نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیروی انتظامی ۳۹ شهید تقدیم امنیت کشور کرده که لازم است معیشت این قشر مورد توجه و عنایت بیشتری قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهداد فراجا از بسیج ظرفیت‌های بهداشتی، امدادی و درمانی برای پشتیبانی از ماموریت اربعین امسال خبر داد.
رئیس پلیس راهور فراجا: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی امسال از مرز خسروی تردد کنند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر مبارزه قاطعانه با زورگیری و گوشی قاپی در کشور، گفت: طی ۴ ماه اول امسال ۱۹۹ باند سرقت گوشی تلفن همراه منهدم شده است.
دفتر سخنگوی فراجا اعلام کرد هیچ سامانه‌ای برای ارسال تصاویر هنجار شکنانه مردم فعال نگردیده است.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد امسال، باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اظهار کرد: در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور مسئولین عراقی برگزار شد گذرنامه ویژه اربعین معرفی و موافقت شد که زائران در اربعین ۱۴۰۲ به وسیله این گذرنامه بتوانند سفر خود را انجام دهند.
کرمانشاه- فرمانده کل فراجا با تاکید بر اینکه امسال سال خوبی برای قاچاقچیان نخواهد بود، گفت: نیروی انتظامی زمین و دریا را برای قاچاقچیان ناامن خواهد کرد.
معاونت اجتماعی فراجا این پیام را برای تمامی افراد دارای خط فعال تلفن همراه ارسال کرده است تا بار دیگر یک قانون را یادآوری کند و این پیام ربطی به بی‌حجاب بودن یا با حجاب بودن افراد ندارد.
سخنگوی فراجا: از زمان اجرای طرح مقابله با بی‌حجابی در طی ۲۴ ساعت گذشته، چند صد مورد کشف حجاب در خودرو از طریق پیامک به اطلاع صاحبان خودرو رسیده است؛ که بالغ بر ۸۴ درصد تمکین و صرفا پیامک دوم برای تعداد انگشت شماری که رعایت نکرده‌اند ارسال شده است.
اولین حادثه جنایی امسال ۵ فروردین در اتوبان نواب تهران با شلیک به مامور گشت ویژه فراجا رقم خورد. ماموران گشت ویژه به یک عابر پیاده مظنون شده و دستور ایست دادند، اما این فرد ناگهان اسلحه‌ای از کاپشن خود بیرون کشید و به سمت مامور شلیک کرد که یک گلوله به کتف یک مامور اصابت کرد. او ناگهان نشست و با شلیک به جمجمه خودش، به زندگی خود پایان داد. سپس مشخص شد که او یک قاتل فراری بود.
کرمانشاه- فرمانده کل فراجا با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت، گفت:مبارزه با سرقت و جمع آوری معتادین متجاهر از اولویت‌های کاری امسال پلیس با همکاری مردم است.
فرمانده فراجا از پیگیری اجرای طرح پلیس هوشمند خبر داد و افزود: برنامه داریم امسال اقدامات اولیه برای اجرای این طرح را عملی کنیم.
رئیس پلیس راهور فراجا از ارسال پیامک هشدار برای رانندگان پرخطر خبر داد.
فرمانده پلیس راهور فراجا در رزمایش نوروزی ١٤٠٢ از آماده باش ۸۷ هزار نیروی این نهاد در ایام نوروز و راههای کشور خبر داد و گفت: امیدواریم امسال با کاهش ١٠ کیلومتری سرعت در تمامی محورهای مواصلاتی و جاده ای شاهد کاهش تصادفات باشیم.
رییس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در نوروز امسال بیش از هزار و ۱۰۰ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند، گفت: نشاط بهاری، امنیت در سفر و پرهیز از خطر شعار طرح نوروزی امسال است.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا اعلام کرد: بر اساس رصد فضای مجازی، مجرمان سایبری با ارسال پیام‌های حاوی لینک‌های آلوده و جعلی از طریق پیام‌رسان‌های بومی و غیربومی کلاهبرداری می کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: بر اساس رصد فضای مجازی و شکواییه‌های قضائی واصله به پلیس فتا، مجرمان سایبری از پیام رسان‌های بومی و غیربومی برای مقاصد کلاهبرداری استفاده می‌کنند.
امسال شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» به عنوان شعار هفته ناجا انتخاب شد تا بار دیگر انتظامی کل کشور همراهی مردم در تامین نظم داخلی کشور را یادآور شود.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تحقق شعار هفته فراجای امسال «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» با توسعه تعامل و مشارکت مردم با پلیس امکان پذیر است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: افرادی که امسال دیپلم گرفتند تا پایان شهریور سال ۱۴۰۲ فرصت دارند که تحصیل و در کنکور شرکت کنند، اما کسانی که در سال ۱۴۰۰ دیپلم گرفته و امسال هم در کنکور قبول نشدند باید خدمت سربازی خود را تعیین و تکلیف کنند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: به دستور فرماندهی انتظامی فراجا افراد مشمولی که امسال در دانشگاه‌ها قبول شدند، می‌توانند درخواست معافیت تحصیلی خود را ارائه دهند.
رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به سفر‌های اربعین اظهار کرد: خوشبختانه آرامش در عراق ایجاد شد مرز‌ها نیز باز شد. وضعیت ما خوب است و در مرز خسروی شرایط ما آماده است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بسیارى از مردم اعلام مى کنند که جریمه‌ها پیامک نمى شود، اما باید گفت که ٩٦ درصد از جرائم به صورت پیامک براى مردم ارسال مى شود و اگر کسى پیامکی دریافت نمى کند، حتما تلفن همراهش مشکل دارد.
در نشست مشترک مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و مجموعه حج و زیارت اعلام شد که تا پایان امسال ۵هزار خانواده سفر اولی نیروی انتظامی در قالب کاروان‌های سازمان حج به کربلای معلی اعزام می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ