در حالی که طبق تأکید سازمان هواپیمایی عرضه بلیت پروازهای اربعین فقط از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مرکزی خواهد بود و آژانس‌ها و اپلیکیشین‌‌ها مشارکتی در عرضه ندارند، بررسی‌ها نشان از اختلال در تارنمای شرکت‌های هواپیمایی همزمان با افزایش تقاضا دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنوز مطالعات پزشکی جامع زیادی وجود ندارد که بررسی کرده باشد چند درصد از تعریق‌های شبانه نشان دهنده بروز یک مشکل جسمی مهم است و چند درصد آن به دلایل غیرخطرناک رخ می‌دهد، اما فعلا پزشکان به این نتیجه رسیده‌اند که در بیشتر مواقع، عرق شبانه هیچ دلیل نگران کننده‌ای ندارد.
بسیاری از عادات غلط زندگی و یا برخی شرایط پزشکی در ابتلا به یبوست تاثیرگذارند؛ از قبیل عدم نوشیدن مایعات کافی، عدم ورزش، استرس بیش از حد، انسداد روده، بیماری روده مانند سندرم روده تحریک پذیر، سرطان کولون، سرطان رکتوم و ...، اما چگونه می‌توان این مشکل رایج گوارشی را برطرف کرد.
در صورت بروز آلرژی غذایی، بسیار مهم است که کودک را با غذا‌های جدید به تدریج و یکی یکی آشنا کنید. والدین ممکن است در مرتبط کردن آلرژی به یک غذای جدید مشکل داشته باشند. به عنوان مثال، اگر در طول روز به کودک خود سه غذای جدید بدهید و او دچار واکنش آلرژیک شود، نمی‌دانید کدام یک از غذا‌ها باعث بروز این واکنش شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگوهای رسانه‌ای دو وزیر را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست.
مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات مسیر ورودی انتقال آب به تصفیه خانه‌های شهر تهران، مشکل افت فشار آب و قطع مقطعی آن ، به زودی برطرف خواهد شد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت تولید نیروی اصفهان علت وقوع آتش‌سوزی نیروگاه اصفهان را بروز مشکل فنی برشمرد و گفت: روند ترمیم کوتاه مدت برج خنک‌کن نیروگاه از امروز آغاز شد.
کیهان نوشت: مهم‌ترین چالش و بزرگ‌ترین مشکل دولت سیزدهم، نه وضعیتی است که از دولت قبل تحویل گرفته بلکه، «عوامل بروز این وضعیت» است. «وضعیت بد» و «یک دهه کم‌کاری» را می‌شود با تلاش و کوشش شبانه‌روزی و پس از چند سال سروسامان داد اما نه وقتی عوامل وضع موجود در فضای یله و رهای مجازی و غیرمجازی از درون و بیرون بدون کوچک‌ترین نگرانی مشغول عملیات و انتحارند. موفقیت دولت انقلابی یعنی پنبه شدن تمام آنچه این طیف طی سال‌ها رشته کرده‌اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از ابتدای بروز مشکل در ساعت گوشی‌های همراه مذاکرات با تولیدکنندگان گوشی‌ها شروع شد که بخش‌هایی درست شده است.
زارع پور وزیر ارتباطات گفت: از ابتدای بروز مشکل در ساعت گوشی‌های همراه مذاکرات با تولیدکنندگان گوشی‌ها شروع شد که بخش‌هایی درست شده اما هنوز برخی گوشی ها مشکل دارند که در حال رایزنی هستیم.
رئیس جمهور به معاون اول خود دستور داد با تشکیل سریع جلسه با مسئولان ذیربط، علل بروز تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان را بررسی و مشکل به وجود آمده را برطرف کند.
در پی بروز برخی اشکالات در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان، رئیس جمهور به معاون اول خود دستور داد با تشکیل سریع جلسه با مسئولان ذیربط، علل بروز این مسأله را بررسی و مشکل به وجود آمده را برطرف کند.
مشکل انسداد روده بر اساس بررسی‌های به عمل آمده منتفی است و مشکل کلیوی دلیل بروز مشکل در سلامت پیروز شده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از تعیین مناطق معین برای کمک به مناطق پربارش در صورت بروز مشکل خبر داد.
بد بویی دهان نوعی مشکل رایج در میان مردم است که منجر به بروز استرس روانی در فرد می‌شود. بد بویی دهان، پس از خراب شدن دندان و بیماری لثه، سومین دلیل شایع در میان افراد برای مراجعه به دندان پزشک است.
در پی اختلال در استفاده از اینترنت و سکوهای دیجیتال در برخی نقاط کشور، شنیده ها از بروز مشکل فنی موقت در بخش ارتباطات زیرساخت حکایت دارد.
در پی اختلال در استفاده از اینترنت و سکوهای دیجیتال در برخی نقاط کشور، شنیده ها از بروز مشکل فنی موقت در بخش ارتباطات زیرساخت حکایت دارد.
شهردار منطقه ۵ تهران از آماده‌باش مدیریت شهری در ایام سرد پیش روی خبر داد و گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل، شهروندان به فوریت به سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ تماس حاصل کنند.
دیابت شایع‌ترین علت نارسایی کلیه در دنیا و ایران است. هر ساله تعداد زیادی از افراد جامعه به نارسایی کلیه مبتلا می‌شوند. درصد قابل توجهی از این بیماران که درمان‌های پرهزینه و سختی همچون دیالیز و پیوند کلیه لازم دارند، مبتلایان به دیابت هستند.
مدیر یکی از مراکز درمانی تهران خبر داد میرحسین موسوی به دلیل مشکل مزمن گوش میانی خود در برخی اوقات دچار سرگیجه و عدم تعادل می‌شود که شب گذشته نیز با بروز مجدد این حالات برای معاینه به این مرکز درمانی مراجعه کرده است.
معاون بهره برداری آبفای منطقه سه شهر تهران گفت:به علت بروز یک حادثه در یکی از خطوط، آب بخشی از غرب تهران قطع شده و یا بعضا با افت فشار مواجه شده است، در تلاش هستیم تا نهایت دو ساعت آینده مشکل به طور کامل برطرف شود.
منابع خبری از بروز مشکل برای برخی دستگاه های اخذ و شمارش آرا در انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا خبر دادند.
گفته می‌شود قطع شدن واتساپ ناشی از بروز مشکل فنی سرور‌ها است. واتساپ حدود دو میلیارد کاربر فعال جهانی دارد و یکی از نرم‌افزار‌های رایج پیام رسان در کشور‌های اروپایی بشمار می‌رود.
رئیس مرکز تحقیقات روماتولوژی کشور گفت: کمردرد‌ها علل مختلفی دارند که یکی کمردرد‌های مکانیکی است. این نوع از کمردرد بر اثر فعالیت ایجاد شده و با استراحت بهبود می‌یابد. علت این نوع از کمردرد‌ها می‌تواند جابجایی دیسک کمر یا آرتروز ستون فقرات یا ضایعات اطراف مفصلی مانند عضلات و اعصاب اطراف مفصل باشد که دچار مشکل می‌شود و باید بر اساس آن علت خاص، مورد بررسی قرار گیرد.
اولگ آرتمیف، فضانورد روس، که تنها ۲ ساعت از ۶ ساعت پیاده‌روی فضایی خود را طی کرده بود، به دلیل بروز یک مشکل الکتریکی در لباس فضانوردی خود، مجبور به ناتمام گذاشتن پیاده‌روی خود شد. او پس از بروز این مشکل به ایستگاه فضایی بین‌المللی بازگشت تا لباس خود را به منبع تامین برق متصل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ