به طور متوسط مردان ۵۸ و زنان ۱۳۰ سکه را تعداد مناسبی برای مهریه می‌دانند؛ اما در نهایت میانگین تعداد مناسب سکه برای مهریه از نظر مردم ۹۴ سکه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور دارد کار را محکم دنبال می‌کند و به امید خدا بتواند به بهترین نحو این مسیر را طی کند تا بتوانیم یک انتخابات خوب در پایان سال داشته باشیم.
تعداد فزاینده‌ای از زنان در تلاش هستند تا با وجود مخالفت برخی از مردان، راه خود را به برترین ورزش سنتی سوئیس وارد کنند.
برخلاف اینستاگرام واحد پول اجتماعی توئیتر کلمات هستند نه تصاویر. متا از افراد مشهور بزرگ دعوت می کند تا به نسخه اولیه تردز بپیوندند. متا تایید کرده که پیش تر نام های بزرگی هم چون ملاله یوسف زی، شکیرا و گورون رمزی از تردز استفاده کرده اند. تردز شاید شاید بهترین شانس را در میان رقبای توئیتر داشته باشد و به تعداد بیش تری از چهره های سنگین وزن و کاربرانی که آنان را دنبال می کنند نیاز دارد.
کشور ژاپن با ۱۱۷ دانشگاه بیشترین تعداد دانشگاه را در این رتبه‌بندی دارد و پاکستان با ۸ دانشگاه جدید و ترکیه با ۷ دانشگاه جدید بیشترین تعداد دانشگاه‌های جدید را در رتبه‌بندی تایمز آسیایی جاری داشته‌اند.
تعدادی از کارشناسان خواب اشاره کردند که بهترین دما برای خواب ۱۸ درجه سانتی گراد است. اگرچه این درجه دما از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما میانگین خوبی می‌باشد. باید ترموستات خود را در جایی بین ۱۵ تا ۲۴ درجه سانتی گراد تنظیم کنید.
شاید هیچ‌کدام از این موارد به جالبی تعداد گل‌های لورنسی رودریگس بازیکن تیم البطائه نباشد. او با زدن ۱۳ گل، پنجمین گل‌زن برتر لیگ امارات شد. اینجا سوژه اصلی مطلب است؛ اینکه تعداد گل‌های برترین گل‌زن لیگ ایران به اندازه گل‌هایی است که لورنسی در امارات زده، ولی به جایگاهی بهتر از رتبه پنجمی نرسیده است
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که تعداد رشته های اعزامی به بازی های آسیایی شنبه نهایی می شود. نماینده شورای المپیک آسیا هم تاکید کرد که تعویق بازیهای آسیایی بهترین تصمیم بود.
در آستانه برگزاری دیدار شهرآورد، بانک شهر از تعدادی از بهترین هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس تقدیر و تشکر به عمل آورد.
امروز نیز تعداد قابل توجهی از نمادهای بورسی در وضعیت صف خرید قرار داشتند.
قهرمان المپیک توکیو گفت: ما اگر بهترین تیرانداز هم باشیم اما اعزام نشویم و یا تعداد اعزام‌های کمی داشته باشیم، قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.
ابتلا به دیابت به این معنی است که شما باید از هر چیزی که می‌خورید یا می‌نوشید آگاه باشید. دانستن تعداد کربوهیدرات‌هایی که مصرف می‌کنید و اینکه چگونه می‌توانند بر قند خون شما تأثیر بگذارند بسیار مهم است.
وزیر دفاع آلمان گفت: در هر صورت، هیچ کدام از ما نمی‌داند پوتین دارد چه کار می‌کند، اما این نباید جلوی ما و متحدانمان را از پیشنهاد کردن حمایت‌های معقول به اوکراین بگیرد. در اوکراین یک "جنگ فرسایشی بی‌رحمانه" همراه با "تعداد قربانیان بسیار" دارد اتفاق می‌افتد.
سباستین تیگالی، مهاجم الوحده، پس از گلزنی به الوصل، تعداد گل‌های خود را 176 رساند تا نیم نگاهی به کسب عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ امارات داشته باشد.
در ورزشگاه نقش جهان در بهترین بازی ممکن به روی هواداران سپاهانی و البته تعدادی از هواداران سیرجانی باز شد.
زبرویید حاصل تلاقی گورخر و اسب است و برای دریافت بهترین ژن‌ها از هر دو گونه پرورش داده می‌شود. به عقیده محققان، گورخر‌ها نسبت به اسب‌ها کمتر مستعد ابتلا به بیماری هستند. از آن سو اسب‌های اهلی آسان‌تر تربیت می‌شوند. آن‌ها همچنین نمونه جالبی از هیبرید‌های پرورش یافته‌ای هستند که تعداد کروموزوم شان کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال، اسب‌ها ۶۴ کروموزوم و گورخر‌ها بین ۳۲ تا ۴۶ کروموزوم دارند.
بازی دوستانه‌ای که به آن لقب رقص آخر داده بودند، با پیروزی مسی اما دبل رونالدو به پایان رسید. با احتساب گل‌هایی که در این بازی زدند، تعداد گل‌های مسی و رونالدو در تقابل‌های‌شان در تمامی رویدادهای رسمی و دوستانه در عدد 23 برابر شد.
برزیل با وجود حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر، همچنان برترین تیم ادوار جام جهانی است. آنها غیر از برتری در تعداد جام‌ها بر سایر رقبا، از لحاظ برد و پیروزی و امتیاز کسب شده هم فاصله زیادی دارند
در میزان مالکیت و هم چنین تعداد پاس ها ولز تیم بهتری بود اما در تدارک حمله تیم کارلوس کی روش بهتر بازی کرد و در نهایت مزد خود را با دو گل گرفت.
بازیکنانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حاضرند و بیشترین تعداد گل ملی را در کارنامه دارند.
پژوهش‌ها نشان داده اند که اگر میلیارد‌ها وجود نداشتند سیاره زمین حال و روز بهتری داشت. مقابله با انتشار آلاینده‌های کربنی از سوی میلیاردر‌ها تا حدودی آغاز شده است. از جمله در مورد افرادی مشهوری مانند خانواده کارداشیان و تیلور سوئیفت که به دلیل تعداد زیاد سفر‌های صورت گرفته از طریق هواپیمای خصوصی و دیگر اقدامات بیهوده و پرهزینه برای محیط زیست مورد انتقاد قرار گرفته اند.
به نظر می رسد نساجی عزم خود را جزم کرده که رکورد فصل گذشته در تعداد پیروزی‌ها را بشکند و بعد از قهرمانی در جام حذفی این‌بار بهترین حضور در لیگ برتر را رقم بزند.
به نظر می رسد نساجی عزم خود را جزم کرده که رکورد فصل گذشته در تعداد پیروزی ها را بشکند و بعد از قهرمانی در جام حذفی این بار بهترین حضور در لیگ برتر را رقم بزند.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی در خصوص حضور بانوان در بازی استقلال گفت: برای حضور بانوان در بازی استفلال و مس کرمان تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده تا برنامه به بهترین شکل اجرا شود.
ابهام، بهترین واژه برای انتخابات پیش روی فدراسیون است؛ اینکه تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده از سه به دو نفر کاهش پیدا می‌کند یا خیر جوابش در خیابان سئول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ