در بحبوحه افزایش تنش‌ها بین چین و آمریکا در تایوان، کره جنوبی اعلام کرد تمام پروازهای این کشور به تایوان را لغو کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران معتقد است ‌که مسابقه مرحله نیمه‌نهایی با سخت‌ترین حریف بود.
اتلتیکو مادرید تور تابستانی خود را با سفر به کره جنوبی آغاز کرد و با استقبال گسترده هواداران کره‌ای‌اش امروز وارد شهر سئول شد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در دیدار با رئیس کمیسیون وحدت و امور خارجی پارلمان کره جنوبی، گفت: ملت ایران انتظار دارد دولت کره جنوبی باید در جهت رفع مسدودسازی منابع مالی کشورمان گام بردارد.
پس از اعلام خبر پرتاب ماهواره از سوی کره شمالی، آژیرهای خطر در کره جنوبی و ژاپن به صدا درآمد؛ مقامات از ساکنان خواستند در منازل خود بمانند به زیرزمین بروند یا فوراً در پناهگاه‌ها مستقر شوند.
کره جنوبی با ابزار ناسا از مدارگرد شناسایی ماه عکس گرفت.
رئیس جمهور کره جنوبی می‌گوید ممکن است حمایت خود از اوکراین را فراتر از کمک‌های بشردوستانه و اقتصادی ادامه دهد.
رگولاتور ضد انحصار کره جنوبی، شرکت آلفابت مالک گوگل را به دلیل ممانعت از انتشار بازی‌های ویدئویی موبایلی بر روی پلتفرم رقیب، ۴۲.۱ میلیارد وون (۳۱.۸۸ میلیون دلار) جریمه کرد.
دفتر رئیس‌جمهور کره‌ جنوبی اطلاعات فاش‌شده وزارت دفاع آمریکا درباره این کشور و جاسوس واشنگتن از سئول را رد کرد.
بر اساس اعلام سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی، هنوز پسر رهبر کره شمالی در انظار عمومی ظاهر نشده است.
آمارهای اولیه نشان می‌دهد که به لطف کاهش صادرات کره جنوبی این کشور قدم به قدم در حال نزدیک شدن به رکود اقتصادی است.
ساعاتی پس از آن که وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد در واکنش به اظهارات رئیس جمهور کره جنوبی سفیر این کشور در تهران را احضار کرده است، سئول نیز سفیر جمهوری اسلامی ایران را فراخواند.
برای نخستین بار کره جنوبی اعلام کرد که ساخت تسلیحات هسته ای را بررسی خواهد کرد.
خبرگزاری یونهاپ اعلام کرد: ارتش کره جنوبی در راستای افزایش توانمندی‌هایش برای شناسایی و رصد پهپادهای کوچک کره شمالی، در صدد خرید سامانه دفاعی «چشم الکترونیک» از اسرائیل است.
رگولاتور آنتی تراست کره جنوبی تسلا را به جرم آنکه به مشتریانش اعلام نکرده در آب و هوای سرد، مسافت طی شده به ازای هربار شارژ خودرو کاهش می یابد ۲.۸۵ میلیارد ون (۲.۲ میلیون دلار) جریمه می کند.
رئیس‌جمهور کره جنوبی می‌گوید برای مقابله با تهدیدهای کره شمالی، این کشور در حال رایزنی با آمریکا برای اجرای رزمایش هسته‌ای مشترک است.
کره جنوبی روز جمعه اقداماتی را برای محدود کردن مسافران  چینی از جمله محدودیت‌های ویزا، الزامات آزمایش و محدود کردن پروازها  انجام داد.
با حذف ژاپن حالا تنها نماینده قاره آسیا تیم ملی کره جنوبی است که باید تا ساعاتی دیگر به مصاف برزیل برود.
تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با پیروزی برابر پرتغال به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد تا سومین تیم قاره کهن در این مرحله باشد. تیم های اروگوئه و غنا هم به خانه برگشتند.
تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر تیم غنا شکست خورد.
رئیس‌جمهور کره جنوبی در دیدار با سران آمریکا و ژاپن مدعی شد رفتارهای کره شمالی بسیار تهاجمی شده و خواستار تقویت بیشتر همکاری‌های بین سه کشور شد.
ستاد کل نیروهای مسلح کره جنوبی اعلام کرد در پاسخ به آزمایش موشکی کره شمالی، چند موشک را به سمت مرزهای دریایی با همسایه شمالی خود شلیک کرده است.
ستاد کل نیروهای مسلح کره جنوبی اعلام کرد در پاسخ به آزمایش موشکی کره شمالی، چند موشک را به سمت مرزهای دریایی با همسایه شمالی خود شلیک کرده است.
خبرگزاری یونهاپ اعلام کرد که کره جنوبی و آمریکا ۴ موشک را به سمت دریای ژاپن شلیک کردند.
رئیس‌جمهور کره جنوبی در واکنش به پنجمین آزمایش موشکی کره شمالی در یک هفته اخیر مدعی شد این اقدام پیونگ‌یانگ با واکنش «قاطع» سئول و متحدانش روبرو خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ