جنبش النهضه تونس اعلام کرد که نیروهای امنیتی دفاتر آن از جمله دفتر مرکزی در پایتخت این کشور را بستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال از تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ برتر به عنوان فرصتی برای بهتر و کاملتر شدن استقلال نام برد.
در چند روز اخیر برخی رسانه‌ها از متوقف شدن فعالیت دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر‌های کابل، مزار شریف و هرات توسط طالبان خبر دادند. معاون رسانه‌ای نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان گفت: انتظار می‌رود طالبان علت محرومیت و عدم فعالیت دو ماه اخیر کمیته امداد در افغانستان را شفاف بیان کند.
بنا بر اعلام مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، حوزه‌های ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری در این دو روز تعطیل هستند، اما آزمون دبیری در موعد مقرر خود یعنی روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.
معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه اعلام کرد: همه واحدهای قضایی و اداری، حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱و ۱۲ مرداد تعطیل است.
تمامی واحد‌های قضایی و اداری، کلیه حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه تعطیل است.
سخنگوی دولت از موافقت دولت با روز‌های تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.
تمامی موزه‌های وابسته به گروه موزه‌های دفینه همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری سید الشهدا (ع) مانند سالهای گذشته در روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل خواهند بود.
در ادامه افزایش تنش‌ها بین مسکو و ورشو، دولت روسیه اعلام کرد به‌زودی یک نمایندگی دیپلماتیک لهستان را تعطیل می‌کند و مقامات لهستان نیز تأکید کردند که تلافی خواهند کرد.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
رئیس جمهور تونس به تحولات جاری در این کشور و بازداشت رهبران جنبش النهضه و تعطیلی دفاتر آن واکنش نشان داد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تعطیلی دفاتر برخی شرکت های زیرمجموعه این صندوق در تهران خبر داد.
شرکت زنجیره‌ای فست فود مک دونالد اعلام کرد که دفاتر خود در آمریکا را به منظور ساماندهی مجدد و تعدیل عده‌ای از نیروها تعطیل کرده است.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس گفت: به دنبال صدور اخطار قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگبار باران در روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در استان فارس، ستاد مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی آموزش حضوری در مدارس این استان گرفت.
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با بیان اینکه کمبودی در مورد سیمان در کشور وجود ندارد، گفت: در صورتی که ۲ ماه و نیم سیمان تولید نشود مشکلی برای تامین این کالا در کشور وجود ندارد.
شکستن مهر سنتی است که بعد از ارتحال مراجع و علما از دیرباز مرسوم بوده و این کار به معنای تعطیلی دفاتر و مسائل مربوط به مرجعیت است
ایلان ماسک با بحرانی در توئیتر روبرو است زیرا به نظر می رسید موجی از کارمندان اولتیماتوم او برای آمادگی جهت فعالیت بیشتر و سختگیرانه تر را رد کرده اند.
مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سنوات گذشته هم آنفلوآنزا و سرماخوردگی وجود داشته و علتی برای تعطیلی مدارس نیست گفت: سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده‌ایم تا آمار را دریافت کنیم که هنوز به صورت مستند قابل احصاء نشده تا بتوانیم اعلام کنیم.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود از تعطیلی تمامی دفاتر این جنبش تا اطلاع ثانوی خبر داد.
یک مقام صهیونیست به طور واضح و مشخص از دولت ترکیه خواست در راستای بهبود روابط با رژیم صهیونیستی، دفتر حماس در استانبول را تعطیل کند.
«دل تکنولوژیز» تمام فعالیت های خود در روسیه را متوقف کرده است.  این شرکت از اواسط آگوست سال جاری میلادی دفاتر خود در این کشور را تعطیل کرده است.
پیرو دستور استاندار سیستان و بلوچستان و تصمیم اتخاذ شده دفتر مدیریت بحران استانداری، کلیه ادارات شهرستان‌های منطقه سیستان به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، مدیریت بحران فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مرتبط با مراودات مرزی تعطیل اعلام شد.
پیرو دستور استاندار سیستان و بلوچستان و تصمیم اتخاذ شده دفتر مدیریت بحران استانداری، در راستای جلوگیری از آسیب به سلامت ساکنان منطقه، همه ادارات شهرستان‌های منطقه سیستان به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، مدیریت بحران فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مرتبط با مراودات مرزی تعطیل اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ