کرمانشاه- فرمانده کل فراجا با تاکید بر اینکه امسال سال خوبی برای قاچاقچیان نخواهد بود، گفت: نیروی انتظامی زمین و دریا را برای قاچاقچیان ناامن خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: نیروی انتظامی باید با افرادی که نسبت به ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه مبادرت می‌ورزند، برخورد قانونی کند.
اهواز - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه و کشور به شدت برخورد می‌کند.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد. محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.
سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه سیستان شدند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به وظایف همه ارگان‌های دولتی، شهرداری ها، دانشگاه‌ها و ... در زمینه کشف حجاب گفت: اگر افرادی در هر یک از ارگان‌های دولتی و خصوصی اقدام به کشف حجاب کند رئیس آن اداره مسئول است و اگر در پارک‌ها این اقدام صورت بگیرد شهرداری و در دانشگاه‌ها هم مسئول آن دانشگاه است و نیروی انتظامی هم اماکن و معابر را بررسی و رصد می‌کند.
اخراج ساکت الهامی از کنار زمین، تنها حاشیه بازی دیروز هوادار و مس رفسنجان در جام حذفی نبود.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی در ایران مسئولیتی مضاعف بر دوش دارد و باید به‌موازات پاسداری از ثبات جامعه، از امنیت، ایمان و اندیشه انقلابی مردم هم حفاظت کند.
رئیس مجلس با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارد، گفت: این نیرو باید در اعتمادسازی مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی نقش‌آفرین باشد.
سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از تلاش رسانه‌های معاند برای تشویش اذهان و کاهش احساس امنیت در شهر با انتشار فیلمی جعلی مبنی بر تیراندازی به خودروی گشت پلیس در این شهرستان خبر داد.
حسین جلالی، نماینده مجلس گفت: یک زمان این جلسات با اصناف و تولیدی‌های پوشاک ازجمله رئیس صنف پوشاک و مسئولان این صنف برگزار شد. برخی جلسات با حضور نیروی انتظامی و مسئولان نیروی انتظامی و قسمت فرهنگی و مدیریت ناجا برگزار شد. جلساتی در سطح قرارگاه و وزارت کشور برگزار شد. وزیر کشور و معاونان ایشان در جریان این جلسات و تصمیمات قرار دارند. در قوه قضاییه دادستان و نیرو‌ها هرکدام به تناسب برای هماهنگی‌های لازم دعوت شدند و کار‌های خیلی خوبی در این زمینه بین مجلس، قوه قضاییه و دولت صورت گرفته است. این طرح با قوت اجرا می‌شود.
۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می‌رسد. در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
۱۷ آذر ماه، مولوی عبدالواحد ریگی از درب پشتی مسجد امام حسین شهرستان خاش مورد ربایش قرار گرفته و سپس به قتل می رسد.در ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، عوامل ترور شناسایی و قبل از خروج از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و با پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.
مصوبه شورای فرهنگ عمومی که در جایگاه مقام قضایی نشسته تا بر اساس تشخیص خودش تصمیم بگیرد که کدام حجاب خلاف عرف است و کدام یکی نیست و در نهایت اعطای این صلاحیت را به نیروی انتظامی سپرده، خود غیرقانونی است چرا که شورای فرهنگ عمومی صلاحیت قانون نویسی ندارد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی در همه جای دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند و خواسته مردم آن است که باید انتقام خون شهدا گرفته شود.
رئیس پلیس پایتخت گفت: نیروی انتظامی با دشمنان و اخلالگران امنیت مماشات نخواهد کرد و ما از زمانی که لباس نظامی بر تن کردیم، خود را برای شهادت آماده کردیم.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: در حوادث اخیر کشور نیروی انتظامی، سپاه و بسیج قوی وارد میدان شدند، سینه سپر کرده و نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مباحث مطرح شده در جلسه امروز این هیئت پیرامون شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس را تشریح کرد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی درباره شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده‌ای که درباره اعتراضات اخیر اظهار نظرهایی داشتند، تاکید کرد: باید در این زمینه به قانون اساسی مراجعه شود؛ نمی‌شود که نماینده‌ای را از اظهار نظر درباره مسائلی که در کشور و دنیا می‌گذرد، منع کرد چراکه این خلاف قانون اساسی است.
انسیه خزعلی گفت: در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی‌ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افترا است.
انسیه خزعلی گفت: در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی‌ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افترا است.
طائب: با بیان اینکه ۲۰۲۴ سال سرنوشت سازی و ۲۰۲۸ سال تعیین کننده‌ای است، گفت: اغتشاشات را هدف‌گذاری کردند و قرار بود مهر ماه انجام شود و از دانشگاه با موضوع حجاب و مسائل صنفی شروع کنند، نیروی انتظامی هم در این مقطع درگیر مسئله اربعین بود و درگیری این سیستم برای تأمین امنیت مردم یک غفلتی در بیان روایت اول رخ داد و دشمن یک تصویر بزرگ از مسئله زن ساخته و این اتفاق سوار این موج شد.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۸۸۰ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در گیلان خبر داد و گفت: یک باند تولید مواد اشتعال زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان را داشتند نیز دستگیر شدند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: نیروی انتظامی مورد هجمه ناجوانمردانه جنگ نرم دشمن است، در موارد بسیاری اغتشاشگران از سعه‌صدر نیروهای انتظامی سوءاستفاده کردند.
فرهاد شهبازوار، وکیل پایه‌یک دادگستری گفت: «در این زمینه یکی از اشکالاتی که به نیروی انتظامی وارد است، این است که برای بدرقه متهمان از مأموران سرباز استفاده می‌کند. البته سازمان زندان‌ها برای این کار مأمور درجه‌دار دارد که برای بدرقه متهمان از آن استفاده کند و بهتر است از سرباز‌های صفر برای این مسائل استفاده نشود و در مراقبت از نیروی کاردان استفاده به عمل آورند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ