روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر قرار باشد بعد از محدودسازی تنش، مذاکرات هسته‌ای دنبال شود، این مذاکرات احتمالا در راستای رسیدن به یک برجام بروز شده خواهد بود. زیرا ایران بارها گفته که می‌خواهد مذاکرات هسته‌ای در قالب برجام دنبال شود. اما با توجه به تاریخ انقضای برجام و پایان یافتن بسیاری از بندهای غروب، اگر قرار باشد برجام دوباره احیا شود، یک برجام به‌روز شده با تعهدات هسته‌ای بیشتر و به‌روز کردن زمان‌بندی‌ها خواهد بود. حال این پرسش ایجاد می‌شود که آیا اکنون بازگشت به تعهدات برجامی برای ایران منفعتی خواهد داشت؟
وزیر دفاع لهستان در بحبوحه تنش این کشور با روسیه و بلاروس، از تشکیل واحد نظامی جدید در شمال شرق لهستان خبر داد.
تنش میان هواداران میلان و جری کاردیناله، مالک باشگاه روز به روز بیشتر می‌شود که آخرین مورد آن در مورد تبریک تولد به پائولو مالدینی بود.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان، با اشاره به تنش آبی موجود در شهرستان‌های سمنان و شاهرود، گفت: حفر سه چاه جدید در این دو شهرستان برای کاهش مشکل، مصوب شده است.
سفر تبلیغاتی لیونل مسی به عربستان به قدری برای مسئولان پی اس جی و کادر فنی عجیب بود که باعث خشم آنها شده است. اکیپ خبر از تنش و درگیری بین دو طرف داده است.
رسانه عبری اذعان کرد چرخش ایران در تنش زدایی و همگرایی با کشورهای عرب با تشویق پکن، گامی است در تحقق خاورمیانه جدید با رهبری ایران و پیامی نگران کننده به واشنگتن و تل آویو است.
رسانه عبری اذعان کرد چرخش ایران در تنش زدایی و همگرایی با کشورهای عرب با تشویق پکن، گامی است در تحقق خاورمیانه جدید با رهبری ایران و پیامی نگران کننده به واشنگتن و تل آویو است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز علی رغم تنش قیمتی که وجود داشت با روند نوسازی با تأخیر مواجهه شدیم، ولی این کار انجام شد و مخازن جدید به مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تحویل داده شد. به این ترتیب با اقدامات سال گذشته و آنچه که در ۱۴۰۲ انجام خواهد شد؛ در حوزه نوسازی مخازن زباله، چهره شهر تهران تغییر خواهد کرد و شهروندان شاهد نوسازی این مخازن خواهند بود.
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه سیاست تنش آفرینی کشورش علیه مسکو از اختصاص « بسته جدید کمک نظامی ۳۵۰ میلیون دلاری به اوکراین» از سوی واشنگتن خبر داد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا و هم پیمانانش در تلاش هستند تا در نقاط مرزهای جدید روسیه ایجاد ناامنی کنند.
تنش‌‌ بین دو باشگاه مادریدی رئال و اتلتیکو بالا گرفته و این بار موضوع تنش تلاش رئال برای به خدمت گرفتن یکی از ستاره‌‌های نوجوان آکادمی روخی‌بلانکو است.
در ادامه افزایش تنش بین صربستان و منطقه جدایی‌طلب کوزوو، رئیس‌جمهور صربستان تأکید کرد که کوزوو بخشی جدایی‌ناپذیر از این کشور است.
بعد از گزارشها مبنی بر پیام بنجامین پاوارد به بارسلونا و ابراز تمایل برای انتقال به کاتالونیا، باشگاه بارسا با این مدافع فرانسوی بایرن مونیخ تماس گرفت.
پس از دور جدید آزمایش‌های موشکی کره شمالی، کره جنوبی خواستار رزمایش مشترک هسته‌ای با آمریکا شده است؛ با این تفاسیر آیا تنش بین دو کره در ۲۰۲۳ به مرحله تقابل می انجامد؟
مربی بدنساز اختصاصی ریس جیمز با حضور او در بازی برابر بورنموث که باعث مصدومیت مجددش شد، موافق نبود.
یک روزنامه فرانسوی فاش کرد عصبانیت دیدیه دشان بین دو نیمه فینال جام جهانی باعث شده تنش قابل توجهی در رختکن فرانسه ایجاد شود.
مقامات مالزی پس از  اعلام نتایج غیر قطعی انتخابات سراسری این کشور درباره افزایش تنش های قومی به تیک تاک هشدار دادند و اکنون اپلیکیشن مذکور اعلام کرده به دقت محتوای ناقض قوانین را رصد می کند.
منابع لبنانی از تنش های لفظی میان برخی نمایندگان لبنانی و نبیه بری رئیس پارلمان این کشور در پنجمین جلسه انتخاب رئیس جمهور جدید خبر دادند.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ را هدف گرفته و در ماه ژانویه برای خرید او اقدام خواهد کرد.
طرح ادعای ارسال تسلیحات از سوی ایران برای حمایت نظامی از روس‌ها موضوعی است که می‌تواند تبعاتی جدی را بر آینده مناسبات ایران و غرب به همراه داشته باشد. حتی برخی از ناظران سیاسی بر این باور هستند که این موضوع می‌تواند تاثیری عمیق را بر آینده مذاکرات برجام برجای بگذارد. همین امر واکنش‌های را در سطح داخلی نسبت به هر گونه ورود ایران به جنگ اوکراین به همراه داشته است
وزارت امور خارجه روسیه از مقامات جمهوری آذربایجان و ارمنستان خواست خویشتندار باشند و اختلافات را از طریق مذاکره حل و فصل کنند.
شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی دور جدید درگیری های مسلحانه بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان جلسه اضطراری برگزار می کند.
دو کشور چین و ایران به همراه روسیه هسته اصلی قطبی ضدآمریکایی را تشکیل می‌دهند. با بحران اوکراین و افزایش تنش ها در تایوان، باید منافع مشترک تهران، پکن و مسکو را زیر نظر داشت.
سفر پلوسی به تایوان با برنامه ریزی آمریکا برای ملتهب ساختن منطقه و به چالش کشیدن قدرت چین در حیات خلوتش انجام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ