وزارت خارجه انگلیس در ادامه اقدامات خصمانه و مداخله‌جویانه در امور داخلی تهران، از اعمال تحریم‌های جدید علیه چهار مقام ایرانی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت امور خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: تحریم‌ های جدید بریتانیا، نشان دهنده ریاکاری آشکار و اقدامات خصمانه این کشور علیه مسکو است.
لندن امروز تحریم‌های جدیدی علیه روسیه اعمال کرد.
کاردار ایران در لندن گفت: ما محتاطانه خوشبین هستیم که این توافق در آینده نزدیک محقق شود. وی تصریح کرد که هرگونه توافقی مستلزم «یک متن عینی روی میز است تا درباره آن صحبت و امضاء شود.»
کاردار ایران در لندن گفت: ما محتاطانه خوشبین هستیم که این توافق در آینده نزدیک محقق شود. وی تصریح کرد که هرگونه توافقی مستلزم «یک متن عینی روی میز است تا درباره آن صحبت و امضاء شود.»
نخست‌وزیر انگلیس بسته جدید حمایت نظامی برای اوکراین را در دیدار امروز (دوشنبه، ۱۵ مه) با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اعلام خواهد کرد.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که لندن قصد دارد تا با تامین سلاح‌های حاوی اورانیوم ضعیف‌شده، اوکراین را به «زمین سوخته» بدل کند.
انگلیس امروز به بهانه ای واهی، علاوه بر اضافه کردن ۸ فرد دیگر به فهرست تحریم‌ های ضدایرانی خود، دیپلمات ارشد تهران در لندن را نیز احضار کرد.
انگلیس امروز به بهانه ای واهی، علاوه بر اضافه کردن ۸ مورد دیگر به فهرست تحریم‌ های ضدایرانی خود، دیپلمات ارشد تهران در لندن را نیز احضار کرد.
وزارت دفاع انگلیس امروز اعلام کرد که احتمال دارد روسیه از تاکتیک جدیدی در گردآوری اطلاعات دفاع هوایی اوکراین استفاده کند.
بیگدلی گفت: اگر ایران بخواهد همین مسیر را ادامه دهد و اجازه ندهد که کارشناسان بیایند دوربین وصل کنند و سه منطقه مشکوک را برای بازدید معرفی نکنند، ممکن است در جلسه اینده شورای حکام قطعنامه تنبیهی علیه ایران صادر شود که به شورای امنیت می‌رود و بار دیگر تحریم‌های قبل از ۲۰۱۵ علیه ایران اعمال شود و حتی ممکن است بعد از شورای امنیت پرونده ما ذیل فصل هفتم منشور قرار گیرد که وضعیت خیلی خطرناک می‌شود.
دولت لندن گزارش نشریه انگلیسی درباره ارسال بالگردهای «آپاچی» به اوکراین را تکذیب کرد.
وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد دادستان کل کشور ایران را در واکنش به اجرای حکم اعدام علیرضا اکبری که به اتهام جاسوسی برای سرویس اطلاعات مخفی انگلیس اعدام، به فهرست تحریم‌های دولت لندن اضافه شد.
اقتصاددانان برجسته انگلیس می‌گویند که این کشور در سال ۲۰۲۳ «وخیم‌ترین» رکود را در بین کشورهای جی۷ تجربه خواهد کرد.
وزیر خارجه انگلیس باردیگر با تکرار ادعاهای بی‌اساس مبنی بر ارسال تسلیحات از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌های جدید علیه شخصیت‌های «عالیرتبه» ایران خبر داد.
وزیر خارجه انگلیس بعد از نشست اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد و با تکرار اتهامات ضد ایرانی گفت: ما تحریم‌هایی علیه ایران، به دلیل ارائه پهپاد به روسیه و سرکوب اعتراضات اعمال کردیم.
وزارت دفاع انگلیس امروز در بیانیه ای اعلام کرد: روسیه در صدد محاصره شهر «باخموت» در «دونتسک» است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: لندن به جای طرح اتهامات تکراری در مورد نقش ایران در منطقه، از مشارکت در جنایت علیه بشریت به واسطه فروش تسلیحات مرگبار به برخی مشتریان منطقه دست بردارد.
پلیس انگلیس امروز اعلام کرد که حمله به مرکز جدید مهاجرت در شهر «دوور» با انگیزه «تروریستی» بوده است.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد کشورش برگزاری همه پرسی در مناطقی از دونباس برای پیوستن به روسیه را به رسمیت نمی شناسد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ