یک روزنامه آلمانی می‌گوید هری کین پروژه اصلی بایرن مونیخ برای تابستان آینده است و باشگاه آلمانی برنامه‌ریزی برای این انتقال را از هم‌اکنون آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد بایرن مونیخ از فروش بنجامین پاوارد کاملا منصرف شده و به منچستریونایتد اعلام کرد که دیگر برای خرید این مدافع پیشنهاد ارسال نکند.
روزنامه آلمانی بیلد مدعی است داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، یک مشتری بزرگ پیدا کرده است.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید نیکلاس فولکروگ، آقای گل فصل گذشته بوندس‌لیگا، در آستانه پیوستن به بایر لورکوزن قرار دارد.
روزنامه آلمانی بیلد در یک گزارش می‌گوید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید می‌تواند برای بایرن مونیخ اتفاقی خطرناک و ناخوشایند باشد.
روزنامه آلمانی آبندزایتونگ در خبری اختصاصی مدعی شد در ساعت‌های گذشته خبر عجیبی از طرف تاتنهام به بایرن مونیخ ارسال شده است: هری کین فروشی نیست!
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید مدیر ورزشی لایپزیش بودجه‌ای کلان برای خریدهای تابستانی دریافت کرده و به زودی نقل و انتقالات تابستانی آلمان را متحول می‌کند.
روزنامه آلمانی بیلد فاش کرد باشگاه آرسنال برای راضی کردن کای هاورتز به جدا شدن از چلسی به او پیشنهادی داده که بر اساس آن ستاره آلمانی حالا بیشترین دستمزد را در آرسنال می‌گیرد.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید دورتموند برای پر کردن جای خالی جود بلینگام که راهی رئال مادرید شده به دنبال جذب کانر گالاگر از چلسی است.
روزنامه آلمانی بیلد در یادداشتی از یورگن کلوپ خواست برای پایان دادن به کابوس هانسی فلیک در تیم ملی آلمان، لیورپول را ترک کرده و سکان هدایت مانشافت را به عهده بگیرد.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند خواهان تبدیل بوندس‌لیگا به رقابتی شبیه لیگ برتر انگلیس هستند و حتی تهدید به جدایی از بوندس‌لیگا کرده‌اند.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید رئال مادرید برای پر کردن جای خالی کریم بنزما، کولو موآنی، مهاجم فرانسوی آینتراخت، را به عنوان گزینه اصلی خود در نظر گرفته است.
توماس مولر، ستاره کهنه‌کار بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 6-0 مقابل شالکه روزنامه آلمانی بیلد را به شدت مورد حمله قرار داد.
روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد بعد از اولتیماتوم دورتموند به یوسف موکوکو او تصمیم گرفته قراردادش با زردپوشان آلمانی را تمدید کند.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید رودی فولر گزینه اصلی فدراسیون فوتبال آلمان برای جانشینی اولیور بیرهوف به عنوان مدیر تیم ملی آلمان است.
روزنامه آلمانی یونگه ولت در گزارشی نوشت: افزایش بی سابقه قدرت کشورهای شرقی در برابر آمریکا و اروپا، باعث شده است که کشورهای غربی جایگاه خود را در عرصه بین المللی به آنها واگذار کنند.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید بعد از درخشش جود بلینگام در جام جهانی قطر او حالا به یکی از پرخواهان‌ترین ستاره‌های فوتبال اروپا تبدیل شده است.
تیم ملی فوتبال آلمان به تغییراتی اساسی و جوانگرایی جدی برای بهبود شرایطش در رقابت‌های پیش‌رو نیاز دارد.
نشریه آلمانی فرانکفورتر آلگمانیه سایتونگ در مقاله‌ای بحث برانگیز، موفقیت‌های آرژانتین در جام‌های جهانی را ترکیبی از حقه‌بازی و بازی هنرمندانه توصیف کرد.
روزنامه جروزالم پست‌ گزارش داد با توجه به تحریم‌های روسیه ،دولت آلمان در حال مذاکره با ‌ایران ‌برای خرید نفت است.
روزنامه جروزالم پست‌ گزارش داد با توجه به تحریم های روسیه دولت آلمان در حال مذاکره با ‌ایران ‌برای خرید نفت است.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
روزنامه آلمانی بیلد در یادداشتی به بررسی شانس آلمان در جام جهانی قطر پرداخت و نقش بایرن مونیخ و سرمربی‌اش در موفقیت مانشافت را نقشی کلیدی دانست.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید هری کین پروژه اصلی بایرن مونیخ برای تابستان آینده است و باشگاه آلمانی برنامه‌ریزی برای این انتقال را از هم‌اکنون آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ