سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در یونیورسیاد 2023 تأکید کرد، نکته مهم رسیدن ملی‌پوشان جوان تکواندو به خودباوری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تغییر سرمربیگری در والیبال و رو آوردن به مربیان داخلی، خاصه استفاده از بهروز عطایی، شرایط برای بازیکنان ایران در تورنمنت‌های مهم چندان خوب پیش نرفته است. اوج دشواری را می‌توان در همین رقابت‌های لیگ ملت‌های اخیر والیبال دید که ایران در آستانه سقوط قرار گرفت و فقط یک پله از منطقه خطر بالاتر ایستاد
فرمانده کلیدی طالبان پاکستان در حمله هوایی در افغانستان کشته شد.
آبیاری منظم و مناسب برای رشد سالم گیاهان بسیار مهم است. برای هر گونه گیاه، میزان آبیاری متفاوت است. برخی گیاهان به خاک مرطوب نیاز دارند و برخی دیگر نیاز به خاک خشک‌تر دارند. اطمینان حاصل کنید که زمین گیاهان رطوبت کافی داشته باشد، اما از آبیاری بیش از حد هم خودداری کنید. آبیاری مناسب یکی از عوامل حیاتی برای رشد انفجاری گیاهان است.
مهرداد خانبان می گوید که کیفیت پایین بازی ها در ابتدای فصل بخاطر تمرینات پیش فصل بوده و یک امر طبیعی است.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تولید در گرو بهره وری است و مهم‌ترین عامل برای تحقق این رشد «فرهنگ کار» است.
سخنگوی قوه قضائیه، در نشست خبری به تشریح مهم ترین برنامه ها و اقدامات حوزه قضائی کشور پرداخت.
در این روزها که قرار است برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و بحث قرار بگیرد، مهم ترین اقدام بایستی آسیب شناسی برنامه های توسعه گذشته است تا بتوان آسیب های گذشته را در برنامه هفتم توسعه، برطرف کرد.
زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل هلند و صعود به فینال لیگ ملت های اروپا تاکید کرد که تیمش فقط به دنبال قهرمانی است.
امروز مطالبی همچون تغییرات اندک دلار، یورو و درهم در اولین روز هفته، پیش بینی قیمت طلا فردا ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰خبر مهم بورس فردا ۲۱ خرداد، پیش بینی نیما میرزایی از بورس هفته جاری، زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام، در بانک ملت چه خبر است؟، افت سود هرسهم این نماد نسبت به مدت مشابه، افت بیش از ۲ درصدی ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
برنامه کامل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی ایران برگزار می‌شود، اعلام شد.
رئیس پلیس فتا فراجا به تشریح جرایم سایبری نوین در فضای مجازی پرداخت.
تصمیم دیر هنگام مسئولان برگزاری مسابقه در راه دادن هوادران به ورزشگاه آزادی بر خلاف صحبت های پیشین آن ها بود.
یورگن کلوپ حاضر نشد در مورد رقم موردنظر لیورپول برای هزینه در بازار تابستانی نقل و انتقالات توضیح بدهد، ولی گفت که این کار را هوشندانه انجام خواهند داد.
مهدی طارمی در دیدار پورتو مقابل استوریل نیمکت نشین بود اما در نیمه دوم به میدان آمد و گلزنی کرد. این مهاجم ایرانی در آستانه بازی با پورتو از پاسخ به سئوال درباره نیمکت نشینی‌اش خودداری کرد.
هافبک محبوب هواداران سپاهان پاسخ جالبی به هجمه‌های هفته‌های اخیر علیه باشگاهش نشان داد.
نوع پرداختن کتاب روانشناسی به مسائل، محتوای کتاب ادبیات فارسی، عدم منسجم مطالب، کاربردی نبودن کتاب‌ عربی و مشکلات بسیار کتاب زبان انگلیسی از جمله مشکلاتی است که دانش آموزان به آن اشاره کردند
دتمار هامان معتقد است ارلینگ هالند اصلا بازیکن مناسبی برای سیتی نیست و تیم با او 10 نفره است.
ژوائو فلیکس بدترین شروع ممکن را در چلسی داشت و در اولین بازی خود با پیراهن آبی اخراج شد.
حتما برنج را بعد از پاک کردن با آب ولرم بشویید. توجه داشته باشید که باید آنقدر برنج را بشویید تا رنگ آب شفاف شود. در حین شستشو از چنگ زدن برنج خودداری کنید؛ زیرا باعث خرد شدن برنج می‌شود.
در حال حاضر مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بازار را در ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد انتشار گزارش‌های عملکرد فصل پاییز شرکت‌هاست که برای بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علاوه بر این، موضوع ادامه‌دار بودن عرضه کالاها در بورس کالا، به‌ویژه خودرو‌ها، عامل مهمی است که به‌رغم مخالفت‌های عده معدودی که منافع خاصی را دنبال می‌کنند، به نظر ادامه خواهد داشت و بر بورس کالا و گروه‌های مرتبط نیز تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.
کارشناسان مسائل بین الملل در گفت و گو با مهر مهم ترین اتفاقات سال ۲۰۲۲ و سرنوشت این اتفاقات در سال ۲۰۲۳ را بررسی کردند.
کارشناسان مسائل بین الملل در گفت و گو با مهر مهم ترین اتفاقات سال ۲۰۲۲ و سرنوشت این اتفاقات در سال ۲۰۲۳ را بررسی کردند.
مهم ترین تکالیف دستگاه‌های اجرایی در رعایت حقوق عامه از سوی دادستان کل کشور ابلاغ شد.
کرج- معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه در ساختار تحولی دولت مبنای تحول در آموزش و پرورش است، گفت: مهم ترین مصوبات سفرهای استانی نیز در همین حوزه انجام می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ