کمیته فنی فدراسیون تکواندو رای به تثبیت حضور سرمربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در یونیورسیاد 2023 تأکید کرد، نکته مهم رسیدن ملی‌پوشان جوان تکواندو به خودباوری است.
سرمربی تیم المپیک ایران نسبت اعلام کرد باید از تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان نیستند، بازیکن مدنظرش را به هانگژو ببرد.
سرمربی تیم ملی تکواندو عامل اصلی ناکامی ملی پوشان در مسابقات جهانی را شوک دوپینگ قبل از اعزام می‌داند.
با اعلام دبیرکل کمیته ملی المپیک سرمربی تیم امید ایران این فرصت را دارد، لیست رجیستر شده برای مسابقات هانگژو را تغییر دهد.
سرمربی تیم ملی تکواندو در واکنش به مثبت شدن تست دو تکواندوکار گفت:منتظر جواب تست دوپینگ تکواندوکاران هستیم، اگر همه تیم آلوده شده باشد اعزام به مسابقات جهانی لغو خواهد شد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: اگر همه بچه‌های تیم ملی به دوپینگ آلوده شده باشند احتمال دارد افرادی در غذایشان چیزی ریخته باشند.
به نظر می‌رسد سرمربی جدید تیم ملی قصد داشته باشد از شهریار مغانلو یک علی دایی جدید بسازد.
بیژن مقانلو در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشست.
بیژن مقانلو در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال نام چند بازیکن را به باشگاه برای جذب آن‌ها اعلام کرده است.
یک رسانه اماراتی اعلام کرد فرهاد مجیدی سرمربی تیم اتحاد کلبا به دنبال جذب مهاجم تیم سپاهان است.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته رای به ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس و حضور فیض الله نفجم در کادر فنی تیم ملی داد.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته رای به ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس و حضور فیض الله نفجم در کادر فنی داد.
سرمربی تیم ملی تکواندوی امید ایران، با بیان اینکه نتایج او طی ماه‌های گذشته بهتر از مقانلو بوده است، گفت: خودم از هادی ساعی خواستم تا به مقانلو فرصت حضور در رقابت‌های جهانی را بدهد تا ببینیم چه نتیجه‌ای کسب می کند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در این مسابقات باید رنگ و تعداد مدال‌های ما متفاوت می‌شد.
سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: فکر می‌کنم قبل از اعزام به مکزیک، کادرفنی بعدی تیم ملی انتخاب شده بود و عمر کادرفنی فعلی تا پایان این مسابقات بود.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: ریسک جوانگرایی برای ماست، اما ما لذت می‌بریم از اینکه جوانانی داریم که اینقدر سلحشور و با انگیزه بالا به خود باوری مبارزه با بهترین های دنیا رسیده اند.
سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها را عازم رقابتهای جهانی می‌کنیم، گفت: ۴ عضو تیم از رده نوجوانان و دانش آموز هستند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تیم ما ترکیبی از جوانی و تجربه است و باز پس‌گیری سکوی جهانی دور از دسترس نخواهد بود.
بیژن مقانلو در حالی طی روزهای آینده به عنوان یازدهمین سرمربی تیم ملی را به مسابقات قهرمانی جهان خواهد برد که در دومین حضور خود به دنبال تکرار تاریخ بعد از شش سال است.
بیژن مقانلو در حالی طی روزهای آینده به عنوان یازدهمین سرمربی تیم ملی را به مسابقات قهرمانی جهان خواهد برد که در دومین حضور خود به دنبال تکرار تاریخ بعد از شش سال است.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: همه تیم‌ها در مسابقات جهانی برای کسب سکو تلاش می‌کنند و ما نیز مانند همه تیم‌ها به دنبال این مهم هستیم.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان تأکید کرد، کیفیت بازیکنان و رقابت نزدیک آنها در انتخابی باعث وسواس او در اعلام انتخاب ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی شده است.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به فاصله زمانی تا زمان برگزاری المپیک پاریس تأکید کرد، تکواندوکاران کشورمان راحت می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ