یک مقام نظامی ارشد عربستانی ضمن استقبال گرم از کاردار سفارت ایران در عربستان از ایران به عنوان دوست و عزیز نام برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقام ارشد غیرنظامی نیجر می‌گوید که رهبران کودتای نظامی این کشور هیچ تمایلی برای همکاری با ارتش خصوصی «واگنر» ندارند.
نخست وزیر عراق در دیدار یک مقام نظامی فرانسوی با وی روابط میان دو کشور به ویژه در زمینه نظامی و امنیتی را مورد رایزنی قرار داد.
دریاسالار «برد کوپر» مقام نظامی ارشد پنتاگون امروز اذعان کرد که ناو آمریکایی «پل همیلتون» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مورد رصد قرار گرفت.
فرمانده ستاد فرماندهی آمریکا در اروپا ضمن اذعان به افزایش قدرت نظامی روسیه در مقایسه با آغاز جنگ اوکراین گفت که بخش بزرگی از ارتش روسیه تحت تأثیر پیامدهای منفی این جنگ قرار نگرفته است.
منابع عراقی از رایزنی وزیر دفاع این کشور با مقام ارشد نظامی عربستانی در بغداد خبر دادند.
مقام ارشد امنیتی روسیه می‌گوید غربی‌ها تلاش دارند گرجستان را تحریک کنند تا با روسیه وارد درگیری نظامی شود.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا با بیان اینکه فرصت دیپلماسی با ایران هنوز از دست نرفته است، گفت که اقدام نظامی آخرین گزینه آمریکا در قبال ایران است و در رأس اولویت های واشنگتن قرار ندارد.
مقام نظامی ارشد عراقی از تداوم حملات علیه تکفیری ها در این کشور خبر داد و به موفقیت های انجام شده در این زمینه اشاره کرد.
یک مقام نظامی ارشد دولت نجات ملی یمن به شدت به متجاوزان هشدار داد و خواستار خروج سریع آنها از اراضی یمن شد.
وزیر دفاع سوریه در جریان دیدار با مقام نظامی عراقی از مواضع دولت و مسئولان عراق در قبال زلزله زدگان سوری قدردانی کرد.
یک مقام ارشد نظامی آمریکا در پی هراس از قدرت پهپادی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که برای پیش بینی مبدا حملات پهپادی ایران از هوش مصنوعی استفاده می کنیم.
فرمانده ارتش آل خلیفه که روابط گرمی با رژیم صهیونیستی دارد، علیه ایران موضع گیری کرد.
یک مقام ارشد اوکراینی در ادامه درخواستهای این کشور برای دریافت کمکهای نظامی، خواستار دریافت زیردریایی و کشتی جنگی از آلمان شد.
مقام ارشد دومای روسیه با بیان اینکه تانک های آمریکایی و اروپایی هیچ کمکی به زلنسکی برای تغییر روند عملیات ویژه در اوکراین نمی کند، گفت که این تانک ها اهداف مشروع نظامی به حساب می آیند.
یک مقام ارشد شورای مرکزی دولت نظامی –مدنی منطقه زاپروژیا می گوید اوکراین قصد ایجاد فاجعه انسانی در این منطقه را دارد.
یک مقام ارشد نظامی سوئد می گوید این کشور باید با پذیرش تمام شروط ناتو، فرصت عضویت در این ائتلاف را از دست ندهد.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید اذعان کرد که هدف نهایی گسترش روابط نظامی واشنگتن با برخی کشورهای عربی منطقه و تل آویو، برنامه موشکی ایران است.
اختلاف نظر بین یکی از مقامات ارشد ناتو و سفیر چین در ایسلند درباره عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، به تنش لفظی بین آنها منجر شد.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در حالی در نمایشگاه نظامی نیرو‌های مشترک یمنی حضور یافت که سوار بر خودرویی زرهی بود که نیرو‌های یمنی در خلال نبرد‌ها با نیرو‌های ائتلاف به غنیمت گرفته اند.
شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی از سفر قریب الوقوع آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش این رژیم به فرانسه خبر داد.
یک مقام ارشد نظامی آمریکا به خبرنگاران گفت بر اساس ارزیابی ایالات متحده، روسیه بسیاری از مناطق اطراف خارکف را از دست داده و سربازان روسی به داخل مرز‌های روسیه عقب نشسته‌اند.
یک مقام ارشد دولت ژاپن با توسل به اهمیت روابط دو جانبه با آمریکا، گفت موضوع جابجایی پایگاه نظامی آمریکا از اوکیناوا منتفی است.
مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا با ارائه آماری از میزان تلفات ارتش روسیه در جنگ اوکراین، مدعی شد روسیه به هیچ کدام از اهدافش در جنگ دست نیافته است.
در بحبوحه افزایش تنش‌های نظامی بین چین و تایوان، رسانه‌های محلی تایوان اعلام کردند صبح شنبه جسدِ معاون واحد تحقیق و توسعه وزارت دفاع این منطقه در هتلی کشف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ