تیم کاراته دانشگاه آزاد به دلیل تاخیر در ثبت نام، فرصت حضور در مسابقات جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری نخستین کنفرانس ملی «راهبردهای اقتصاد مسکن؛ انبوه سازی و معماری پایدار» در کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس برگزار شد. ‌
تجربه سال گذشته مدیران و کادر فنی سپاهان سبب شده تا آنها با احتیاط زیادی بازار را بررسی کنند.
ری-رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن از کارآمد بودن ما در دستگاه قضایی و دیدن حل مشکلات مردم ناامید می شود گفت: امروز بهترین خدمت به امام و رهبری خدمت به مردم است.
رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس به بیان توضیحاتی درباره دلایل ارائه شده از سوی کانون وکلا برای برگزار نکردن دوره های کارآموزی پرداخت.
در حالی که ۱۳۹ روز بیشتر به آغاز بازی‌های آسیایی باقی نمانده است هنوز ستاد عالی بازیهای آسیایی لیست نهایی رشته‌ها را اعلام نکرده و ورزشکاران برخی رشته‌ها در بلاتکلیفی مانده‌اند.
مجمع تشخیص مصلحت نظام طی اطلاعیه‌ای ادعای مطرح شده از سوی برخی نمایندگان مجلس مبنی بر رسیدگی نشدن سه ماهه مصوبه طرح شفافیت در این مجمع را از اساس تکذیب کرد.
زارعی خاطر نشان کرد: پس از آنکه به اعتراضات افراد توسط هیئت ممیزه رسیدگی می‌شود؛ رتبه استحقاقی تعیین می‌شود. از تاریخ تعیین استحقاق به فرد ثبت می‌شود رتبه استحقاقی تعلق می‌گیرد. رتبه پیش از استحقاق همان رتبه‌ای است که تاکنون برای وی ثبت شده و کسی که به رتبه خود اعتراض دارد اعتراض خود را طبق ماده ۱۴ اعلام می‌کند.
با وجود گذشت بیش از ۴۰ روز از برگزاری انتخابات فدراسیون گلف، هنوز حکم ریاست حمید عزیزی برای دومین دوره ریاست در این فدراسیون صادر نشده است.
با وجود گذشت بیش از ۴۰ روز از برگزاری انتخابات فدراسیون گلف، هنوز حکم ریاست حمید عزیزی برای دومین دوره ریاست در این فدراسیون صادر نشده است.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد بایرن مونیخ به جذب گاوی، ستاره جوان بارسلونا، علاقه‌مند است و از همین حالا تلاش برای جلب رضایت بارسا و گاوی را آغاز کرده است.
باشگاه پرسپولیس همچنان شکایت رسمی خود مبنی بر نحوه جدایی مهاجم هلندی اش را به فیفا ارائه نداده است.
درحالیکه سپاهان میزبان مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان شده، باتوجه به اینکه تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از مسابقات رنکینگ زاگرب مشخص خواهد شد، هنوز کمتر کشتی‌گیری قرارداد رسمی امضا کرده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ۸ روز از زمان ارائه بودجه و شش ماه از موعد ارائه برنامه هفتم توسط دولت گذشته است و این تعلل قابل توجیه نیست.
اردبیل- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی گرفتار تعلل بانک‌ها قرار گرفته و ریالی تاکنون در این حوزه پرداخت نشده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: هشت ماه است که شهرداری تهران به سامانه پاکنا متصل نشده است.
سازمان جهانی بهداشت با اعلام ثبت ۵۰ هزار و ۴۹۶ ابتلا به آبله میمون اعلام کرد که بیشتر موارد ابتلا به آمریکای شمالی و اروپا تعلق دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: هنوز پاسخی از سوی آمریکا به پیشنهاد طرف اروپایی دریافت نکردیم. همچنان در مسیر مذاکرات هستیم؛ بهتر است وارد روند و جزئیات پس از آن نشویم.
عضو ارشد شورای مرکزی حزب الله با اشاره به تعلل آمریکا در پرونده ترسیم مرزها تأکید کرد: قدرت تقابل مقاومت، راه را به روی وقت کشی آمریکا بست و به تضییع حقوق و کرامت لبنان پایان داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه در گذشته عادت اشتباهی وجود داشت که در بستر آن پروژه ها با تعلل افتتاح می‌شدند.
فشار‌ها روی ایالات متحده در ساعات اخیر افزایش یافته است. از یک سو مشارکت کنندگان برجام پیشنهادات ایران را «بسیار حرفه‌ای و منطقی» توصیف، که توپ را در زمین آمریکا رها کرده است و از سوی دیگر رسانه‌های گروهی، خبرنگاران و ناظران بین‌المللی در انتظار پاسخ ایالات متحده در سایه فشار مقامات رژیم صهیونیستی هستند.
رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد با انتقاد از تاخیر سازمان غذا و دارو در ابلاغ قیمت جدید این کالا، گفت: شرکت های تولیدی قادر به ادامه تولید نیستند.
کمتر از یک ماه پیش در خبری از مجلس شورای اسلامی اعلام شد که قرار است به مهریه مالیات تعلق بگیرد. نمایندگانی که به دنبال تصویب این طرح هستند به رسانه‌ها گفتند که اگر مهریه بالا باشد، هنگام ثبت عقدنامه، از مهریه مالیات گرفته می‌شود. بر اساس این قانون، تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت یا همان مالیات است. افرادی که مهریه آنان ۱۵ تا ۱۰۰ سکه است، ۱٫۱ درصد مالیات باید پرداخت کنند. یعنی افرادی که ۱۵ تا ۱۰۰ سکه مهر می‌کنند باید یک سکه را به‌عنوان مالیات به دولت بدهند.
‌کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه استقرار سیستم اعتبارسنجی در کشور به کندی پیش می‌رود، گفت: مجلس برای ارگان‌هایی سهل‌انگاری می کنند جریمه در نظر خواهد گرفت.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: گفت: ماه‌ها از ابلاغ قانون جمعیت و خانواده گذشته است، ولی جلسات آن کماکان به طور منظم برگزار نمی‌شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ