سازمان جهانی بهداشت با اعلام ثبت ۵۰ هزار و ۴۹۶ ابتلا به آبله میمون اعلام کرد که بیشتر موارد ابتلا به آمریکای شمالی و اروپا تعلق دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قجری گفت: از ابتدای سال تا کنون ۹۸ مجمع برخط برگزار شده است و بیش از ۱۰ هزار سهامداران توانسته اند از ابتدای سال به شکل برخط در مجامع شرکت کنند.
مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از ثبت بیش از ۶۵ هزار تماس مرتبط با اورژانس اجتماعی از ابتدای سال خبر داد.
از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از نیم میلیون عنوان مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها به صورت الکترونیک صادر شده است.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، ایمیدرو به همراه شرکت های وابسته و تابعه موفق به تکمیل بیش از ۵۰ طرح و پروژه معدن و صنایع معدنی در سراسر کشور شده است.
فرماندهی ارتش عراق امروز اعلام کرد: از ابتدای سال جاری میلادی بیش از ۱۰۰ داعشی در عراق به هلاکت رسیده‌اند.
از ابتدای سال ۱۴۰۱، ۳۸ هزار و ۳۲۱ چند قلو در کشور متولد شده است که بیشترین آن مربوط به تهران ۶ هزار و ۹۳، خراسان رضوی با ۳ هزار و ۹۶ مورد، خوزستان با ۲ هزار و ۸۶۴ و اصفهان با ۲ هزار و ۱۲۱ مورد نوزاد بوده است.
براساس تحقیقات جدید، افرادی که بیش از ۵۰ گرم فلفل در روز مصرف می‌کنند، به میزان دو برابر کاهش حافظه و مشکلات فکری را تجربه خواهند کرد. کاهش حافظه برای افرادی که لاغر هستند و فلفل قرمز مصرف می‌کنند، بیشتر است.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
فارس نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد در موارد با منشاء داخلی، علت بدحالی دانش‌آموزان منتقل‌شده به مراکز درمانی حدود ۸۰ درصد تمارض و حدود ۲۰ درصد تلقین اعلام شده است. البته در مواردی ابتلای آن‌ها به آسم، مشکلات ریوی یا قلبی هم با تحریک مواد بدبو یا استرس منجر به بدحالی شده است.
بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن‌ماه ۱۲۰ هزار و ۹۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۵ هزار و ۸۹۹ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده ‌است.
بانک تجارت از ابتدای سال 1401 تا پایان بهمن‌ماه 120 هزار و 942 فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و 85 هزار و 899 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده ‌است.
سرپرست سازمان امدادونجات از انجام بیش از ۳۵ هزار عملیات و خدمات امدادی از اول سال خبر داد.
معاون کیفیت ایران خودرو با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ارتقای کیفیت موتورهای تولیدی ایران خودرو، گفت: نتایج حاصل شده بر مبنای این اقدامات، منجر به بهبود بیش از ۵۰ درصد شاخص های نهایی کیفیت موتورهای تولیدی ایران خودرو نسبت به ابتدای امسال شده است.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
نتیجه یک مطالعه تازه نشان می‌دهد که اگر بیش از ۲۰ درصد کالری دریافتی روزانه شما را مواد غذایی فوق فرآوری شده تشکیل می‌دهند خطر ابتلای تان به زوال شناختی افزایش خواهد یافت.
والری فدوروویچ زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین ساعاتی پس از زلنسکی در بیانیه‌ای ادعا کرد که ارتش اوکراین از ابتدای ماه جاری میلادی، سپتامبر، کنترل بیش از ۳ هزار کیلومترمربع از اراضی کشورش را بدست گرفته است.
عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری در سال جاری میلادی تشدید شده و بیش از ۷۲۰۰ مورد عملیات از ابتدای سال تا کنون علیه صهیونیست ها انجام شده است.
سردار سپهر گفت: در پایش از ۱۰۰ هزار بیمار کرونایی حدود ۴۹ درصد دارای اختلالات روانی بودند. در جامعه ما بیش از ۸۰ درصد افراد دچار اختلالات روانی شده اند. این مسئله خیلی مهم است، زیرا جامعه بسیار آسیب پذیر شده است.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و بعد از یکسال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد
ایران با مجموع هفت میلیون و ۴۹۷ هزار و ۸۴۴ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۲۲۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
در مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان دانمارکی به انجام رسیده، ارتباط عجیبی میان برخی از انواع سرطان و ابتلا به دیابت مشاهده شد که می‌تواند علت مرگ برخی مبتلایان را توجیه کند.
ریکاردو ساپینتو صرف نظر از اینکه چه عملکردی در تیم آبی خواهد داشت از هم اکنون باید گفت یک مربی پرشور است. مربی ای که لحظه ای آرام و قرار ندارد.
ساترا از ابتدای سال ۱۴۰۰ پروانه ساخت صادر نکرده و فقط موافقت اصولی صادر شده که برای آن هم صاحب اثر باید قسمت‌های اول را تحویل می‌داده تا پروانه صادر شود ولی بعد از ارائه قسمت‌های اول، کارها رد شده‌اند. همچنین در وزارت ارشاد بیش از ۵۰ متقاضی پروانه ساخت وجود داشته که از این تعداد فقط برای حدود ۱۰ فیلمنامه پروانه ساخت صادر شده؛ این در حالی است که در گذشته دوره‌هایی بوده که در شش ماه ابتدایی سال بیش از ۱۱۰ پروانه ساخت و در نیمه دوم سال حداقل ۷۵ پروانه صادر می‌شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ