رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به سفر‌های اربعین اظهار کرد: خوشبختانه آرامش در عراق ایجاد شد مرز‌ها نیز باز شد. وضعیت ما خوب است و در مرز خسروی شرایط ما آماده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نزدیک‌تر شدن به مستر المپیا ۲۰۲۳ فکر می‌کنید کدام بدنساز توانایی شکست دادن قهرمان فعلی یعنی هادی چوپان را داشته باشد؟
در معاملات روز سه‌شنبه بیست و چهارم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۸ هزار و ۸۶۳ واحد ریزش کرد و به سطح یک میلیون و ۹۷۸ هزار و ۱۶۷ واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته باز هم شاخص منفی می‌شود؟
علی جنتی نوشت: قواعد حکمرانی ایجاب می‌کند که حاکمان خود به پیشواز تحولات بروند و براساس خواست عمومی برنامه ریزی کنند وگرنه تحولات اجتماعی به رغم اراده آنان خود را تحمیل خواهد کرد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از شکل‌گیری جریانات همرفتی و رگبار و رعد و برق بویژه در نیمه شمال و شرق استان طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: طبق پیش‌بینی اولیه ثبت‌نام اربعین بعد از حج آغاز خواهد شد.
سخنگوی رسمی اتحادیه عرب امروز در اظهاراتی پیش‌بینی کرد که وزرای خارجه این اتحادیه، امروز درباره بازگشت سوریه به اتحادیه عرب به اجماع برسند.
براساس قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تیم استقلال باید در تهران از نساجی میزبانی کند و هوادار هم مقابل پرسپولیس در تهران میزبان خواهد بود.
امروز یکشنبه ششم فروردین ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با صعود ۲۰ هزار و ۴۹۲ واحدی نسبت به روز کاری گدشته، تا سطح ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۷۷۴ واحد بالا آمد. اما با توجه به حجم بالای عرضه‌ها در معاملات امروز آیا فردا بازار صعودی می‌شود یا نزولی؟
حسینی با بیان این‌که سقف خالص دریافتی کارکنان در سال آینده ۵۵ میلیون تومان تعیین شد، اظهار کرد: توجیه نمایندگان این بود که بخش قابل توجهی از نخبگان در این طیف حقوقی قرار دارند و باید به حفظ و نگهداری آن‌ها توجه کرد؛ پاداش پایان خدمت کارکنان نیز ۵۲۰ میلیون تومان تصویب شد.
آیا ملی‌پوش کروات در تابستان یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را تجربه خواهد کرد؟
هروه‌رنار، تنها سرمربی تیمی است که آرژانتین را شکست داده اما او قهرمانی آلبی سلسته را پیش‌بینی کرده بود.
از نظر آرسن ونگر، سرعت تیمی فرانسه و نیز سرعت بازیکنان فاز حمله این تیم می تواند فردا در فینال برابر آرژانتین سرنوشت‌ساز باشد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تأثیر سامانه بارشی، از پیش‌بینی وقوع بارش باران نقطه‌ای و زودگذر در استان خبر داد.
یک خبرنگار ژاپنی با بیان این که فوتبال آسیا برای خودنمایی نیاز به صعود نمایندگانش به مراحل بالاتر جام جهانی نیاز دارد، گفت: ایران می‌تواند با تکرار یک تاریخ به این هدف برسد.
ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینتر معتقد است که ایران و انگلیس از گروه دوم جام جهانی بالا خواهند آمد.
کارشناسان شبکه اسکای اسپورتس نظرات جالبی در مورد برندگان و بازندگان جام جهانی 2022 داشتند.
مشهد ـ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه بارشی که تا جمعه در سطح استان خراسان رضوی فعال است رواناب و سیلاب پیش بینی می شود.
نیمکت نشینی‌های مداوم احتمالا با تصمیم جدایی از جمع سرخپوشان به مقصد فوتبال خارج از ایران از سوی مهدی عبدی همراه شود.
وزیر کشورگفت: امکان صدور برگ تردد موقت مرزی در خرمشهر، مهران و قصرشیرین فراهم شده است. همچنانی که به روز اربعین نزدیک می‌شویم، پیش‌بینی می‌شود خیل عظیم زوار به سوی عراق بروند و همه امکانات برای عزیمت زائران فراهم شده است.
مشهد ـ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود خراسان رضوی و شهر مشهد طی دهه پایانی ماه صفر امسال میزبان حدود ۷ میلیون زائر باشد.
استقلال و سپاهان برای سومین بار در هفته اول لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت؛ در ۲ مرتبه قبلی این تیم اصفهانی بود که در پایان موفق شد قهرمان لیگ شود.
محمد ربیعی می‌گوید از نظر او مس رفسنجان و حامد لک می‌توانند در لیگ بیست و دوم به یکدیگر کمک کنند.
دانیال اسماعیلی‌فر این روزها چهره درخشان تمرین پرسپولیس است و تلاش می‌کند توانایی خود را در دفاع و حمله نشان دهد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رئیس ستاد اربعین در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و پیش‌بینی می‌شود ۴ تا ۵ میلیون ایرانی امسال راهی کربلا شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ