روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید رودی فولر گزینه اصلی فدراسیون فوتبال آلمان برای جانشینی اولیور بیرهوف به عنوان مدیر تیم ملی آلمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودی گارسیا، سرمربی جدید ناپولی‌ این تیم را به یک موسیقی پرشور تشبیه کرد.
رودی فولر، اسطوره فوتبال آلمان و مدیر تیم ملی این کشور، معتقد است که این تیم از کمبود بازیکن درجه یک رنج می‌برد.
رودی فولر، مدیر تیم ملی آلمان، پس از باخت 0-1 مقابل لهستان از هانسی فلیک، سرمربی مانشافت حمایت کرد.
منصوری در فضای داخلی کادیلاک اسکالید صرفاً تغییراتی جزئی را اعمال کرده است. کف‌پوش رنگ شتری هماهنگ با روکش چرمی صندلی‌ها، نشان منصوری روی فرمان و کاورهای اسپرت‌تر پدال بخش عمده این تغییرات را تشکیل می‌دهند. البته تصمیم منصوری برای عدم تغییر گسترده کابین اسکالید منطقی به‌نظر می‌آید، از آنجا که این شاسی بلند فول سایز آمریکایی کابین لوکس خوش‌ساختی دارد.
روی کاغذ همه پرسپولیس را مقابل پیکان برنده می‌دانستند.
رودی فولر، اسطوره سابق رم و لورکوزن در آستانه دیدار دو تیم در لیگ اروپا، گفت طرفدار ژرمن‌ها خواهد بود.
گلزنی فلورین ویرتز روی پاس سردار آزمون مانع از این شد که جشن تولد رودی فولر خراب شود.
توبی شلدون ۵ سال و نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار برای شبیه شدن به جاستین بیبر صرف کرده است. او که خود نیز به عنوان آهنگساز در عرصه‌ی موسیقی فعالیت دارد، برای تبدیل کردن چهره اش به این خواننده‌ی مشهور از فیلر صورت استفاده کرده و بر روی چانه و پلک هایش جراحی زیبایی انجام داده است.
النصر با چند بازیکن غایب و البته با حضور رونالدو، خود را برای دیدار برابر الوحده آماده می کند.
رودی فولر، مدیر تیم ملی آلمان، معتقد است تفاوت چندانی بین آلمان و آرژانتین که عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد، وجود ندارد.
رودی فولر هرچند حالا در تیم ملی آلمان مشغول است و از بایرلورکوزن جدا شده ولی مثل همیشه دوست دارد این تیم در بازی‌هایش برنده شود.
رودی فولر، مدیر جدید تیم ملی آلمان، مجبور است به صورت موقت از بایرلورکوزن خداحافظی کند اما از حالا برنامه دقیقی برای بازگشت دارد.
فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد که رودی فولر، ستاره سابق فوتبال این کشور، به عنوان مدیر جدید تیم ملی فعالیت خواهد کرد.
ستاره تیم فوتبال کاستاریکا بعد از گلزنی برابر ژاپن تمام خاطرات روزهای تلخ بعد از ناکامی در باز کردن دروازه مکزیک از روی نقطه پنالتی را فراموش کرده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: پروبیوتیک‌ها منابع غذایی فرا ویژه‌ای هستند که با اثری که بر فلور طبیعی روده دارند، تولید آن‌ها را افزایش می‌دهند و باعث افزایش سلامت دستگاه گوارش و همچنین افزایش مقاومت به انسولین، جلوگیری از افزایش چربی‌های خون، جلوگیری از سندروم متابولیک، چاقی و… می‌شوند.
مدیرعامل استقلال در نخستین حضورش در تمرین این تیم، بیش از همه با ستاره ریزنقش تیمش گرم گرفت.
مدیرعامل استقلال در خلال صحبت‌هایش با شبکه خبر از موضوع جالبی یاد کرد.
مدیرعامل استقلال در خلال صحبت‌هایش با شبکه خبر از موضوع جالبی یاد کرد.
رودی فولر، مدیر ورزشی سابق بایرن لورکوزن، از اولین حضور ژابی آلونسو روی نیمکت این تیم ابراز رضایت کرد.
گلابی منبع خوبی از فیبر‌های محلول و نامحلول است. شواهد روزافزونی مبنی بر اهمیت فیبر و نقشی که ممکن است در سلامت فلور میکروبی دستگاه گوارش ما (باکتری‌هایی که در روده ما زندگی می‌کنند) و در پیشگیری از چاقی و دیابت نوع دو ایفا کند، وجود دارد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی درباره ترکیدن لاستیک پرواز تهران-زاهدان امروز فوکر ۱۰۰ هواپیمایی هما اظهار کرد: امروز این هواپیما پس از نشستن بر روی سطح باند فرودگاه زاهدان، گزارشی توسط برج مراقبت دریافت می‌کند، که دود از تایر در حال خارج شدن است.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی از ترکیدن لاستیک هواپیمای فوکر ۱۰۰ پرواز امروز تهران-زاهدان بر روی باند فرودگاه زاهدان در هنگام لندینگ خبر داد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی از ترکیدن لاستیک هواپیمای فوکر ۱۰۰ پرواز امروز تهران-زاهدان بر روی باند فرودگاه زاهدان در هنگام لندینگ خبر داد.
رودی فولر معتقد است که بایرلورکوزن از این شرایط خارج خواهد شد و در نهایت می تواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ