رئیس انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان تهران از راهنمایان به‌عنوان افراد تأثیرگذار در صنعت گردشگری نام برد و گفت: راهنمایان گردشگری در حقیقت دیپلمات‌های فرهنگی این صنعت به حساب می‌آیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامسونگ گوشی‌های اقتصادی زیادی را روانه بازار کرده و بی‌شک مدل‌های ارزان‌تر این شرکت، از محبوبیت بی‌نظیری در بین کاربران ایرانی برخوردارند. بیشتر گوشی‌های ارزان سامسونگ در ایران از سری Galaxy A (راهنمای خرید گوشی‌های سری Galaxy A) هستند. با این حال مدل‌هایی از سری Galaxy M نیز ارزش خرید بالایی دارند.
کارت بلیت‌ها یا کارت‌های شارژی از جمله پرکاربردترین روش‌های پرداخت هزینه در خطوط مترو تهران بوده و تهیه از این کارت‌ها را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به طور مداوم از مترو استفاده می‌کنند. برای تهیه این کارت‌ها نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و چند نفر می‌توانند از یک کارت برای سوارشدن به مترو استفاده کنند. ظاهر این کارت‌ها کاملاً مشابه کارت‌های بانکی بوده، اما اطلاعاتی از فرد مصرف‌کننده بر روی آن درج نمی‌شود. برای تهیه کارت بلیت تهران می‌توانید به سایت register.eticket.tehran.ir یا به‌صورت حضوری به باجه‌های تهیه کارت بلیط در مترو مراجعه کنید.
مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع حال حاضر پرسپولیس، دوران خوبی را در لیگ ستارگان پشت سر گذاشت.
از هر مسیری که بخواهید به جنگل بزنید، بخش خرم‌آباد در پنج کیلومتری تنکابن ورودی شماست. از خرم‌آباد هر نقطه‌ای را که برای ورود به جنگل انتخاب کنید، باید ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر ماشین‌سواری کرد تا به ورودی جنگل رسید. معمولا راهنمایان و تور‌های گردشگری این پیاده‌روی را از روستای عسل‌محله آغاز می‌کنند.
امام جمعه اهواز گفت: غالب طلاق‌های ایران در یک سال نخست ازدواج رخ می‌دهند و این مساله به این معنی است که با فرهنگ ناب اسلام آشنا نشده‌ایم؛ زمانی که زندگی پیوند می‌خورد برای جدایی نیست.موسوی‌فرد بیان کرد: خداوند سبحان، عالم هستی را خلق کرده و راهنمایانی برای انسان قرار داده تا بتوانند به سعادت راه یابند اما متاسفانه این ریل‌گذاری پیامبر (ص) را منحرف کرده‌اند.
برای شستشوی لباس نوزادان نباید از روش‌های معمول شستن لباس‌های افراد بزرگسال استفاده کرد؛ زیرا ممکن است به سلامت نوزادن آسیب برساند.
محسن قادری، راهنما و فعال گردشگری می‌گوید: «فصل سفر به ایران آغاز شده است و علاقه‌مندان سفر به ایران که از ماه‌ها پیش شرایط سفر به ایران را مهیا کرده‌اند یا در مسیر ایران بوده یا در ایران به سر می‌برند. براساس قوانین وآیین نامه‌های مصوب راهنمایان گردشگری دستمزد و پاداش خدمات خود را صرفا از شرکت‌های خدمات مسافرتی طبق قرارداد فی مابین دریافت می‌کنند و در این صورت راهنمای گردشگری مجوز تقاضای دریافت انعام آن هم به اجبار از مسافر را ندارد.»
ورود چینی‌ها به ایران، نامه درخواست وزیر راه از دبیر هیات دولت، پیشنهاد نرخ دستمزد راهنمایان، کاهش ۵۷ درصدی اشغال بومگردی ها در عید ازجمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
هیأت مدیره جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، نرخنامه دستمزد راهنمایان را برای ۶ ماه اول سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
مانتو بیش‌ترین سهم را در پوشش و ظاهر بانوان ایرانی دارد و در واقع هسته مرکزی استایل آن‌ها را تشکیل داده است. در این میان شلوار، شال و روسری، کیف و البته کفش تکیمل کننده‌های نهایی این استایل هستند.
سخنگوی دولت با تبریک فرارسیدن روز جهانی راهنمایان گردشگری گفت: راهنمایان گردشگری در حقیقت سفیران فرهنگی کشور ما هستند.
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی فجر، انتخاب چهار شهر و روستای جهانی، باز شدن مرزهای ویتنام به روی گردشگران ایرانی و تداوم موضوع بافت شیراز از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری این هفته بود.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فرارسیدن روز جهانی راهنمایان گردشگری را به فعالان این حوزه تبریک گفت.
مدیر اجرایی پاراتور در یکی از انجمن‌های معلولان گفت: میزهای گردشگری دسترس پذیر برپا شده تا شرایط سفر معلولان را در حضور نمایندگان اصناف گردشگری بررسی کنیم.
معاون گردشگری کشور از آمادگی راهنمایان گردشگری برای حوزه گردشگری دسترس پذیر خبر داد و گفت: مناسب‌سازی تأسیسات حوزه گردشگری، موزه‌ها جزو برنامه های این معاونت است.
وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای استفاده از ظرفیت جام جهانی راهنمایان گردشگری ایران را به قطر اعزام کرده است.
رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کشور گفت: راهنمایان گردشگری کشور ارتباط مستقیمی با گردشگران خارجی دارند. اگر توجه ویژه ای به آنها نشود مهاجرت خواهند کرد. بعد از شیوع کرونا، گردشگری به صفر نزدیک شد.
دبیر میز ملی گردشگری دسترس‌پذیر با بیان اینکه برای نخستین بار وزارت میراث‌فرهنگی، فعالیت در زمینه معلولان را به افراد توان‌یاب سپرده، از آغاز آموزش و ارتقای دانش راهنمایان گردشگری خبر داد.
برقراری بیمه هنرمندان صنایع دستی و راهنمایان گردشگری، توجه به صنایع دستی در ابلاغیه کلی سیاست های برنامه ششم و تهیه دستورالعمل اکوکمپها از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
رئیس هیأت مدیره جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی از اتصال کارت راهنمایان گردشگری به سیستم بانکی و حذف دهک‌بندی در بودجه ۱۴۰۲ به‌عنوان دو موضوع مهم قابل‌پیگیری نام برد.
رییس سازمان حج و زیارت گفت: امداد گران و راهنمایان قوت قلب و آرامش خاطر زائران اربعین هستند.
رئیس جامعه انجمن‌های راهنمایان گردشگری با بیان اینکه حمایت بیمه‌ای از راهنمایان حذف شده است، گفت: وزیر گردشگری با نامه‌نگاری به معاون اول رئیس جمهور بر بازنگری این شاخصه تاکید داشته است.
رئیس جامعه انجمن‌های راهنمایان گردشگری با بیان اینکه حمایت بیمه‌ای از راهنمایان حذف شده است، گفت: وزیر گردشگری با نامه‌نگاری به معاون اول رئیس جمهور بر بازنگری این شاخصه تاکید داشته است.
رئیس جامعه انجمن‌های راهنمایان گردشگری گفت: حمایت بیمه‌ای از راهنمایان حذف شده است همچنین طبق آزمون وسع برای بهره‌مندی اقشار خاص تنها ۱۷۰ نفر از دو هزار نفر مشمول بیمه می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ