وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و سرویس امنیت فدرال روسیه (اف‌اس‌بی) را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه که روی وب‌سایت این نهاد آمریکایی قرار گرفته گفته که چهار مقام ارشد سازمان اطلاعات سپاه نیز تحریم شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از افزایش تحرکات کی‌یف برای جذب مزدور از آمریکا و کانادا آن هم با کمک سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا خبر داد.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا اعلام کرد که رئیس جمهور چین با قدرت بی سابقه خود قصد تغییر نظم بین‌المللی را دارد.
مدیر سازمان اطلاعات ملی آمریکا مدعی شد که کره شمالی قصد دارد تا در راستای پیشبرد اهدافش، از زرادخانه هسته‌ای خود برای «ارعاب» کشورهای دیگر استفاده کند.
رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: در جلسه سه‌جانبه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی تأکید شده بود تسلیحات ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در اختیار ضد انقلاب قرار گیرد.
هیئت روسیه در پنجاه و سومین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار ادامه جمع آوری اطلاعات و تحقیقات در مورد جنایات ایالات متحده در افغانستان شد.
چین با رد گزارش یک شرکت امنیت سایبری آمریکایی که پکن را به هک اطلاعات صدها فرد و سازمان متهم کرده، این اتهامات را «غیر معقول و غیر حرفه‌ای» خواند.
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا از ایجاد کانال رسمی این سازمان در تلگرام خبر داد و در اولین پُست از مردم روسیه خواست تا علیه دولت و کشور خود جاسوسی کنند.
سازمان اطلاعات انرژی آمریکا گزارش داد که در هفته منتهی به روز 28 آوریل، واردات نفت آمریکا افزایش و صادرات نفت این کشور کاهش یافته است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ایران و سرویس امنیت فدرال روسیه را تحریم کرد.
چند روز پس از سفر سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) به بحرین، فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا با ولیعهد بحرین در منامه دیدار و گفتگو کرد.
سازمان اطلاعات آمریکا اعلام کرد چین سریع تر از روسیه مشغول توسعه تسلیحات با سرعت مافوق صوت است.
سازمان بهداشت جهانی ضمن درخواست از آمریکا برای انتشار اطلاعات مرتبط با منشأ همه‌گیری کرونا، درباره گمانه‌زنی‌ها و «سیاسی‌سازی» موضوع به این کشور هشدار داد.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: مرگ بر آمریکا برای این است که آمریکا اموال ایران را به غارت برده و به دنبال براندازی است. هر کسی که می‌خواهد براندازی کند مرگ بر او می‌گوییم این دستور قرآن است.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به سه تهدید جهانی برای ایالات متحده آمریکا، گفت: ایران یک مدل جدید حکمرانی را معرفی و آمریکا را تضعیف کرده است.
سازمان اطلاعات روسیه اعلام کرد که آمریکا در حال آموزش 60 شبه نظامی در پایگاه «التنف» سوریه برای انجام حملات تروریستی در روسیه و کشورهای همسایه آن است.
هماهنگ‌کننده ارتباطات استراتژیک شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: ارسال تسلیحات به کره شمالی نقض آشکار قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل است. ما اطلاعات خود در این باره را با هیئت متخصصان مربوطه در شورای امنیت به اشتراک می‌گذاریم.
یک سیاستمدار آمریکایی، سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را بدترین سازمان تروریستی در جهان دانست.
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) اتباع روسیه و مخالف جنگ اوکراین را جذب می‌کند.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه پیش‌بینی شده بود، ولی هر پیش‌بینی معلوم نیست منجر به پیشگیری شود چرا که تهاجم دشمن سنگین است. آمریکا و اسرائیل مرگ و حیات خود را در سرانجام این ناآرامی‌ها می‌بینند.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌ای مشترک نقش مداخلات آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور را تبیین کردند.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌ای مشترک نقش مداخلات آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور را تبیین کردند.
اخیراً گزارشی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در حال سرمایه گذاری برای احیای حیوانات منقرض شده است.
سخنگوی سازمان ملل متحد در واکنش به اتهام زنی بی پایه و اساس آمریکا و آلبانی علیه ایران اعلام کرد که سازمان ملل اطلاعات مستقلی درباره حمله سایبری به آلبانی در اختیار ندارد.
حدود ۱۲۰ هزار شهروند آمریکایی که فرمی مخصوص پرداخت مالیات را پر کرده اند در هفته های آینده احتمالا هشداری از سازمان خدمات درآمد داخلی(IRS) درباره افشا شدن داده هایشان دریافت می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ