عضو ارشد شورای مرکزی حزب الله با اشاره به تعلل آمریکا در پرونده ترسیم مرزها تأکید کرد: قدرت تقابل مقاومت، راه را به روی وقت کشی آمریکا بست و به تضییع حقوق و کرامت لبنان پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مفتی جعفری لبنان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، اعلام کرد که مقاومت امروز یک قدرت منطقه‌ای بزرگ به شمار می‌آید.
نوع دیگری از نقض قانون هم هست که از سوی صاحبان قدرت رخ می‌دهد و هیچ ربطی به پذیرش مردم ندارد. این نوع نقض قانون نشانه وجود روحیه دیکتاتوری است، اتفاقا قوه قضاییه باید در این موارد حساس باشد و قاطعانه عمل کند. نمونه آن حکم معاونت رییس‌جمهور است که از سوی دیوان عدالت اداری غیرقانونی دانسته شده است که البته راه به نسبت ساده‌ای هم برای حل آن هست و اصولا یک مساله به نسبت صوری و ساده است ولی در برابر آن مقاومت می‌شود، چرا؟ چون تمکین در برابر قانون را نمی‌پذیرند.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی، جنگ ۳۳ روزه را دلیل ۱۷ سال ترس رژیم صهیونیستی و در نتیجه عامل جلوگیری از تجاوز این رژیم به لبنان طی سال‌های پس از جنگ دانست.
جریان فساد با تمام قوا به پیکره حاکمیت و مردم حمله می‌کند و این نشان می‌دهد در مسیر فسادزدایی قرار گرفتیم، اما قطعا فاصله زیادی با انتظار جامعه در رفع فساد داریم. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کلان کشور، تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد است که در مسیر غلط قرار گرفته و جریان‌های فساد و قدرت نیز در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند، لذا به نظر من باید این مسیر را ادامه دهیم و تا انتها پیش برویم و در برخی از بخش‌ها که هنوز شروع نکردیم، ورود کنیم.
رییس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که صهیونیست‌ها امروزه احساس خطر می‌کنند؛ چراکه قدرت مقاومت در حال افزایش است.
نمایندگان احزاب اللقاء المشترک یمن در دیدار با نمایندگان دفتر جنبش جهاد اسلامی در صنعاء بر اثبات اتحاد مقاومت فلسطین و قدرت موشکی این نیروها در جریان نبرد اخیر غزه تاکید کردند.
یک روزنامه عبری زبان با بررسی عملیات موشکی اخیر نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به قدرت و اتحاد این نیروها و واکنش ضعیف ارتش این رژیم به عملیات مذکور اشاره کرد.
اسامه حمدان اعلام کرد که یک اتاق عملیات مشترک برای عملیات مقاومت در برابر اشغالگران وجود دارد.
فوربز در پایان به نقش ترکیه در تحولات فلسطین اشاره کرد و نوشت: دولت اردوغان در ترکیه پس از ویرانی‌های زلزله،ضعیف به نظر می رسد. او اکنون عمیقاً منفور است. در یک دموکراسی آزاد و باز، حزب او در انتخابات ۱۴ مه شکست خواهد خورد. او راه هایی برای حفظ قدرت پیدا خواهد کرد. کشور مقاومت خواهد کرد.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین تاکید کردند که عملیات تل‌آویو بیانگر قدرت مقاومت در هدف قرار دادن عمق رژیم‌صهیونیستی است.
رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت که دشمن با تمام توان خود برای فتنه انگیزی در لبنان تلاش می کند، ولی با اتحاد و هماهنگی ما شکست خواهد خورد و حزب الله از قدرت و شجاعت بی نظیری برخوردار است.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: هم‌اکنون برخورد جبهه مقاومت با جبهه استکبار آمریکایی و اروپایی و صهیونیستی برخورد دو قلمرو ژئواستراتژیک است.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
یک روزنامه نگار صهیونیست با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری، به سران کابینه جدید رژیم صهیونیستی توصیه کرد از ارائه وعده های فریبنده در این زمینه خودداری کنند.
یک روزنامه نگار صهیونیست با اذعان به قدرت مقاومت فلسطین به ویژه در کرانه باختری، به سران کابینه جدید رژیم صهیونیستی توصیه کرد از ارائه وعده های فریبنده در این زمینه خودداری کنند.
گروه های فلسطینی پس از دیدار با بشار اسد رئیس جمهور با صدور بیانیه ای بر نقش محوری سوریه در تقویت مقاومت فلسطین تأکید کردند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: حوادثی که این روز‌ها شاهد آن بودیم بدون تردید برای یک نظام سیاسی پویا، مقتدر، کارآمد که در اندیشه فهم چالش‌های امنیتی، سیاسی و اقتصادی پیش روی خود است، راهی برای خلق قدرت برای ملت ایران است. همانطور که دفاع مقدس به میدانی برای به فعلیت رسیدن استعداد‌های نهفته، خود باوری ملی، خود کفایی دفاعی و جهش علمی و توسعه دانش و فناوری بنیادی تبدیل شد و راه را برای شکل گیری قدرت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای مقاوت در دنیای اسلام هموار کرد و شبکه در هم تنیده و مقتدر امنیتی فرهنگی و دفاعی را در جهان اسلام شکل داد.
قالیباف گفت: ما تا زمانی در جبهه مقاومت می‌توانیم بر دشمنان به پیروزی برسیم که بتوانیم تولید قدرت کنیم و اگر این تولید قدرت صورت بگیرد، می‌تواند برای ما مثمر باشد چرا که رژیم صهیونیستی و آمریکا تنها زبان قدرت را می‌فهمند.
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه مقاومت در اوج عظمت و قدرت قرار دارد، گفت: حزب الله با در اختیار داشتن قویترین نیروی زمینی در منطقه قادر به نابودی رژیم صهیونیستی است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه مقاومت از لبنان و ثروت های آن محافظت می کند، افزود: قدرت مقاومت و آمادگی آن برای مقابله با چالش ها افزایش بی سابقه ای داشته است.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جبهه مقاومت، مهمترین اهرم قدرت جمهوری اسلامی ایران در برابر سلطه‌گری آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و صهیونیست‌هاست.
فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن تأکید بر قدرت مقاومت برای احقاق حقوق لبنان هشدار داد که مهلت رژیم صهیونیستی برای تعیین تکلیف پرونده ترسیم مرزها نامحدود نیست.
امیر عبداللهیان در گفتگو با اسماعیل هنیه گفت که باردیگر مقاومت توانست در مقابل قدرت نظامی دشمن صهیونیستی ایستادگی و ظرف دو روز آنها را مجبور به پذیرش شروط مقاومت کند، این دستاورد بزرگی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ