رسانه های صهیونیست از دیدار و رایزنی مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه آمریکا درباره ایران و ترسیم مرزهای دریایی با لبنان خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام صهیونیست در دهن‌کجی آشکار به جامعه بین‌الملل و فلسطینیان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی حتی برای یک ثانیه هم شهرک‌سازی در اراضی اشغالی فلسطین را متوقف نخواهد کرد.
این مقام صهیونیستی در پاسخ به این سوال که آیا اسرائیل در آستانه انجام یک حمله پیشگیرانه به تاسیسات هسته‌ای ایران قرار دارد؟ تاکید کرد که اسرائیل برنامه‌ای برای یک حمله پیشگیرانه ندارد چراکه در واقع ایران در زمینه غنی‌سازی اورانیوم از آن میزانی که از نظر اسرائیل خط قرمز به‌حساب می‌آید، عبور نکرده است.
یک مقام صهیونیست اذعان کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست از برپایی دو چادر توسط حزب‌الله لبنان در داخل اراضی اشغالی در مرز لبنان نگران هستند.
یک مقام بلندپایه صهیونیست مدعی شد که آمریکایی‌ها آخرین تحولات گفتگو با ایران را در زمینه هسته‌ای به اطلاع تل‌آویو رسانده‌اند.
رئیس پلیس رژیم صهیونیستی اذعان کرد که پلیس از نظر نیروی انسانی با وضعیتی فاجعه‌بار روبروست و توانایی تحمل جنگ فراگیر را ندارد.
مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پیشرفت دیپلماسی با عربستان در فضایی ابهام‌آلود قرار دارد.
رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن طرح این ادعا که غنی‌سازی ۹۰ درصدی ایران برای کل جهان خط قرمز است، گفت: تل آویو در به تعویق انداختن برنامه هسته‌ای ایران موفق عمل کرده است.
یک مسئول سیاسی بلندپایه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که عملیات نظامی علیه غزه امری ناگزیر است و هر لحظه ممکن است انجام گیرد.
منابع عبری جزییاتی تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
یک مسئول صهیونیستی از مداخلات آمریکا در تل آویو انتقاد کرده و گفته است که آمریکا در سیاست‌های داخلی ما دخالت نکند.
«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه ترور رهبران گروه های مقاومت فلسطین را خواستار شد.
یک مقام اماراتی در اظهار نظری از روابط گرم میان این کشور و رژیم صهیونیستی خبر داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک مسئول بلندپایه سودان طی روزهای آینده به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.
وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس امروز با فرمانده مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) در اراضی اشغالی دیدار و درباره ایران گفتگو کرد.
رئیس ستاد ارتش اسرائیل در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که ارتش این رژیم در سال گذشته ۳ نقشه برای حمله به ایران طراحی کرده است.
یک مقام صهیونیست تهدید کرد که در صورت تداوم عملیات فلسطینیان در کرانه باختری، باید تشکیلات خودگردان منحل شود.
یک افسر صهیونیست با انتقاد از دوران حضور آویو کوخاوی در مقام ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که ارتش این رژیم برای تقابل با حزب الله لبنان آماده نیست.
مسئولان و رسانه های رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی درباره تحولات جاری در اراضی اشغالی فلسطین، تاکید کردند که این تحولات نشانه انتفاضه سوم با ویژگی های منحصر به فرد خواهد بود.
ژنرال آهارون هالیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، درباره تحولات اخیر در صحنه داخلی ایران اظهار نظری خصمانه و مداخله‌جویانه مطرح کرد.
پایگاه خبری آکسیوس به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست از تحقیق رژیم صهیونیستی پیرامون رویت خودروهای زرهی ساخت این رژیم در اوکراین خبر داد.
شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی از سفر قریب الوقوع آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش این رژیم به فرانسه خبر داد.
یک مقام صهیونیست به طور واضح و مشخص از دولت ترکیه خواست در راستای بهبود روابط با رژیم صهیونیستی، دفتر حماس در استانبول را تعطیل کند.
قائم مقام سفارت رژیم صهیونیستی در ترکیه با اشاره به اینکه این رژیم تا چند هفته دیگر سفیر خود را به آنکارا بازمی‌گرداند، خواستار بستن دفتر حماس در ترکیه شد.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک رسانه عبری اعلام کرد که به دنبال پیشرفت در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی، دیدار مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی با «آنتونی بلینکن» درباره ایران لغو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ