روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند خواهان تبدیل بوندس‌لیگا به رقابتی شبیه لیگ برتر انگلیس هستند و حتی تهدید به جدایی از بوندس‌لیگا کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیم مین جائه در شروع نیمه دوم سوپرکاپ آلمان برای نظم بخشیدن به خط دفاعی بایرن مونیخ وارد زمین شد.
محمد بن سلمان از این پویایی سود می‌برد، زیرا وقتی شما یک دولت در امریکا دارید که یک سیاست خارجی خاورمیانه‌ای دارد که به طور منحصر به فرد بر عادی سازی روابط بین عربستان سعودی و اسرائیل متمرکز شده این بدان معناست که محمد بن سلمان می‌تواند از هر کاری که انجام می‌دهد فرار کرده و مسئولیت آن را نپذیرد و با درخواست پاسخگویی مواجه نشود
سخنگویان کاخ سفید از پرسش خبرنگاران درباره اتهامات واردشده به رئیس جمهور آمریکا و پسرش مبنی بر مشارکت آنها در اعمال فشار بر یک تاجر چینی و فساد مالی، طفره رفتند.
در نامه شماری از دیپلمات‌های پیشین آمریکایی به بایدن مطرح شده است که راهبرد فعلی بایدن مبنی بر کاهش تحریم‌ها در قبال رفتار خوب، خطرناک است چراکه «به جای متکی بودن بر اهرم فشار آمریکا، بیشتر متکی بر اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است.»
فرانتس راث، اسطوره بایرن مونیخ بعد از انجام عمل قلب باز اوضاع خوبی دارد.
به نظر می رسد که تغییر و تحولات بزرگی در انتظار بایرن مونیخ است.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ، فروش لواندوفسکی را حاصل خردجمعی در این باشگاه دانست.
در شب تساوی عجیب یونایتد مقابل سویا با دو گل به خودی، تیم بایر لورکوزن با پاس سردار آزمون از باخت در لیگ اروپا فرار کرد.
بایدن به صورت مستقیم وارد کمپین فشاری شده که کاخ سفید آن را در نهان و آشکار اداره می‌کند تا نخست وزیر دولت ائتلافی اسرائیل متقاعد شود و تصویب این طرح در پارلمان را متوقف کند.
نتانیاهو در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره بحران در سرزمین های اشغالی گفت که اسرائیل مستقل است و بر اساس فشار از خارج تصمیم گیری نمی کند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاریس فشار شدیدی را تحمل می‌کند.
عملیات پاری سن ژرمن برای فرار از شکست خانگی برابر بایرن مونیخ در دقایق پایانی با شکست مواجه شد.
سرمربی بایرن مونیخ بعد از تساوی مقابل فرانکفورت تاکید کرد که تیمش طی این چند وقت اخیر عملکرد خوبی نداشته است.
ماجرای جدید کشف اسناد سرّی در دفتر و خانه جو بایدن، کاخ سفید را تحت فشار قرار داده است. این اسناد سرّی، قدیمی و مربوط به دوره‌ای است که او به عنوان معاون رییس جمهور در دولت باراک اوباما فعالیت می‌کرد.
یک پژوهشگر مسائل استراتژیک با بیان اینکه ادعاها و اظهارات آمریکایی‌ها درباره برجام ناشی از فشار افکار عمومی غرب و آمریکا است تا بایدن وارد مذاکره با ایران نشود، گفت: آمریکایی‌ها بدشان نمی‌آید ایران وضعیت نا بسامان داشته باشد.
دولت جو بایدن در نظر دارد تا «گروه واگنر» روسیه را یک سازمان تروریستی خارجی معرفی کرده و از این طریق فشار بیشتری بر مسکو وارد کند.
«قدرت گیری جمهوریخواهان در کنگره آمریکا، سیاست دو خطی دولت بایدن در رابط با ایران که هم بر دستیابی به توافق با تهران و هم اعمال فشار بر آن تاکید دارد را کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این راستا، جمهوریخواهان از قدرت خود در کنگره و اثرگذاریِ این نهاد قانونی بر سیاست خارجی دولت مستقر استفاده خواهند کرد و زمینه را جهت تقویت آن بُعد از سیاست خارجی دولت بایدن در قبال ایران که بر تشدید فشار‌ها علیه این کشور تاکید دارد، بیش از پیش فراهم می‌کنند و البته در مسیر تعامل با ایران، چالش‌های گسترده‌ای را ایجاد خواهند کرد.»
در صورت شکست دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای کنگره، بایدن ممکن است سیاست «فشار حقوق بشری» را علیه کشورهای عربی به کار گرفته و زمینه افزایش آشوب‌های اجتماعی را در غرب آسیا فراهم آورد.
رئیس جمهور سابق آمریکا، به منظور دریافت جزئیات و پیگیری برنامه‌ جمهوری‌خواهان جهت استیضاح رئیس جمهور کنونی این کشور، متحدان عالیرتبه خود در کنگره را تحت فشار قرارداده است.
آلفونس شوبک، آشپز معروف بایرن مونیخ، به خاطر فرار مالیاتی به زندان محکوم شده است.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، احتمال اینکه مانوئل نویر جام جهانی را از دست بدهد رد کرد ولی گفت که او در دو بازی بعدی تیمش غایب خواهد بود.
تصمیم هفته گذشته اوپک برای کاهش تولید نفت، بایدن را که با مشکلات سوخت و فشارهای اقتصادی درآمریکا مواجه است را تحت فشار قرار داده از این رو می خواهد رویکرد سخت گیرانه تری را در قبال سعودی ها اتخاذ کند.
بعد از تساوی 2-2 بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت، ناگلزمان، سرمربی بایرن، به خبرنگاران گفت خودش را به دلیل نتایج اخیر تیمش تحت فشار احساس نمی‌کند.
رئیس‌جمهور فعلی آمریکا که با وعده‌ی بازگشت به برجام پا به عرصه‌ی رقابت‌های ریاست‌جمهوری گذاشت، تاکنون عملکردی همسو با پیشینیان خود در اعمال فشار حداکثری علیه ملت ایران داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ