رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد با انتقاد از تاخیر سازمان غذا و دارو در ابلاغ قیمت جدید این کالا، گفت: شرکت های تولیدی قادر به ادامه تولید نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری نخستین کنفرانس ملی «راهبردهای اقتصاد مسکن؛ انبوه سازی و معماری پایدار» در کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس برگزار شد. ‌
تجربه سال گذشته مدیران و کادر فنی سپاهان سبب شده تا آنها با احتیاط زیادی بازار را بررسی کنند.
شهید آیت‌الله سید محمد بهشتی، روحانی برجسته و مؤثر در انقلاب اسلامی در دوم آبان ۱۳۰۷ در محلة لُنبان اصفهان متولد شد. شهید بهشتی تا سن ۱۸ سالگی در اصفهان سکونت و تحصیل کرد و سپس برای ادامه تحصیلات حوزوی راهی قم شد. یار دیرینه امام (ره) سرانجام در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ در اثر انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی به مقام شهادت نائل شد. خانه پدری شهید آیت‌الله بهشتی در اصفهان در سال ۱۳۸۶ به همت سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان مرمت و به خانه فرهنگ شهید بهشتی تعلق یافت.
رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷، منطقه جولان که جز اراضی سوریه است را به اشغال خود درآورده و با وجود تأکید چندباره سازمان ملل متحد بر تعلق این اراضی به سوریه و غیرقانونی‌بودن اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی، این رژیم حاضر نیست به حاکمیت سوریه بر این منطقه اذعان کند.
در حالی که ۱۳۹ روز بیشتر به آغاز بازی‌های آسیایی باقی نمانده است هنوز ستاد عالی بازیهای آسیایی لیست نهایی رشته‌ها را اعلام نکرده و ورزشکاران برخی رشته‌ها در بلاتکلیفی مانده‌اند.
مجمع تشخیص مصلحت نظام طی اطلاعیه‌ای ادعای مطرح شده از سوی برخی نمایندگان مجلس مبنی بر رسیدگی نشدن سه ماهه مصوبه طرح شفافیت در این مجمع را از اساس تکذیب کرد.
با وجود گذشت بیش از ۴۰ روز از برگزاری انتخابات فدراسیون گلف، هنوز حکم ریاست حمید عزیزی برای دومین دوره ریاست در این فدراسیون صادر نشده است.
معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران گفت: سالانه ۷۰۲ هزار تن صید و صیادی در کشور انجام می‌شود که از این میزان ۲۷۰ هزار تن آن به آب‌های دور در سیستان و بلوچستان تعلق دارد.
باشگاه پرسپولیس همچنان شکایت رسمی خود مبنی بر نحوه جدایی مهاجم هلندی اش را به فیفا ارائه نداده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ۸ روز از زمان ارائه بودجه و شش ماه از موعد ارائه برنامه هفتم توسط دولت گذشته است و این تعلل قابل توجیه نیست.
سلاجقه، رئیس سازمان محیط زیست گفت: امیدوارم در بودجه ۱۴۰۲ برای اجرای قانون هوای پاک اعتبارات مناسبی به دستگاه‌ها تعلق بگیرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: هشت ماه است که شهرداری تهران به سامانه پاکنا متصل نشده است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرده است که «طبق هماهنگی با بانک مرکزی به مشمولان غایب، تسهیلات بانکی تعلق نمی‌گیرد». در حال حاضر متولدین سال ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۳ مشمول سربازی هستند و از این تعداد حدود سه میلیون نفر غایب‌اند.
تیم کاراته دانشگاه آزاد به دلیل تاخیر در ثبت نام، فرصت حضور در مسابقات جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان را از دست داد.
وزیر امور خارجه فرانسه که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، ادعای تعلل ایران در حصول توافق وین را تکرار کرد.
مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: حمایت سازمان از بیمه‌شدگان مشمول بیمه بیکاری، تنها منحصر به پرداخت مقرری بیکاری نیست بلکه مشمولان از خدمات درمانی نیز استفاده می کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: درآمد تولیدات هر استان جز درآمد همانجا محسوب می‌شود؛ چراکه این ثروت آنجا خلق می‌شود و اگر ارزش افزوده شاملش می‌شود باید به استانی برسد که آن را ایجاد می‌کند.
بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی، بیمه‌شدگان اجباری از تأمین‌اجتماعی می‌توانند هدیه ازدواج دریافت کرده و دریافت این هدیه نیاز به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی ندارد. اما چه کسانی می‌توانند هدیه ازدواج از تامین اجتماعی بگیرند؟ در گزارش زیر بخوانید
سازمان جهانی بهداشت با اعلام ثبت ۵۰ هزار و ۴۹۶ ابتلا به آبله میمون اعلام کرد که بیشتر موارد ابتلا به آمریکای شمالی و اروپا تعلق دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: هنوز پاسخی از سوی آمریکا به پیشنهاد طرف اروپایی دریافت نکردیم. همچنان در مسیر مذاکرات هستیم؛ بهتر است وارد روند و جزئیات پس از آن نشویم.
رئیس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه در گذشته عادت اشتباهی وجود داشت که در بستر آن پروژه ها با تعلل افتتاح می‌شدند.
محسنی بندپی گفت: اکنون درباره مسائلی مثل تعلل در افزایش حقوق بازنشستگان و تعیین تکلیف مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تامین اجتماعی و همچنین معلمان مشمول رتبه‌بندی آموزش و پرورش شخص رئیس جمهور باید پاسخگو باشد.
اشکان خورشیدی یکی از داوران باتجربه ای است که در تست آمادکی جسمانی پیش از فصل نمره قبولی نگرفت و شانس قضاوت در دیدارهای نیم فصل نخست را از دست داد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: به کمک خریدهایی که از بورس داشته ایم توانستیم ۳۰ درصد هزینه‌های خود را کاهش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ