کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته رای به ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس و حضور فیض الله نفجم در کادر فنی تیم ملی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا اسدی جلوتر از رضاییان و مغانلو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا پنالتی‌زن اول تیمش لقب بگیرد.
شهریار مغانلو پس از گل خود به سمت نیمکت رفت تا با دروازه‌بان ذخیره تیم‌شان جشن شادی بگیرد.
مقانلو: مصدومیت سلیمی کار را سخت کرد
خالدآبادی، عزت اللهی و مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل‌محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مسئله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
محمدرضا خالدآبادی، سعید عزت اللهی و شهریار مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مساله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
در روز‌هایی که نقل و انتقالات لیگ بیست وسوم شروع شده است، سپاهان حداقل تا اینجای کار فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، رضا اسدی و رامین رضائیان را به خدمت گرفته است که این تعداد بازیکنان، سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه خود دارند و در فصل پیش رو برای سپاهان به میدان خواهند رفت
اما دیروز از یک منبع موثق شنیده شد شهریار مغانلو پیشنهاد خارجی دارد و به همین دلیل زردپوشان اصفهان، زیر نظر ژوزه مورایس، عیسی آل کثیر را خریدند تا دستان شان برای لیگ بیست و سوم خالی نباشد.
سرمربی تیم ملی تکواندو در واکنش به مثبت شدن تست دو تکواندوکار گفت:منتظر جواب تست دوپینگ تکواندوکاران هستیم، اگر همه تیم آلوده شده باشد اعزام به مسابقات جهانی لغو خواهد شد.
شهریار مغانلو از فرصت استثنایی خود در ورزشگاه نقش جهان نهایت بهره را برد و جای رضا اسدی را در صدر جدول گلزنان گرفت.
عیسی مرادی با محرومیت شهریار مغانلو این فرصت را دارد، تا یکبار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد.
شهریار مغانلو نمایشی در هفته هجدهم لیگ بیست و دوم از خود به یادگار گذاشت که تا مدت‌ها به ذهن آورده خواهد شد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء یک بازیکن خارجی به نام عبدالله دیابی را به خدمت گرفت تا پروژه جذب مغانلو بسته شود.
تکواندو ایران سال پر ترافیکی را به لحاظ رویدادهای مهم برای کسب سهمیه المپیک،موفقیت در دو میدان بزرگ قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی پیش رو دارد که با استراتژی مقانلو مسیر خود را مشخص کرده است.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته رای به ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس و حضور فیض الله نفجم در کادر فنی داد.
جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو برای بررسی عملکرد کادرفنی تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی مکزیک روز یکشنبه برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم ملی تکواندوی امید ایران، با بیان اینکه نتایج او طی ماه‌های گذشته بهتر از مقانلو بوده است، گفت: خودم از هادی ساعی خواستم تا به مقانلو فرصت حضور در رقابت‌های جهانی را بدهد تا ببینیم چه نتیجه‌ای کسب می کند.
سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: فکر می‌کنم قبل از اعزام به مکزیک، کادرفنی بعدی تیم ملی انتخاب شده بود و عمر کادرفنی فعلی تا پایان این مسابقات بود.
قهرمان سابق تکواندو جهان گفت: عملکرد تیم بانوان با توجه به نفرات اعزامی ضعیف بود، اما در تیم آقایان با توجه به جوانگرایی انجام شده بد نبود.
سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها را عازم رقابتهای جهانی می‌کنیم، گفت: ۴ عضو تیم از رده نوجوانان و دانش آموز هستند.
تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در شرایطی که در نیمه اول با استفاده از اخراج محمدرضا اخباری، سه بر صفر برنده به رختکن رفت، اما در نیمه دوم دو گل دریافت کرد تا اختلافش با تراکتور به یک گل برسد در نهایت گل شهریار مغانلو سبب شد سپاهان در این بازی چهار بر دو برنده شود.
با برگزاری مسابقات انتخابی در ۵ وزن، ترکیب نهایی تیم ملی تکواندو مردان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان معرفی خواهد شد.
شهریار مغانلو محمد کریمی دو ملی‌پوش حاضر در اردوی اولیه تیم ملی بودند که این روزها در تمرینات سپاهان حضور دارند.
کمیته فنی فدراسیون تکواندو رای به تثبیت حضور سرمربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان داد.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به فاصله زمانی تا زمان برگزاری المپیک پاریس تأکید کرد، تکواندوکاران کشورمان راحت می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ