نشت گاز در ایالت پنجاب در کشور هندوستان دست کم ۱۱ قربانی گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این حادثه که بر اثر نشت کلر از داخل مخزن و لوله‌های انتقال آن به داخل محوطه استخر رخ داده است، ۳۴ نفر از بانوان از گروه‌های سنی مختلف دچار مسمومیت شدند.
دست کم ۱۶ نفر بر اثر نشت گاز در یک کمپ مسکونی غیررسمی در حومه ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی کشته شدند.
قم- به دلیل نشت گاز منوکسید کربن در یک مهمانپذیر ناامین در شهر قم ۱۰نفر دچار مسمومیت شدند که تعداد ۴ نفر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی علت حادثه انفجار یک واحد مسکونی در فرهنگ شهر تبریز را نشت گاز اعلام کرد.
عصر امروز یک شنبه براثر نشت گاز انفجار مهیبی در منطقۀ ولیعصرِ تبریز رخ داد. براثر این انفجار شیشۀ ساختمان‌های اطراف شکسته و برق این منطقه قطع شده است.
سرهنگ محمدی نسب با بیان اینکه اجساد ۴ مرد ۴۳، ۴۷، ۵۰ و ۶۹ ساله برای قزوین بودند، تصریح کرد: اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد.
فرهادی گفت: انفجار در حین حفاری به‌دلیل برخورد بیل میکانیکی با لوله گاز شهری و نشت شدید گاز رخ داده بود که این انفجار سبب تخریب ۴ باب مغازه و شکسته شدن شیشه‌های تعدادی واحد تجاری اطراف میدان طبرسی و ایراد خسارت به چند دستگاه خودروی سواری و مجروحیت تعدادی از افراد حاضر در محل شده بود.
مشهد ـ مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: نشت گاز شهری منجر به وقوع انفجار و تخریب دیوار یک مسجد در بلوار هدایت مشهد شد.
طی ساعات اخیر ۵۶ نفر از مصدومین از مراکز بیمارستانی اردبیل ترخیص شده و ۱۴ مصدوم دیگر تا ساعتی دیگر ترخیص خواهند شد.
جمعیت هلال احمر نشت گاز و گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی در منطقه کردستان-دهگلان سبب مسمومیت ۷ نفر شد.
دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز بخاری در روستای حسین کلولی دزفول، پنج نفر مصدوم شدند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جزییات حادثه نشت گاز سولفید هیدروژن در پتروشیمی چوار را تشریح کرد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جزییات حادثه نشت گاز سولفید هیدروژن در پتروشیمی چوار را تشریح کرد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت مادر و فرزندی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در بستان آباد خبر داد.
در پی نشت آمونیاک از کارخانه ای در شهرک «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی، مقامات رژیم صهیونیستی پنج تیم آتش نشانی را به محل اعزام کردند.
فرماندار ارومیه با اشاره به حادثه رخ داده برای کارگران شرکت اروم تریلر گفت: ۵۲ نفر با گاز آمونیاک مسموم و به بیمارستان اعزام و تحت مداوا قرار گرفتند.
ارومیه - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از نشت گاز آمونیاک یک تانکر در ارومیه خبر داد و گفت: در اثر این حادثه ۵۱ نفر مسموم شدند.
شامگاه امشب انفجار بزرگی در ساختمانی در منطقه کادیکوی استانبول به وقوع پیوست؛ بر اساس این گزارش، نشت گاز باعث وقوع انفجار شده است و نیروهای امداد و نجات و آتش‌نشانی به مکان حادثه اعزام شدند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این اتحادیه «نشت گاز از خطوط لوله نورد استریم را تصادفی نمی‌داند.»
مقامات دانمارکی و سوئدی روز سه شنبه از نشت غیرمنتظره خطوط لوله گاز نورد استریم در دریای بالتیک خبر دادند که سوء ظن‌هایی را در خصوص احتمال خرابکاری برانگیخته است.
وزیر امور خارجه سوئد تایید کرد که وقوع چند انفجار باعث نشتی اخیر گاز در خطوط لوله نورد استریم بوده است.
رئیس کمیسیون اروپا، اورسولا فون در لاین، نشت گاز کشف شده در دو خط لوله "نورد استریم" را نتیجه "عمل خرابکارانه" دانست.
مشاور رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین مدعی شد که حادثه نشت گاز در خط لوله نورد استریم یک، چیزی نیست جز «حمله تروریستی» روسیه علیه اتحادیه اروپا.
نشت مرموز گاز از خطوط لوله زیردریایی روسیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ