وزیر کشور گفت: زمان ماندگاری زائران در مرز ایران ۲ تا ۳ ساعت و متوسط زمان ماندگاری ۲۰ دقیق بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متوسط زمان تاخیر پرواز‌های تاخیردار در اردیبهشت ماه به ۸۴ دقیقه رسید و نسبت به اردیبهشت ۱۴۰۲، پنج دقیقه کاهش یافت؛ همچنین تنها ایرلاین ایران‌ایرتوز متوسط تاخیرهایش بیشتر از ۱۰۰ دقیقه بود و به ۱۰۶ دقیقه رسید.
رشد ۴.۷ درصدی اقتصاد ایران در پاییز سال گذشته در حالی است که متوسط رشد اقتصادی کشور‌های پیشرفته در این دوره تنها ۱.۲ درصد بوده است. اقتصاد آمریکا در این زمان تنها ۰.۹ درصد، منطقه یورو ۱.۸ درصد و ژاپن ۰.۴ درصد رشد کرده‌اند.
با اجرای مفاد قانون جدید چک و راه اندازی سامانه محچک، متوسط زمان رفع سو اثر چک‌های برگشتی از ۴۰ روز در سال‌های گذشته به ۱۲ روز در ۸ ماهه اخیر رسید که کاهش ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش درباره ثبت‌نام کلاس دهمی‌ها گفت: ثبت‌نام در دوره متوسطه دوم به دلیل اینکه دانش‌آموزان باید در آزمون‌های مرتبط با هدایت تحصیلی شرکت و فرم‌هایی را تکمیل کنند، معمولا از دهه دوم تیرماه به بعد انجام خواهد شد.
مورچه غول پیکر بزرگترین گونه مورچه جهان است که طول آن می‌تواند به ۴ سانتی‌متر برسد، تقریبا ۳۰ برابر بزرگتر از متوسط مورچه خانگی. شناخته شده است که این گونه از مورچه در جستجوی غذا تا ۸ کیلومتر سفر می‌کند!
برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری، دوره دوم آموزش متوسطه، متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره و برنامه آزمون هماهنگ پایه‌های دهم و یازدهم مدارس روزانه در نوبت خرداد ماه سال ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد.
افزایش قیمت بلیت مترو به طور متوسط با طرح شناوری که در شورا تصویب شد، ۲۵ درصد است که شامل ۱۰ درصد تخفیف در زمان های غیرپیک و ۱۰ درصد نیز تخفیف برای شارژ بلیت غیرحضوری است به طوری که در برخی ساعات با خرید بلیت مترو تا ۲۰ درصد تخفیف شامل حال مسافران مترو می شود.
سیارک ۲۰۲۳ DW در حال حاضر در فهرست ریسک بالای ناسا با عدد یک در مقیاس تورینو قرار دارد، بدین معنا که در حال حاضر نگرانی برای مردم در این باره وجود ندارد. اما در حالی که این سیارک اکنون در رتبه یک مقیاس تورینو قرار دارد، اما می‌تواند به عدد ۱۰ برسد که به معنای قطعیت برخورد با زمین است، اتفاقی که به طور متوسط هر ۱۰۰،۰۰۰ سال یک بار رخ می‌دهد. . ناسا گفته است که در صورت رسیدن عدد تورینو به ۳، در این مورد به مردم هشدار خواهد داد.
رئیس سازمان نقشه برداری تهیه نقشه فرونشست زمین را از دستاورد‌های این سازمان در خصوص فرونشست ذکر کرد و یادآور شد: فرونشست در همه مناطق دنیا ایجاد می‌شود، ولی نرخ فرونشست زمین در کشور با بیشینه بالای ۲۰ سانتیمتر، ۵ برابر متوسط دنیا است.
رئیس سازمان نقشه برداری گفت: اطلاعات دقیق فرونشست زمین را به صورت محرمانه برای مسؤولان کشور ارائه می‌کنیم تا برای آن تدبیری بیندیشند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که برداشتن گام‌های بیشتر در روز، همراه با ورزش بدنی متوسط تا شدید، می‌تواند خطر ابتلا به زوال عقل و اختلالات فکری را در زنان کاهش دهد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از رونمایی جشنواره فیلم بانوان در آینده نزدیک خبر داد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به فعالیت غیرحضوری مدارس برخی شهرهای استان در روز شنبه، گفت: امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار می‌شود.‌
او در ادامه با برشماردن برخی دلایل نارضایتی هنرمندان بیان می‌کند: «از زمان شکست اصلاحات تا امروز طبقه‌ی متوسط مدام سرخورده شده است. این خشم و اعتراض نیز به جایی متمرکز می‌شود که بتواند احساس ملموس بودن داشته باشد. این خشم در میدان هنرهای تجسمی هم می‌تواند تخلیه شود. موضوع دیگر هم تلقی استقبال حاکمیت از این موضوع بوده است که بدنه‌ی حوزه فرهنگی، سرانِ این حوزه را بی‌آبرو کنند.نمی‌توان انکار کرد که بخش بزرگی از اعضای هنرهای تجسمی ناراضی هستند و احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده‌اند و همه‌ی سرمایه‌های موجود در اختیار عده‌ی محدودی است و آن‌ها ثروت را براساس رابطه‌ سالاری بین خودشان انحصارا تقسیم می‌کنند.»
محققان دریافتند که زمان صرف شده برای انجام فعالیت بدنی متوسط تا شدید باعث کاهش میزان چربی کبد و مقاومت به انسولین می‌شود.
دکتر بیژن عبدالکریمی؛ از نیرو‌های انقلاب در برنامه زنده تلویزیونی «شیوه» انتقاد کرد و گفت: چرا به خاطر چند تار مو بر می‌آشوبید، ولی در برابر فجایع دیگر سکوت می‌کنید؟ با طبقه متوسط جز با زبان زور صحبت نکرده‌اید.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه موشک رضوان جزو موشک‌های برد متوسط ما دسته‌بندی می‌شود، گفت: این موشک با سرعت هشت برابر سرعت صوت وارد جو زمین می‌شود.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه موشک رضوان جزو موشک‌های برد متوسط ما دسته‌بندی می‌شود، گفت: این موشک با سرعت هشت برابر سرعت صوت وارد جو زمین می‌شود.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در مورد تاثیر سابقه تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ گفت: سوابق تحصیلی؛ یعنی دروسی که آزمون آن‌ها به صورت کتبی و نهایی توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود، در آزمون سال ۱۴۰۲ تاثیر ۴٠ درصدی قطعی خواهد داشت. امکان ترمیم نمره هم برای داوطلبانی که قبلا دوره متوسطه خود را به پایان رسانده‌اند، وجود دارد که این موضوع باید از آموزش و پرورش پیگیری شود.
محققان چینی با بررسی داده‌های ۱۴۲ مطالعه مختلف دریافتند کسانی که به سویه آلفا آلوده شده بودند به طور میانگین پنج روز دوره کمون داشتند و زمانی که سویه امیکرون وارد شد، دوره کمون به طور متوسط به کمتر از ۳.۵ روز کاهش یافت.
هفته نخست لالیگا در میان لیگ های معتبر اروپایی کمترین زمان مفید را داشت و متوسط زمان بازی نیز طولانی‌ترین بود.
هفته نخست لالیگا در میان لیگ های معتبر اروپایی کمترین زمان مفید را داشت و متوسط زمان بازی نیز طولانی‌ترین بود.
به طور متوسط مردان ۵۸ و زنان ۱۳۰ سکه را تعداد مناسبی برای مهریه می‌دانند؛ اما در نهایت میانگین تعداد مناسب سکه برای مهریه از نظر مردم ۹۴ سکه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ