برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری، دوره دوم آموزش متوسطه، متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره و برنامه آزمون هماهنگ پایه‌های دهم و یازدهم مدارس روزانه در نوبت خرداد ماه سال ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرجان جوکوویچ زمان بازنشستگی پسرش، نواک جوکوویچ 36 ساله و قهرمان 23 دوره گرند‌اسلم را فاش کرد.
پیش از این پیکه و شکیرا در زمان جدایی توافق کرده بودند که تا یک سال هیچ خبری در خصوص روابط آن‌ها منتشر نشود، اما مدافع بارسلونا این توافق را زیر پا گذاشته است. در این بین نشریه سان مدعی شده حواشی اخیر تاثیر بدی روی شکیرا گذاشته و باعث بی‌خوابی شدید او شده است. اخیرا هم تصاویری از این خواننده مشهور همراه با دو فرزند او منتشر شد که در آن‌ها بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.
مجلس مقرر کرد که کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مکلفند مالیات سالانه مربوط به هر یک از واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای تحت تملک خود و افراد تحت تکفل را حداکثر تا پایان بهمن ماه هر سال پرداخت کنند.
به گفته معاون وزیر ورزش و در صورت عدم بروز موضوع غیرمنتظره و غیرقابل پیش‌بینی، انتخابات فدراسیون‌هایی که پیش از این زمان آنها اعلام شده بود، برگزار می‌شود.
زمان مسابقه معوقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای مطالعه بیشتر داوطلبان و چالش‌های تعطیلی مراکز آموزشی در ایام پایان سال، آزمون به هشتم اردیبهشت سال آینده موکول شد.
وزارت صمت وعده داده بود که تا پایان سال جاری ۱۰ درصد از خودروهای وارداتی را عرضه خواهد کرد با این حال امروز سوم اسفند ماه است و هنوز سازوکار فروش خودروهای خارجی مشخص نشده است.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: با این طرح میزان ساعتی که برای آموزش در مقاطع مختلف تعیین شده، باید رعایت شود. متأسفانه با تقویم آموزشی فعلی ۴۰ درصد زمان آموزشی در مدارس به دلیل فقدان برنامه صحیح و حوادث پیش بینی نشده از دست می‌رود. به همین دلیل این قانون، انعطافی ایجاد کرده که شروع و پایان سال تحصیلی در یک فرآیند ۱۲ ماهه و بر اساس ساعات برنامه درسی ملی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شود.
بیست و یک روز تا پایان مهلت قانونی پرداخت مالیات خودروهای لوکس زمان باقی است. این در حالی است که طبق گفته رئیس سازمان امور مالیاتی، در حال حاضر اطلاعات ۴۰۰ هزار خودروی گران قیمت شناسایی شده است.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی از برگزاری انتخابات ۹ فدراسیون دیگر تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: مجمع چند فدراسیون دیگر هم در اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
کارشناسان معتقدند از عمر خورشید، حدود ۵ میلیارد سال باقی مانده است. در آن مرحله، آن‌ها پیش بینی می‌کنند که هسته هیدروژنی که آن را حفظ می‌کند به پایان خود خواهد رسید.
وزیر آموزش و پرورش از تعیین رتبه قطعی معلمان در قانون رتبه بندی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: هر زمان که رتبه قطعی صادر شود، مزایای درنظر گرفته شده برابر سقف ۳۸ هزار میلیارد تومانی که در بودجه برای این امر دیده شده، از ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ برای آن‌ها محاسبه و مابه التفاوت‌ها پرداخت خواهد شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اکثر جوانانی که در سال جاری علیه محدودیت‌های کووید اعتراض کردند از آن اعتراض مرگبار بیش از ۳۰ سال پیش خاطره‌ای در ذهن ندارند و یا اصلا در آن زمان متولد نشده بودند و هیچ تصویری از اعتراض در میدان تیان آنمن که توسط رژیم در اخبار و گزارش‌ها سانسور شده در ذهن نداشته‌اند. به نوعی، خطرناک‌ترین شوک برای شی می‌تواند بیداری سیاسی بسیاری از ذهن‌های جوان و تحصیل کرده باشد که آماده هستند به طور علنی علیه او ظاهر شوند.
نکته جالب اینکه چند روز دیگر، مدت زمان دوری کریمی از تیم ملی دقیقا ۲ سال خواهد شد.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
گرگان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زمان ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی را حداکثر دو سال عنوان کرد و گفت: تا پایان سال جاری سه هزار واحد مسکونی را به متقاضیان تحویل می دهیم.
گرگان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زمان ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی را حداکثر دو سال عنوان کرد و گفت: تا پایان سال جاری سه هزار واحد مسکونی را به متقاضیان تحویل می دهیم.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
محمدولی با اشاره به اینکه طلا و سکه تا پایان سال با افزایش مواجه می‌شوند، گفت: این ثبات نسبی قیمت نیز از آن جا نشات می‌گیرد که خرید و فروشی در بازار انجام نمی‌شود و نه اینکه در اقتصاد کشور اتفاقی رخ داده که باعث ثبات قیمت‌ها شده است، بنابراین به مرور باید منتظر این باشیم که تا شب عید قیمت‌ها با شیب ملایم با رشد قیمت روبرو باشد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در مورد تاثیر سابقه تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ گفت: سوابق تحصیلی؛ یعنی دروسی که آزمون آن‌ها به صورت کتبی و نهایی توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود، در آزمون سال ۱۴۰۲ تاثیر ۴٠ درصدی قطعی خواهد داشت. امکان ترمیم نمره هم برای داوطلبانی که قبلا دوره متوسطه خود را به پایان رسانده‌اند، وجود دارد که این موضوع باید از آموزش و پرورش پیگیری شود.
آقامیری در مورد زمان ایمن سازی گود با تاکید بر اینکه براساس برنامه ریزی‌ها مقرر شده تا پایان سال این مهم انجام شود، گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته بعد از ایمن سازی گود باید در این محل متناسب با فضای پیرامونی برج میلاد، مجموعه فرهنگی ساخته شود.
نماینده مردم بابلسر در مجلس گفت: با وجود ابطال مصوبه دولت در کمیته تطبیق هنوز موضوع پرداخت حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ