اشاره کردند.
ستاد اربعین نیز با توجه به بسته شدن مرزهای زمینی ایران و عراق از زائران عتبات و کسانی که قصد سفر به عراق را دارند، درخواست کرد به مرزهای زمینی مراجعه نکنند. سازمان هواپیمایی نیز از توقف پروازهای عراق خبر داده است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته (سه‌شنبه یکم شهریور) از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان برای اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
دادستان تهران گفت: با توجه به تاخیر پروازهای روز گذشته از تهران به مقصد چند شهر، مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان جهت اخذ توضیح به دادستانی تهران احضار شد.
ازدواج مالباخته با کلاهبردار!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ