معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه اعلام کرد: همه واحدهای قضایی و اداری، حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱و ۱۲ مرداد تعطیل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت تصریح کرد: تعطیلی اعلام شده سراسری و برای همه است بخش هایی که می‌خواهند در این روزها به فعالیتشان ادامه دهند باید مجوز لازم را از استاندار یا نهادهای ملی از وزرات مربوطه با هماهنگی معاون اول اخذ کنند.
اتاق اصناف تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان، اتاق اصناف و همه اتحادیه‌های صنفی تهران فردا (چهارشنبه) تعطیل است، اما این تعطیلی شامل بازار تهران نمی‌شود و اصناف به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: ابلاغیه تعطیلی شامل همه بخش‌های خصوصی و عمومی می‌شود،موارد خاصی که نیاز به خدمات عمومی دارند باید مجوز از استانداری یا وزارت مربوطه بگیرند.
محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق دستور داده همه ادارات دولتی این کشور دوشنبه مورخه ۲۰۲۳/۳/۲۷ تعطیل شود.
با توجه به حجم بارش برف در روز گذشته، در حالی‌که دانش‌آموزان و والدین آن‌ها منتظر تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در خصوص فعالیت یا تعطیلی مدارس بودند، آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز جاری به‌علت سرما و یخبندان همه مدارس شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.
صفی‌اله کرامتی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف بنا به تصمیم اعلام شده همه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر تعطیل و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.
همه مقاطع تحصیلی در فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، چهاردانگه، اسلامشهر، بهارستان یک و دو، رباط‌کریم، ملارد، شهریار و شهرقدس در نوبت عصر امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ غیر حضوری است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اما امسال نیز به دلیل آلودگی هوا، صرفه‌جویی در مصرف گاز و به علت سرمای هوا نیز مدارس تعطیل شده که اینگونه تعطیلات را در گذشته نداشتیم و در واقع این نوع تعطیلی مدارس بی‌سابقه بوده است.
اگرچه تعطیلی مدارس تنها مختص ایران نیست اما ایران جزو کشورهایی با بیشترین تعطیلی مدارس است؛ رکورد داری ایران نه تنها در دوره آلودگی بلکه در دوره همه گیری کرونا نیز موضوعی بحث برانگیز بود.
دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران و غیر حضوری شدن آن طی روز آینده به دلیل افزایش آلودگی هوا خبر داد.
در حالی که آخر هفته گذشته همه ماجرای نامه وزیر نفت برای تعطیلی تهران در دو روز ابتدای هفته قویا تکذیب می‌کردند، اما روز شنبه با اعلام استانداری تهران ادارات پایتخت تعطیل شد.
در مورد انجمن ایران‌شناسی فرانسه، اما شرایط با BIPS فرق می‌کند. بخش عمده‌ای از فعالیت‌های انجمن ایران‌شناسی فرانسه معطوف به ادبیات معاصر، سیاست معاصر و مسائل جامعه‌شناسی، مردم‌شناس و قوم‌نگاری معاصر بود. همه این مسائل، موضوعات شائبه‌برانگیزی بودند و همواره زیر رصد دولت ایران بود و دولت ایران خیلی از نتایج تحقیقات این مرکز راضی نبود.
پرچمی خطاب به مردم گفت که گول جریان‌هایی را که با تئاتر و هنر و تجمعات فرهنگی ضدیت دارند، نخورند و به سالن‌های تئاتر بیایند و کارها را ببینند. نمایش‌هایی مانند نمایش ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و اصولا خیلی از حرف‌ها را در تئاتر می‌توان مطرح کرد. در واقع حمایت از تئاتر، حمایت از همان هدفی است که همه ما به دنبالش هستیم.
آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا، یکشنبه، «غیرحضوری» برگزار می‌شود.
تمام ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های گیلان به پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی استان با هدف مدیریت مصرف گاز فردا (پنجشنبه) تعطیل است. استمرار تعطیلی پنجشنبه‌ها در هفته‌های آینده، در نخستین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز بررسی، تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۶۳ یعنی در شرایط قرمز و بازه ناسالم برای تمام همه جامعه قرار دارد.
با احتساب آمار رسمی شاخص ۲۴ساعته کیفیت هوا، تهرانی‌‌ها از ۲۹ آبان تا دوم آذرماه هوای ناسالم برای گروه‌های حساس تنفس کردند و به دلیل عدم مقابله موثر با افزایش غلظت آلاینده‌ها، این شاخص با توجه به نبود باد موثر در روزهای پایانی هفته با وجود تعطیلی و کاهش بار ترافیک همچنان روند افزایشی را طی کرد و پنج‌‌شنبه و جمعه هوای تهران برای همه شهروندان ناسالم شد.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی از تصویب مصوبه‌ای در دولت مبنی بر تعطیلی دو روز آخر هفته برای همه کارکنان خبر داد.
مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه تعطیلی لیگ به سود همه تیم‌ها بوده است، گفت: با گذشت ۵ هفته از لیگ برتر استقلال هنوز انتظارات را برآورده نکرده است.
منابع رسانه ای لبنان از حمله به دست کم هفت بانک در بیروت و سایر مناطق و تعطیلی سه روزه همه بانک ها در این کشور خبر دادند.
سیدعلی کاشفی خوانساری، نویسنده و منتقد ادبی ادبیات کودک و نوجوان نوشت: خبر کوتاه و کوبنده بود. قرار است که کتابخانه‌های کانون را واگذار کنند. کانون بدون شک مهم‌ترین برند ایرانی در موضوع کودکان و نمادی از همه آن چیز‌هایی است که ما عمر خود را پای آن گذاشته‌ایم. ما نویسندگان کودک و نوجوان حتی اگر پای‌مان را هم در کانون نگذاشته باشیم، نسبت به کانون علاقه و حتی تعصب داریم. تعرض به کانون به معنای حمله به همه کسانی است که برای بچه‌ها می‌نویسند و می‌کوشند و می‌اندیشند.
با دستور استاندار خراسان شمالی و بر اساس تصمیم کار گروه اضطراری آلودگی هوای استان، فعالیت‌های همه بخش‌های شهرستان‌ها به جز اسفراین در شیفت عصر سه شنبه و چهار شنبه تا پایان وقت اداری تعطیل شد.
رئیس جمهور اوکراین در جدیدترین خواسته خود از اتحادیه اروپا خواستار ممنوعیت فعالیت همه رسانه‌های دولتی روسیه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ