شهرکرد تنها شهر ایران نیست که در آینده با کمبود آب مواجه خواهد شد. همان‌طور که از سال‌های پیش بار‌ها شاهد اعتراضات مردم اصفهان، خوزستان و یزد بر سر آب و حقابه بوده‌ایم و بعید است این رخداد تلخ برای دیگر شهر‌ها نیز اتفاق نیفتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آریاساسول با حضور موفق در دو جایزه جهانی توانست در مجموع چهار مقام برتر را برای ایران به ارمغان بیاورد و به‌عنوان برترین شرکت نوآور در سطح جهان ثبت شود.
تیم والیبال شهداب ایران با واگذاری نتیجه مسابقه برابر پلیس قطر به مقام چهارمی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۳ اکتفا کرد.
تیم والیبال شهداب ایران با واگذاری نتیجه مسابقه برابر پلیس قطر به مقام چهارمی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2023 اکتفا کرد.
تیم ایران به مقام چهارم مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم آسیا دست یافت.
یک مقام نظامی ارشد عربستانی ضمن استقبال گرم از کاردار سفارت ایران در عربستان از ایران به عنوان دوست و عزیز نام برد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و سرویس امنیت فدرال روسیه (اف‌اس‌بی) را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه که روی وب‌سایت این نهاد آمریکایی قرار گرفته گفته که چهار مقام ارشد سازمان اطلاعات سپاه نیز تحریم شده‌اند.
وزارت خارجه انگلیس در ادامه اقدامات خصمانه و مداخله‌جویانه در امور داخلی تهران، از اعمال تحریم‌های جدید علیه چهار مقام ایرانی خبر داد.
نماینده پارلمان بحرین تاکید کرد که هدف از این جلسه صرفا منافع بحرین نبود بلکه اولویت منطقه و خلیج فارس بود و افزود: «بازگشت روابط بین دو کشور زیاد طول نخواهد کشید.»
وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که در چهار بسته پیشین تحریمی ۷۸ فرد و ۲۳ نهاد ایرانی از جمله چند مقام سپاه پاسداران تحریم شدند.
یک مقام ایرانی در گفت‌وگو با الجزیره جزئیات بیشتری از حمله پهپادی شنبه شب در استان اصفهان ارائه کرد.
چهار مقام مطلع از موضوع در گفتگو با این رسانه بریتانیایی خاطر نشان کردند که پاریس و برلین در نشست هفته گذشته وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا در بروکسل حمایت جدی خود را از تروریستی خواندن سپاه پاسداران ایران اعلام کرده‌اند. بنابراین، سرویس حقوقی اتحادیه اروپا پیش‌نویسی را برای ۲۷ عضو اتحادیه در مورد قانونی بودن این اقدام ظرف سه هفته آینده ارائه خواهد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز پنجشنبه در پاسخ به تماس تلفنی خوزه مانوئل آلبارس، همتای اسپانیایی خود، در مورد مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.
مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدامی علیه رشد بانوان ایرانی است.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه در حالی آغاز شده است که وی حذف ایران از کنوانسیون مقام زن را ناشی از فشار سیاسی دشمنان دانست.
وزارت امور خارجه سوریه پایان دادن به عضویت ایران در کمیسیون مقام زن را نقض منشور سازمان ملل متحد برشمرد.
در این خصوص هم اکنون خدمات کنسولیِ مورد نیاز ایرانیان مقیم کانادا در چهار مرکز، شامل نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن، هاوانا، مکزیکوسیتی و همچنین ستاد کانادا مستقر در میز خدمتِ وزارت امور خارجه در تهران ارائه می‌شود.
این بخشی از فرهنگ آنهاست. آنها مدام روی گوش داوران خط و و داور چهارم کار کردند و روی قضاوت آنها تاثیر گذاشتند. صحنه‌های زیادی وجود داشت که در تصاویر تلویزیونی ندیدیم. این فرهنگ آنهاست، آنها شما را از بازی خود خارج می‌کنند.
مک گورک، هماهنگ کننده شورای امنیت مدعی شد که نیرو‌های آمریکایی یک تهدید قریب الوقوع از سوی ایران را رصد، با آن مقابله و از انجام آن ممانعت کردند.
تیم سابر کشورمان با شکست در دیدار رده‌بندی جام‌جهانی سابر به مقام چهارم رسید.
علیرغم اینکه ایران بارها ارسال پهپاد به روسیه جهت بکارگیری در جنگ اوکراین را تکذیب کرده است، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بار دیگر ادعاها در این خصوص را تکرار کرد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ۸ مقام و یک نهاد کانادایی از جمله وزیر امنیت عمومی ، رئیس ستاد ارتش و فرمانده‌های نیروی هوایی و دریایی این کشور و نشنال پست را تحریم کرد.
سخنگوی منطقه‌ای وزارت خارجه آمریکا گفت: آمریکا در حال هماهنگی و رایزنی با متحدان اروپایی امضاکننده این توافق (انگلیس، فرانسه و آلمان) است.
در مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ تیم‌های مارش سایان، نفربر، محیط امن و بیاتلون تانک کشورمان نیز ضمن کسب مقام‌های چهارم و پنجم تیمی، تعدادی از رتبه‌های برتر انفرادی را کسب کردند.
رسانه های صهیونیست از دیدار و رایزنی مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه آمریکا درباره ایران و ترسیم مرزهای دریایی با لبنان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ