با توجه به برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی؛ قطار‌های مترو، روز پنجشنبه ۳۱ شهریور، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه‌های شاهد- باقر شهر واقع در خط یک مسافرگیری نخواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال از تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ برتر به عنوان فرصتی برای بهتر و کاملتر شدن استقلال نام برد.
بنا بر اعلام مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، حوزه‌های ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری در این دو روز تعطیل هستند، اما آزمون دبیری در موعد مقرر خود یعنی روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.
معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه اعلام کرد: همه واحدهای قضایی و اداری، حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱و ۱۲ مرداد تعطیل است.
تمامی واحد‌های قضایی و اداری، کلیه حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه تعطیل است.
سخنگوی دولت از موافقت دولت با روز‌های تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.
تمامی موزه‌های وابسته به گروه موزه‌های دفینه همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری سید الشهدا (ع) مانند سالهای گذشته در روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل خواهند بود.
با بسته شدن حساب باشگاه استقلال به دلیل بدهی مالیاتی، این باشگاه فعلا در قرمزترین شرایط ممکن قرار گرفته است.
عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: دولت در لایحه خود تعطیلی پنجشنبه‌ها را آورده بود که کمیسیون اجتماعی مصوب کرد شنبه‌ها تعطیل شود و این موضوع بار مالی ندارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تعطیلی مدارس و تغییر ساعت‌ کاری ادارات ترافیک تهران را خلوت کرد.
تعطیلی تمرین تیم‌های ملی در آکادمی المپیک با قطع برق
فرودگاههای امام خمینی (ره) و مهرآباد در روز ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ بسته اعلام می‌شود.
رییس سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: نهاد قرض الحسنه نهاد مقدسی است، اما متاسفانه برخی از صندوق‌های قرض‌الحسنه که شفاف نیستند که بیش از ١۴٣ هزار میلیارد تومان ورودی به حساب داشتند که مالیات نداده‌اند و پوز فروشی به اسم نهاد‌های قرض‌الحسنه انجام می‌شود و می‌خواهند فعالیت اقتصادی خود از نظام مالیاتی پنهان کنند، اما با ظرفیت‌های قانونی به این نهاد‌ها هشدار می‌دهیم.
عربستانی ها قصد دارند برای افزایش ظرفیت استادیوم ملک فهد ریاض، آن را به مدت 2 سال تعطیل کنند.
با توجه به‌عدم رعایت حجاب اسلامی از سوی برخی گردشگران در تنگه کافرین بازدید و ورود به این منطقه گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس گفت: با ارائه اصلاحیه‌ای بر لایحه دولت، تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها را در کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیری می‌کنیم.
اگر چه جزیره قشم سایت‌های گردشگری متعددی دارد، اما بسیاری از تفریحات جانبی این جزیره آبی در چند سال اخیر تعطیل شده اند و سرمایه گذاران برای حضور در این بخش فعال نیستند.
مدیر پایانه بیهقی گفت: پایانه بیهقی از ساعت ۲۳ روز قبل عید سعید فطر تا ساعت ۱۴ روز عید فطر تعطیل است.
جنبش النهضه تونس اعلام کرد که نیروهای امنیتی دفاتر آن از جمله دفتر مرکزی در پایتخت این کشور را بستند.
معاون وزیر صمت گفت: قطع مستمر برق و گاز علاوه بر تعطیلی صنایع، منجر به از کار افتادن تأسیسات آب رسانی به شهرک‌های صنعتی و خرابی ایستگاه‌های پمپاژ و تصفیه خانه‌های فاضلاب خواهد شد.
شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از عدم سرویس دهی برخی از ایستگاه‌ها در روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریور خبر داد.
با توجه به برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره)، قطار‌های مترو در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور سال جاری، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه‌های شاهد- باقر شهر واقع در خط یک مسافرگیری نخواهند داشت.
ایستگاه‌های متروی شاهد-باقرشهر و خط فرودگاه امام خمینی (ره) همزمان با مراسم رژه نیروهای مسلح پذیرش مسافر ندارند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به دلیل ایمن‌سازی و بهسازی سوزن‌های خط یک متروی تهران در آخر هفته ایستگاه‌های متروی شهرری و پالایشگاه تعطیل هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ