روزنامه جروزالم پست‌ گزارش داد با توجه به تحریم‌های روسیه ،دولت آلمان در حال مذاکره با ‌ایران ‌برای خرید نفت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین در 30 دقیقه پایانی سوپرکاپ آلمان به ترکیب بایرن مونیخ اضافه شد تا از شکست این تیم جلوگیری کند.
بعضی از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان اعتقاد دارند که یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، باید هرچه زودتر هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.
جنگ اوکراین تا امروز تحت کنترل طرف شرقی و غربی پیش رفته است. اما قانونی وجود ندارد که ابرقدرت‌ها تا ابد مراعات حال یکدیگر را بکنند. هیچ بعید نیست جنگ جهانی سوم در ساعت ۶ بعدازظهر روز ۳ نوامبر ۲۰۲۳ با حمله موشکی روسیه به آلمان آغاز شود. روس‌ها خیلی وقت است دولت اوکراین را به حکومت نازی‌ها تشبیه می‌کنند و مقابله با آن را لازم می‌دانند و حالا هم که ژرمن‌ها دست بالا را در فعل و انفعالات نظامی مقابل «دشمن فرضی» خود دارند تا پیش‌بینی «الکسا» خیلی هم غیرواقعی به نظر نرسد.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی اعلام کرد باشگاه دورتموند در مذاکرات با رئال مادرید بر سر انتقال جود بلینگام موضعی سرسختانه اتخاذ کرده و راضی به از دست دادن ستاره‌اش نیست.
نیمه اول بازی بایرن مونیخ و منچسترسیتی با یک درگیری به پایان رسید.
دنی ولبک به طرز عجیبی فرصت فوق العاده برابر دروازه خالی چلسی را به آسمان زد.
کمیسر پارلمانی نیروهای مسلح آلمان اعلام کرد ارسال مداوم سلاح به اوکراین، این کشور را با کمبود جدی ذخایر تسلیحاتی مواجهه کرده است.
دولت آلمان به منظور جبران کمبود تسلیحات خود به دلیل ارسال مداوم سلاح به اوکراین، دست به دامن سوئیس شد.
شواهد نشان می‌دهند که پوتین واقعا در جنگ گازی خود شکست خورده است. آلمان سال ۲۰۲۳ میلادی را بدون گاز روسیه آغاز می‌کند و نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن آن ندارد. این دقیقا شکست کرملین است. گاز طبیعی روسیه دیگر یک سلاح موثر علیه آلمان نیست.
دولت آلمان با ارسال یادداشتی به لهستان مذاکره و گفتگو بر سر غرامت جنگ جهانی دوم را رد کرده و موضوع را تمام شده عنوان کرده است.
کریستوفر برگر، سخنگوی وزارت خارجه آلمان روز چهارشنبه به خبرنگاران در برلین گفته بود: از دید ما، در حال حاضر هیچ الزام یا دلیلی برای ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای با ایران وجود ندارد.
پس از نمایش خیره‌کننده ژاپنی‌ها در مصاف با آلمان یک اشتباه و غفلت در دیدار برابر کاستاریکا برای شکست کافی بود.
در میان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه تیم آلمان، بلژیک و عربستان سعودی کمپ‌های متفاوتی را برای مدت زمان اقامت‌شان در قطر انتخاب کرده‌اند.
ستاره آلمان جام‌جهانی را از دست داد
با اعلام رسمی باشگاه لایپزیش، تیمو ورنر، مهاجم آلمانی این تیم، به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا قادر به حضور در تیم ملی آلمان در جام جهانی قطر نخواهد بود.
در آخرین دیدارِ دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهاجم احیا شده آلمانی مصدوم شد و ممکن است کابوسِ از دست دادن جام جهانی برایش تعبیر شود.
اتحادیه خلبانان خطوط هوایی آلمان اعتصاب سه روزه خود را از روز دوشنبه اعلام کرد.
جاشوا کیمیش، ستاره ملی‌پوش آلمانی، از عملکرد مانشافت در بازی دیشب مقابل انگلیس و از دست دادن برتری 2-0 عصبانی است.
وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرد اداره یک واحد متعلق به شرکت «روس‌نفت» روسیه را به رگولاتور صنعت سپرده و کنترل پالایشگاه شودت که ۹۰ درصد سوخت برلین را تامین می‌کند را برعهده می‌گیرد.
وزیر دفاع آلمان مدعی شد کشورش در خصوص تحویل برخی تسلیحات نظامی به اوکراین محدودیت اعمال می کند.
پی‌یر لیتبارسکی، ستاره سابق فوتبال آلمان، می‌گوید لیورپول روزهای بدی در پیش دارد و یورگن کلوپ به خاطر از دست دادن سادیو مانه بسیار حسرت خواهد خورد.
بازی پر تنش چلسی و تاتنهام بارها به درگیری توخل آلمانی و کونته ایتالیایی منجر شد. بعداز درگیری بچگانه دو مربی بر سر شادی گل‌ها، در پایان مسابقه هم توخل هنگام دست دادن ، دست کونته را رها نکرد!! چیزی نمانده بود که دو مربی همدیگر را کنک بزنند. دربی لندن دو بر دو مساوی تمام شد. باوجود پایان مسابقه داور هردو مربی را اخراج کرد.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی درگیری با آنتونیو کونته را اتفاقی مرسوم در فوتبال می‌داند.
«عبور مستقیم» ایران خودرو از بحران خودروهای ناقص

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ