لنگرود- استاندار گیلان از تشکیل کارگروه ویژه بخش گردشگری دریا در این استان خبر داد و گفت: در این کارگروه موانع، چالش‌ها و فرصت‌های گردشگری دریا در استان گیلان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با دستور رئیس جمهور مقرر شد کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه تا جلسه بعدی شورای‌ عالی فضای مجازی به بررسی کیفی شبکه ادامه دهد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از تشکیل کارگروه ویژه حفاظت از محیط زیست در آموزش و پرورش و افزوده شدن ۲ واحد دانشگاهی برای همه دانشجویان در زمینه محیط زیست خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد: ۱۰۰ کارگروه ویژه عملیاتی در خصوص جرائم مرتبط با کنکور تشکیل شد.
رئیس جمهور به دنبال گزارش وزیر کشور از عملکرد کارگروه پیگیری ناآرامی‌های سال گذشته، با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی‌ها کرد.
رئیس جمهور به دنبال گزارش وزیر کشور از عملکرد کارگروه پیگیری ناآرامی‌های سال گذشته، با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی‌ها کرد.
معرفی ناظرین ویژه انضباطی و اخلاق به صورت محسوس و نا محسوس در مسابقات حساس، عجیبترین بند مصوبه کارگروه فدراسیون فوتبال است.
مصوبات جلسه کارگروه عالی نظارت بر مسابقات که با دستور ویژه رئیس فدراسیون فوتبال با محوریت دبیرکل برگزار شده بود، اعلام شد.
رئیس جمهور موضوع جمعیت را از جمله موضوعات کلیدی و محوری کشور دانست و بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه تولید محتوای فرهنگی درباره جمعیت تاکید کرد.
رئیس کارگروه ویژه حقیقت‌یاب مسمومیت دانش آموزان از ارائه گزارشی در مورد مسمومیت دانش‌آموزان در صحن علنی مجلس تا دو هفته دیگر خبر داد.
سخنگوی کارگروه ویژه حقیقت‌یاب مجلس برای بررسی مسمومیت دانش آموزش گفت: مجلس این موضوع را تا حصول نتیجه و رفع نگرانی جامعه در تامین سلامت دانش آموزان دنبال می‌کنند.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تعیین اعضای کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان در مجلس خبر داد.
رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به روسای چهار کمیسیون تخصصی مجلس دستور تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش آموزان داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رؤسای ۴ کمیسیون تخصصی مجلس، دستور تشکیل کارگروهی ویژه برای رسیدگی به موضوع مسمومیت دانش آموزان را صادر کرد.
کارگروه ویژه اقدام مالی با طرح این ادعا که اقدامات روسیه در اوکراین مغایر با اهداف این نهاد است، عضویت این کشور را به حالت تعلیق درآورد.
وحید فاضلی، مربی آلومینیوم در نشست خبری قبل از بازی برابر آلومینیوم یک پیشنهاد جدید برای ارتقای کیفیت لیگ برتر به فدراسیون داد.
وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و علوم، تحقیقات و فناوری به تازگی عضو کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال شده اند.
کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به شرکت شاپرک اعلام کرده که الزام اخذ اینماد برای دریافت درگاه پرداخت لغو شود، در حالیکه الزام اینماد تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق به ریاست رئیس جمهور بوده است.
هشتمین کارگروه ویژه کودکان کار و خیابان به ریاست شهردار تهران و با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.
بر اساس دستور دادستان تهران کارگروه ویژه پزشکی قانونی برای بررسی وضعیت مهسا امینی تشکیل شد.
در پی انتشار خبری پیرامون وقوع عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی در یکی از مراکز پلیس، علی صالحی دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.
وزارت دفاع آمریکا در پی تشدید تنش‌ها با چین و همچنین باتوجه به جنگ اوکراین، کارگروهی ویژه جهت تسهیل فروش تسلیحات به متحدانش تشکیل داد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ