فرودگاههای امام خمینی (ره) و مهرآباد در روز ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ بسته اعلام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد اقامت ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار نفرشب مسافر در مراکز اقامتی استان بودیم.
افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، سن بالای ۶۵ سال یا کمتر از ۴ سال بچه‌ها را خیلی مراقب باشند، کسانی که بیماری کلیوی، کبدی، قلبی، فشارخون و دیابت دارند آسیب پذیرتر هستند و باید بیشتر مراقبت کنند ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر که اوج گرما است سعی کنند در محیط به خصوص نور مستقیم آفتاب همراه با فعالیت بدنی پرهیز کنند حتی الامکان اگر کار واجب ندارند از خانه بیرون نروند و مراقبت کنند که آب بدن کم نشود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تعطیلی مدارس و تغییر ساعت‌ کاری ادارات ترافیک تهران را خلوت کرد.
محجوب گفت: اگر به هر دلیلی کارخانه‌ای در روز جهانی کارگر تعطیل نشود، اولاً باید حضور در کار گارگران با توافق بین کارگران و کارفرما باشد و ثانیاً و مطابق اضافه کاری در روز تعطیل برای کارگران محاسبه شود.
مدیر پایانه بیهقی گفت: پایانه بیهقی از ساعت ۲۳ روز قبل عید سعید فطر تا ساعت ۱۴ روز عید فطر تعطیل است.
به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، حضرت امام خمینی (ره) و پیام از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۱ به وقت محلی (۴ الی ۸ UTC) به دلیل انجام رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسته اعلام می‌شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی ۳.۵ ساعته فرودگاه‌های استان تهران در روز ۲۹ فروردین ماه خبرداد.
ریکاردو ساپینتو بعد از برد تیمش در برابر آلومینیوم اراک تمرینات استقلال را به مدت 48 ساعت تعطیل کرد و آبی ها به منظور بازی با هوادار از فردا تمرینات خود را از سر می گیرند.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: با این طرح میزان ساعتی که برای آموزش در مقاطع مختلف تعیین شده، باید رعایت شود. متأسفانه با تقویم آموزشی فعلی ۴۰ درصد زمان آموزشی در مدارس به دلیل فقدان برنامه صحیح و حوادث پیش بینی نشده از دست می‌رود. به همین دلیل این قانون، انعطافی ایجاد کرده که شروع و پایان سال تحصیلی در یک فرآیند ۱۲ ماهه و بر اساس ساعات برنامه درسی ملی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شود.
با توجه به حجم بارش برف در روز گذشته، در حالی‌که دانش‌آموزان و والدین آن‌ها منتظر تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در خصوص فعالیت یا تعطیلی مدارس بودند، آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز جاری به‌علت سرما و یخبندان همه مدارس شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.
تمرینات استقلال بعد از 24 ساعت تعطیلی برای بازی با مس کرمان از امروز در مجموعه ورزشی ناصر حجازی دنبال می شود.
شفیقی معاون استاندار تهران گفت: ساعت کار تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می‌نمایند.
تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: تا چند ساعت دیگر در مورد تعطیلی و یا عدم تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان تهران تصمیم گیری می‌شود.
مشهد ـ رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: تمام واحدهای صنفی به غیر از واحدهای عرضه کنده کالاهای اساسی و ضروری به علت برودت هوا و مدیریت انرژی باید از ساعت ۲۰ نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.
وقتی تصمیمی در شرایط اضطراری آلودگی هوا اتخاذ می‌شود، ولی در عمل نمی‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بار آلودگی بگذارد قطعا باید تصمیمات سختگیرانه‌تری گرفته شود. بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران مربوط به منابع ساکن است که در این خصوص استاندار تهران باید هرچه سریعتر دستور برخورد و قطع گاز ادارات و دستگاه‌های دولتی پر مصرف و آن‌هایی که پس از پایان ساعت کاری دستگاه‌های گرمایشی خود را روشن می‌گذارند صادر کند.
خودرو‌های دودزا دولتی و نظامی متوقف شوند/ کاهش ساعت کاری، دورکاری و تعطیلی پایتخت مطابق قانون هوای پاک در شرایط آلودگی هوا باید اجرایی شود/ زباله‌سوزی سریعا متوقف شود
هیات وزیران در ۱۸ آبان به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ را به تصویب رساندند تا «تعطیلی پنج‌شنبه ها» و کاهش ساعات کاری را کلید بزنند. به این صورت که تعطیلات آخر هفته به دو روز افزایش یابد و در عین حال از ساعت کاری در حدود ۵/ ۱ ساعت در طول هفته بکاهند.
با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و انگلیس در ساعت ۱۶.۳۰ امروز، جهت تماشای این رویداد ورزشی ـ فرهنگی، زنگ آخر مدارس نوبت دوم شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ تعطیل خواهد بود.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انجام عملیات فنی فقط تا ساعت ۱۳ پذیرای گردشگران است.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انجام عملیات فنی فقط تا ساعت ۱۳ پذیرای گردشگران است.
مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا در راستای تکریم ارباب رجوع و ارزش آفرینی برای مشتریان ارجمند به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، پاسخ‌گوی پرسش‎های مشـتریان عزیز است.
رئیس اتحادیه آب میوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد از اعمال محدودیت ساعت کاری و ممنوعیت فعالیت رسته‌های زیرمجموعه این اتحادیه مانند آب میوه، بستنی، کافی‌شاپ‌ها، کافه‌سنتی‌ها، قهوه‌سراها، کافه‌بازی‌ها و گیم‌سنتر‌ها بعد از ساعت ۲۴ خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ