رئیس جامعه بومگردی‌های استان بوشهر درباره وضعیتی که برای مسئولان بومگردی‌ها پیش آمده، گفت: برخی اقامتگاه‌های بومگردی، ناچار به فروش اقامتگاه یا برخی تجهیزات‌شان شده‌اند تا بتوانند وام‌ها یا تسهیلاتی که گرفته‌اند را پرداخت کنند. از همه این‌ها گذشته، هربار که برای خرید مواد غذایی برای این اقامتگاه‌ها می‌رویم با افزایش قابل‌توجه قیمت‌ها مواجه می‌شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور در اولین بازی فصل با وجود خریدهای خوبش در قلب خط دفاع، بسیار ناهماهنگ و باز نشان داد و هر سه گل سپاهان از قلب دفاع تیم تبریزی رقم خورد.
تیم های گروه ساختمانی جاودانی و صنایع غذایی معینی پور با شکست تیم های آلفا مرزن آباد و گل گهر سیرجان به دیدار فینال لیگ دسته اول کشتی آزاد راه یافتند.
لیورپول که نیمه اول دیدارش مقابل استون‌ویلا را با اختلاف یک گل عقب افتاده از خشونت بازیکنان این تیم و اخراج نشدن تایرون مینگز در آخرین دقیقه نیمه اول عصبانی است.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: شهرستان مشهد رتبه اول در تولید گل محمدی در خراسان رضوی را داشته و ۲۲۰ هکتار مزارع از شهرستان مشهد به کشت گل محمدی اختصاص یافته است.
شجاع، الاهلی را کشت؛ یک گل بخودی و یک سوتی بد!
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس به مصاف برنده بازی گل گهر - فولاد می رود و پارس جنوبی حریف استقلال شد.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس به مصاف برنده بازی گل گهر - فولاد می رود و پارس جنوبی حریف استقلال شد.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال آغاز شد.
بدترین اتفاقی که ممکن است برای یک تیم بیافتد، رسیدن توپ به محمد صلاح پشت دفاع و در موقعیت رو به دروازه است.
سباستین هالر، مهاجم تنومند دورتموند، پس از ابتلا به سرطان برای اولین بار در یک بازی رسمی موفق به گلزنی شد.
محسن آذرباد می‌گوید حامد لک با مصدومیت در ترکیب مس رفسنجان قرار گرفته بود و ادعای وقت کشی از سوی او درست نیست.
رسانه‌های محلی ژاپن اعلام کردند بدون اشاره به جزئیات اعلام کردند یک کشتی با ۴۳ خدمه در دریای ژاپن به گل نشست.
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند یک کشتی اوکراینی در تنگه بوسفور به گل نشسته است و موجب اختلال در رفت‌وآمد کشتی‌ها شده است.
رسانه‌های اوکراینی اعلام کردند یک کشتی اوکراینی در تنگه بوسفور به گل نشسته است و موجب اختلال در رفت‌وآمد کشتی‌ها شده است.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی، بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و باز هم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و بازهم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد
مهدی ترابی می‌توانست همانند علی قلی‌زاده مقابل انگلیس پاس گل بدهد.
مست بودن ناوخدای ۳۳ ساله آلمانی، موجب شد تا یک کشتی کانتینربر در سواحل دانمارک به گل بنشیند.
مست بودن ناخدای ۳۳ ساله آلمانی، موجب شد تا یک کشتی کانتینربر در سواحل دانمارک به گل بنشیند.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از شکست تیمش مقابل دانمارک می‌گوید دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چرا که فرانسه با ترکیبی جوان در این بازی به میدان رفته بود.
مهمترین نبرد ورزشی سال ایران دوباره فرا رسیده است، حسن یزدانی در برابر تیلور گل کشتی های بلگراد را برگزار خواهند کرد.
یک نفتکش به طول بیش از ۲۵۰ متر اکنون در عرض کانال در کانال سوئز همانند آنچه که برای کشتی پانامایی Evergiven اتفاق افتاد، به گل نشسته است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما موفقیت آقای رئیسی را موفقیت خود می‌دانیم و هر کمکی هم که از دستمان برآید برای موفقیت دولت مضایقه نمی‌کنیم، زیرا همگی در یک کشتی نشسته‌ایم و باید تلاش کنیم این کشتی به ساحل نجات رسیده و به گل ننشیند.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو، تعمیق و توسعه همکاری با شرکت های دانش‌بنیان را راهکاری برای تسریع در اجرای پروژه های توسعه ای در صنعت خودروی کشور دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ