کرمانشاه- فرمانده کل فراجا با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت، گفت:مبارزه با سرقت و جمع آوری معتادین متجاهر از اولویت‌های کاری امسال پلیس با همکاری مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر مبارزه قاطعانه با زورگیری و گوشی قاپی در کشور، گفت: طی ۴ ماه اول امسال ۱۹۹ باند سرقت گوشی تلفن همراه منهدم شده است.
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای یک باند سرقت خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان این پرونده در چهار عملیات همزمان پلیس، دستگیر شدند.
سرهنگ گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: همکاران من در معاونت مبارزه با سرقت از خودروها ۱۳ نفراز سارقین و مالخرها را دستگیر کرده است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری ۵۵۵ سارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل و اعتراف این افراد به ۶۰۴ فقره سرقت خبر داد.
عباس عبدی نوشت: این چه جرمی است که مبارزه با آن هزینه‌زا است؟ اگر با سرقت، قتل و فساد مبارزه شود، هزینه دارد یا افتخار آفرین و سرمایه‌زا است؟
فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت:باید با همه توان در مقابل مجرمان و سارقان بایستیم و قاطعانه با سارقان و مالخران برخورد کنیم.
سرهنگ محمدرضا علیزاده رئیس پلیس اسلامشهر گفت: به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و جهت جمع آوری حاملان سلاح سرد و مبارزه با انواع سرقت در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: بیشترین و مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با سرقت است.
کرج- سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: زنی که در مناطق شلوغ کرج اقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: زنی که در مناطق شلوغ کرجاقدام به ۱۵ فقره سرقت و جیب بری کرده بود توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.
جانشین پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح مبارزه با سرقت اماکن خبر داد و گفت: با تلاش پلیس در این طرح ۵۸۹ نفر سارق دستگیر شدند.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری اعضای باند سرقت خبر داد و گفت: سارقان به ۶۰ فقره سرقت معترف شدند که تاکنون ۴۵ نفر از شکات شناسایی شده اند.
قنبری با اشاره به اینکه رشته‌های مبارزه با سرقت، جرایم جنایی و جعل و کلاهبرداری ۳ رشته‌ای است که امسال برای آن‌ها کنکور برگزار می‌شود، گفت: بعد از کنکور به افراد نشانی داده می‌شود که این نشان کارآگاهی بین‌المللی است و در تمامی کشور‌ها پذیرفته شده است.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۴۷ سارق و ۱۷ مالخر در اجرای طرح هفت روزه مبارزه با سرقت در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۴ فقره پرونده سرقت کشف شد.
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: دغدغه مردم مقابله با سرقت است. یکی از دلایل اصلی سرقت مال‌خر است و باید این زنجیره در سرقت قطع شود ؛ این دست دوم فروشی‌ها آفتی شده است.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم مدعی شده بود که برای پیگیری و رفع مشکل پسر شاکی در دادگاه، قاضی درخواست مبلغ ۵۰۰ هزار دلار کرده و تنها در صورت پرداخت این مبلغ، مشکل پسرش را برطرف خواهد کرد، گفت: همین موضوع نیز سبب شده تا شاکی از طریق تعدادی از دوستان و بستگان، این مبلغ را تهیه کند.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان با توجه به ایام پایانی سال و افزایش خریدهای نوروزی برای جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده سارقان لازم است به هشدارهای پلیس توجه ویژه کنند.
از زمان اجرای طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت تا کنون بیش از ۱۶ هزار سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در این مرحله از طرح کاشف که در امتداد همان طرح تشدید مبارزه با سارقان است، ۵۱ باند سرقت شناسایی و منهدم شد، گفت: در مجموع ۲۴۰ نفر از سارقان پایتخت در این مرحله از طرح دستگیر شدند که از این تعداد حدود ۸۰ درصد یعنی ۱۸۴ نفر سابقه‌دار هستند.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح مبارزه با سارقان مغازه به طور همزمان در سراسر کشور که منجر به کشف بیش از ۵۲۰ فقره سرقت شد، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت لوازم، قطعات و محتویات خودرو به طور همزمان در سراسر کشور گفت: در این طرح تعداد ۹۷۰ فقره سرقت لوازم کشف شد.
سایت «میدل ایست آی» فاش ساخته که شبکه‌ای از مقام‌های عراقی که در نهادهای دولتی آن کشور از جمله سازمان مالیاتی کشور و یک ناظر مبارزه با فساد مشغول به کار بوده‌اند در مورد توطئه‌ای ادعایی برای سرقت میلیاردها دینار از حساب‌های مالیاتی شرکت‌های نفتی بین المللی مورد تحقیق و بررسی قرار می‌گیرند.
رئیس پلیس پایتخت از جبران عقب ماندگی‌های حوزه مبارزه با موادمخدر و سرقت خبر داد و گفت: تریاک همچنان در صدر کشفیات موادمخدر در پایتخت است.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر آزار و اذیت جنسی و سرقت به‌عنف از ۴ زن نزدیک پارک مهرگان شهرک مینی‌سیتی اعتراف کرد و قربانیان با حضور در اداره شانزدهم این مرد جنایتکار را شناسایی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ