درحالیکه سپاهان میزبان مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان شده، باتوجه به اینکه تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از مسابقات رنکینگ زاگرب مشخص خواهد شد، هنوز کمتر کشتی‌گیری قرارداد رسمی امضا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود گذشت سه هفته از اتمام فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور درلیگ برتر بسکتبال، هنوز وضعیت دو تیم نامشخص و در نتیجه تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نهایی نشده است.
با وجود گذشت سه هفته از اتمام فرصت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور درلیگ برتر بسکتبال، هنوز وضعیت دو تیم نامشخص و در نتیجه تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نهایی نشده است.
با اعلام رضا مومنی مقدم، بازیکن جوان تیم ملی والیبال ایران یعنی پوریا حسین خانزاده از دور دوم مسابقات قهرمانی جهان به تیم ملی جوانان ملحق خواهد شد.
بهترین بازیکنی که ممکن است در اردوی پیش‌روی تیم ملی در فهرست نباشد، کسی جز سامان قدوس نیست.
اعزام تیم ملی جودو کشورمان به روسیه بدلیل عدم صدور مجوز خروج از کشور دو ملی پوش در آستانه لغو قرار دارد!
وضعیت مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال ایران برای حضور در دیدار حساس مقابل بارسلونا مبهم است.
فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده است حضور سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در بازی مقابل روسیه مشخص نیست.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در صحبت های خود پیش از بازی با چلسی تاکید کرد که جود بلینگام رهبر تیم او به شمار می رود.
بازی تدارکاتی عراق با تیم ملی ایران در هاله ابهام
کوی دی‌بروینه و آیمریک لاپورت امروز در تمرین منچسترسیتی برای دیدار با لایپزیش در لیگ قهرمانان حضور نداشتند و غیبت ستاره بلژیکی هواداران سیتی را نگران کرده است.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید بایر لورکوزن با شرایط بغرنجی روبرو است و درحالیکه قرارداد 5 بازیکن این تیم تابستان آینده به پایان می‌رسد مدیران باشگاه نتوانسته‌اند آنها را برای تمدید راضی کنند.
در شرایطی که چند ساعت تا شروع دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در جام جهانی باقی مانده است، هنوز کسی به درستی نمی داند کدام بازیکنان در ترکیب ابتدایی تیم ملی به میدان خواهند رفت.
مهاجم تیم ملی فعلا از تمرینات گروهی تیم ملی دور است و باید دید چه زمانی به نقطه اوج آمادگی می‌رسد.
فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با دو ابهام همراه بود که سرمربی این تیم هم پاسخ قانع کننده ای به آن نداد.
فدراسیون جهانی فوتبال زمان ورود تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ به کشور قطر را اعلام کرد که بر اساس آن تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۳ آبان وارد دوحه خواهد شد.
در فاصله کمتر از ۳ هفته تا شروع مسابقات جام جهانی به نظر می‌رسد که یا تیم ملی سرودی نخواهد داشت یا اگر هم داشته باشد طبیعتا اثر باکیفیتی نخواهد بود. جدا از این یک پرسش اساسی دیگر هم وجود دارد: اینکه بعد از انصراف محمد معتمدی، آیا خواننده دیگری می‌پذیرد که در چنین شرایطی قبول مسوولیت کند و سرود حمایت از تیم ملی را به عهده بگیرد یا خیر؟
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را منوط به نتیجه کسب شده در جام جهانی دانست.
در صورت عدم برگزاری تورنمنت فوتسال کاسپین، تیم ملی فوتسال ایران احتمالا تا سال ۱۴۰۲ در تعطیلات به سر خواهد برد و فاصله زیادی تا شروع اردوی بعدی ایجاد می‌شود.
ترکیب تیم ملی کاراته بانوان ایران در حالی برای حضور در دو رویداد مهم پیش رو از سوی فدراسیون کاراته اعلام شده که در مورد حضور برخی ملی پوشان ابهاماتی وجود دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در بازی با اسپورتینگ لیسبون آسیب دید، در حال حاضر زیر نظر پزشکان پورتو است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در بازی با اسپورتینگ لیسبون آسیب دید، در حال حاضر زیر نظر پزشکان پورتو است.
کاوه رضایی که دیرتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شده، ممکن است برای دیدار با سپاهان فرصت حضور در زمین را پیدا نکند.
مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله
کارگزاری که در باشگاه پرسپولیس هم طی دوره فعالیت خود حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرد، چگونه و از کدام مسیر فراقانونی به تیم ملی راه پیدا کرد؟ تبلیغات محیطی تنها مسابقه تدارکاتی تیم ملی با چه قیمتی به این شرکت سپرده شد و چرا فراخوانی منتشر نشد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ